Thaum lub 1 hlis ntuj tim 16, 2010, nws tau hais ib qho message tawm raws li nram no. Ces lub 2 hlis ntuj tim 27, tau muaj av qeeg (earthquakes) loj nyob Chile tiag ua rau neeg tau tuag thiab txom nyem coob kawg li.:
Message 3267 from Our Lady, Queen of peace, Anguera, Bahia, Brazil. transmitted in
16/01/2010
Dear Sons and Daughters, open your hearts to
The God of salvation and peace. Belong only to The Lord and let Him
transform you. Don´t live away from the path that I have pointed out
during these years. Bend your knees in prayer. I don´t want to force
you, but what I say should be taken seriously. I am your Mom and I
suffer because of your suffering. Behold the difficult times for
humanity. Great suffering will come for the inhabitants of Chile.
Similar suffering also will come for those who dwell in Lisbon. Pray.
Pray. Pray. This is the message I give you today in the name of the
Most Holy Trinity. Thank you for permitting Me to reunite you here once
more. I bless you in the name of The Father, and of The Son, and of The
Holy Spirit. Amen. Be at peace
Message 3267 de Notre-Dame, Reine de la paix, Anguera, Bahia, Brésil. transmis 16/01/2010 Chers Fils et Filles, ouvrez vos cœurs au Dieu du salut et la paix. Appartiennent seulement au Seigneur et laissez-le vous transformer. Vous n'habitez pas loin de la voie que je l'ai souligné au cours de ces années. Pliez les genoux dans la prière. Je ne veux pas vous forcer, mais ce que je dis doit être pris au sérieux. Je suis ta maman et je souffre à cause de votre souffrance. Voici les moments difficiles pour l'humanité. De grandes souffrances viendra pour les habitants du Chili. Douleur similaire sera également venu pour ceux qui habitent à Lisbonne. Prier. Prier. Prier. C'est le message que je vous donne aujourd'hui au nom de la Très Sainte Trinité. Je vous remercie de me permettre de vous réunir ici une fois de plus. Je vous bénis au nom du Père, du Fils et du Saint-Esprit. Amen. Soyez en paix
Message3267 tuaj ntawm leej Niam, Poj Vaj pub Kev Thaj Yeeb, Anguera, Bahia, Brazil, tshaj tawm hnub tim 16/01/2010
Cov tub thiab cov ntxhais zoo nyiam, qhib nej tej siab ntsws rau tus Tswv Ntuj uas muaj kev cawm neeg thiab kev thaj yeeb. Nej ua HT ib leeg tug xwb thiab nej cia nws tuaj kho nej hloov nej mus rau qhov zoo. Nej tsis txhob ua neej ncaim deb ntawm txoj kev uas kuv tau tuaj taw rau nej ntau xyoo los no. Txhos caug teev ntuj nraim. Kuv tsis yuam nej, tiam sis qhov kuv hais tsis yog lam hais. Kuv yog nej niam, kuv txom nyem siab vim nej raug kev txom nyem. Nej yuav pom muaj kev nyuaj ntau rau ntiaj teb neeg. Teb chaws Chile yuav ntsib kev txom nyem loj. Cov neeg nyob Lisbon los kuj yuav ntsib kev txom nyem loj ib yam. Thov Ntuj, thov Ntuj, thov Ntuj tiag. Hnub no kuv muab cov lus no rau nej nyob hauv Tswv Ntuj Peb Leeg lub npe. Ua nej tsaug uas nej tau cia kuv coj nej tuaj sib koom ntawm no dua ib zaugn ntxiv. Kuv foom hmoov zoo rau nej nyob hauv leej Txiv thiab leej Tub thiab leej Ntuj Plig lub npe. Ua li. Nej nyob kaj lug.
Thaum lub 2 hlis ntuj tim 25, 2010, tseem muaj ib co lus dua, uas yog cov lus ua rau kuv nyuaj siab heev rau peb lub Koom Txoos Kas Tos Liv. Nej sd puas nco nrog thov ntuj rau peb lub Koom Txoos thiab? Xav thov kom peb sd yuav tsum thov ntuj thiab. Vim tam sis no, peb twb pom pib muaj kev ntxhov tuaj raug txiv Vaj Qhia thiab lub Koom Txoos lawm. Niaj hnub no, neeg tab tom tshawb nrhiav txog thiab liam tias thaum Vaj Qhia tseem ua Tswv Qhia nyob Germany, nws tau paub txog tej tug txiv plig uas tau ua qias rau tej me nyuam yaus, nws tsis tau muab lawv rho tawm txiv plig. Tej ntawv news tau hais tawm tias tsim nyog kom Vaj Qhia tawm kev ua Vaj Qhia. Thaum kuv nyuam qhuav pom cov lus nram no xwb, kuv twb pib nyuaj siab lawm. Tam sis no cas zoo li txawm pib muaj kev ntxhov tuaj tiag tiag...
Message 3284 from Our Lady, Queen of peace, Anguera, Bahia, Brazil. transmitted on
25/02/2010
Dear Sons and Daughters, pray. The power of prayer will lead you to a truly
sincere conversion. Humanity needs to recieve the love of The Lord.
Open your hearts and don´t let the devil contaminate you. You belong to
The Lord. You have great value in the eyes of The Lord. Hear My
appeals. Pray much of the Church of My Jesus. The Church will drink the
bitter cup of suffering. The darkness of lack of faith and of
infidelity will spread more and more within the Church. A great scandal
will shake the faith of the people and the church will lose much. I ask
you to keep your flame of faith alive. Don´t go away from the truth.
Accept My Gospel joyfully and you will be saved. This is the message I
give you today in the name of the Most Holy Trinity. Thank y ou for
permitting Me to reunite you here once more. I bless you in the name of
The Father, and of The Son, and of The Holy Spirit. Amen. Be at peace.
Message 3284 de Notre-Dame, Reine de la paix, Anguera, Bahia, Brésil. transmis 25/02/2010
Chers Fils et Filles, prier. Le pouvoir de la prière vous conduira à une conversion vraiment sincère. L'humanité a besoin de recevoir l'amour du Seigneur. Ouvrez vos cœurs et ne laissez pas le diable vous contaminer. Vous appartenez au Seigneur. Vous avez une grande valeur aux yeux du Seigneur. Entendre mes appels. Priez une grande partie de l'église de mon Jésus. L'Eglise va boire la coupe amère de la souffrance. L'obscurité d'un manque de foi et d'infidélité se propage de plus en plus au sein de l'Eglise. Un grand scandale va ébranler la foi du peuple et l'église sera beaucoup perdre. Je vous demande de garder votre flamme de la foi vivante. Ne vous éloignez pas de la vérité. Acceptez mon Evangile avec joie et vous serez sauvés. C'est le message que je vous donne aujourd'hui au nom de la Très Sainte Trinité. V ous remercie de me permettre de vous réunir ici une fois de plus. Je vous bénis au nom du Père, du Fils et du Saint-Esprit. Amen. Sois en paix.
Message 3284 tuaj ntawm leej Niam, Poj Vaj pub Kev Thaj Yeeb, Anguera, Bahia, Brazil, tshaj tawm hnub tim 25/02/2010
Cov tub thiab cov ntxhais zoo nyiam, thov Ntuj tiag. Txoj kev thov ntuj yuav muaj peev xwm coj tau nej kom nej ntshaw hloov dua siab tshiab tiag. Ntiaj teb neeg yuav tsum tau txais HT txoj kev hlub. Qhib nej tej siab ntsws, tsis txhob pub kom dab phem kis tau kev phem rau nej. Nej yog HT li tug. HT saib muaj nqes loj kawg nkaus. Thov nej mloog kuv hais. Nej yuav thov ntuj ntau kawg nkaus rau kuv tus Tub Yes Xus lub Koom Txoos. Lub Koom Txoos yuav tau haus khob cawv iab cawv daw cawv txom nyem. Txoj kev tsaus ntuj uas yog los ntawm kev tsis ntseeg thiab kev fav xeeb tseem yuav loj zuj zus tuaj nyob hauv lub Koom Txoos. Yuav muaj ib cov lus plaub ntug loj tuaj txo tej neeg txoj kev ntseeg, ces lub Koom Txoos yuav poob loj. Kuv thov nej yuav tsum ceev nej tus nplaim teeb kev ntseeg kom ciaj sia. Tsis txhob ncaim ntawm txoj kev tseeb mus. Nej zoo siab hlo yuav raws kuv phau Ntawv Ntshiab hais ces nej yuav tau txais kev cawm dim. Hnub no kuv muab cov lus no rau nej nyob hauv Tswv Ntuj Peb Leeg lub npe. Ua nej tsaug uas nej tau cia kuv coj nej tuaj sib koom ntawm no dua ib zaugn ntxiv. Kuv foom hmoov zoo rau nej nyob hauv leej Txiv thiab leej Tub thiab leej Ntuj Plig lub npe. Ua li. Nej nyob kaj lug.
Kuv lam tso qhov message tshiab no thiab. Tsis paub hais tias puas yuav txaus ntseeg. Tiam sis ob qho messages saum toj mas peb yeej pom tshwm lawm. Yog li peb yuav tau ceev faj peb tus kheej kom peb npaj tiav tos ntsoov thaum HT Yes Xus los txog rau peb xwb.
Message 3297 from Our Lady, Queen of Peace, Anguera BA. Brazil transmitted in
23/03/2010
Dear Sons and Daughters, all that you do in this life for love of God and
neighbor will not go unrewarded. Open your hearts to charity in this
time of lent. Pray and do penance. Dedicate part of your time to silent
prayer, and listen to the voice of The Lord Who is calling you to
holiness. Give a good example to all. Show all with your words and
deeds that you belong only to Christ. Happen what may, trust in My Son
Jesus. He alone is your All, and without Him you can do nothing. Seek
strength in the Eucharist and in the words of My Son Jesus. Humanity is
heading towards a sorrowful future. The earth will shake and abysses
will appear. My poor children will carr y a heavy cross. The earth will
lose its equilibrium and frightening phenamena will appear. I suffer
because of what awaits you. Be firm in prayer. Only by prayer will you
find strength to bear the weight of the trials. Courage. I am your Mom
and I love you. This is the message I transmit to you today in the name
of The Most Holy Trinity. Thank you for permitting Me to reunite you
here once more. I Bless you in the name of The Father, of The Son, and
of The Holy Spirit. Amen. Be at peace
Message 3297 de Notre-Dame, Reine de la Paix, Anguera BA. Brésil transmises 23/03/2010
Chers Fils et Filles, tout ce que vous faites dans cette vie pour l'amour de Dieu et du prochain ne sera pas sans récompense. Ouvrez vos cœurs à la charité en ce temps de Carême. Prier et faire pénitence. Consacrer une partie de votre temps à la prière silencieuse, et d'écouter la voix du Seigneur qui vous appelle à la sainteté. Donnez un bon exemple à tous. Afficher toutes les par vos paroles et les actes qui vous appartiennent seulement au Christ. Advienne que mai, la confiance dans Mon Fils Jésus. Lui seul est votre tout, et sans Lui que vous ne pouvez rien faire. Chercher la force dans l'Eucharistie et dans les paroles de mon Fils Jésus. L'humanité se dirige vers un avenir triste. La terre va secouer et les abîmes apparaîtra. Mes enfants pauvres y Carr une lourde croix. La terre perdra son équilibre et phenamena effrayante apparaîtra. Je souffre de ce qui vous attend. Soyez ferme dans la prière. Ce n'est que par la prière que vous trouverez la force de supporter le poids de ces essais. Courage. Je suis votre maman et Je t'aime. C'est le message que je transmets à vous aujourd'hui au nom de la Très Sainte Trinité. Je vous remercie de me permettre de vous réunir ici une fois de plus. Je vous bénis au nom du Père, du Fils et de l'Esprit Saint. Amen. Soyez en paix
Message 3297 tuaj ntawm leej Niam, Poj Vaj pub Kev Thaj Yeeb, Anguera, Bahia, Brazil, tshaj tawm hnub tim 23/03/2010
Cov tub thiab cov ntxhais zoo nyiam, tas txhua yam uas nej tau ua hauv lub neej no pub rau Tswv Ntuj thiab pub rau lwm tus yuav tau txais paj tshab. Hauv lub caij 40 no, qhib nej lub siab rau txoj kev hlub luag. Teev Ntuj tsis tseg thiab ua kev them txim txhaum. Qee ib lub sij hawm los nyob ntsiag to teev ntuj, thiab mloog HT lub suab hu nej kom ua neeg ntshiab dawb huv. Xyaum ua ib tug qauv zoo pub rau sawv daws. Nyob hauv nej tej lus thiab tej yam nej ua, nej
qhia tawm plaws rau sawv daws paub tias nej yog leej Pleev li tug nkaus xwb. Nws txawm yuav nyiam muaj dab tsi tshwm sim tuaj los nej tso siab plhuav rau kuv leej Tub Yes Xus. Nws ib leeg xwb thiaj yog tas puas tsav yam rau nej, tsis muaj nws, nej yeej ua tsis tau dab tsi li. Nrhiav nej lub zog nyob hauv lub Cim Yug thiab nyob hauv kuv leej Tub Yes Xus cov lus. Ntiaj teb neeg tab tom taug kev mus rau ib lub neej txom nyem. Lub ntiaj teb yuav ua zog koog, thiab tej lub qhov ntuj tob yuav tshwm los. Kuv cov me nyuam pluag yuav kwv ib tug ntoo cuam hnyav. Lub ntiaj teb yuav nyob tsis tus, yuav muaj ntau yam txaus ntshai tshwm sim tuaj. Kuv txom nyem siab vim tej yam yuav los raug nej. Mob siab tuag nthi rau txoj kev teev ntuj. Tsuas yog kev teev ntuj xwb thiaj yuav txhawb tau nej lub zog kom nyiaj taus lub nra hnyav ntawm tej kev nyuaj ntxhov. Tso siab lug mog. Kuv yog nej niam, kuv hlub nej. Hnub no kuv muab cov lus no rau nej nyob hauv Tswv Ntuj Peb Leeg lub npe. Ua nej tsaug uas nej tau cia kuv coj nej tuaj sib koom ntawm no dua ib zaugn ntxiv. Kuv foom hmoov zoo rau nej nyob hauv leej Txiv thiab leej Tub thiab leej Ntuj Plig lub
npe. Ua li. Nej nyob kaj lug.