HMONG CATHOLIQUE

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Copyright@2010 Hmong Roman Catholic / Pictures-all rights reserved, reproduction and copy prohibited _HMONG: USA,FRANCE,GUYANE,THAILANDE,VIETNAM,LAOS,CHINE...

Tsev teev Ntuj XH.XYOOJ THOJ PAUL, zos Tiaj Ntxhw

Gallery

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Empty

Latest topics

» Nkauj teev Ntuj
by Maiv Tooj 27th October 2024, 12:23 am

» Cov Nkauj Seev hauvTxoos Txi Ntuj Catholiques
by Maiv Tooj 26th October 2024, 9:17 pm

» NIAM MAB LIAB TSHWM SIM NYOB MEDJUGORJE
by Maiv Tooj 7th August 2024, 6:18 am

» TP.Txhiaj Foom
by Maiv Tooj 9th July 2024, 8:56 am

» Tswv Ntuj txoj kev Khuv Leej Neeg.( Neuvaine à la Divine Miséricorde)
by Maiv Tooj 27th March 2024, 11:22 pm

» Ua tsaug ntees.
by Maiv Tooj 21st February 2024, 11:33 pm

» DUAB MAB LIAB TSHIAB.
by Maiv Tooj 16th February 2024, 8:39 am

» COV ZAJ NYEEM NRUAB LIS PIAM XYOO I 2022-2023
by Mim 10th August 2023, 7:04 am

» Cov zaj nyeem Hnub Chiv Xyoo A. 2022-2023
by Maiv Tooj 20th July 2023, 11:21 pm

» SAJ YES XUS KEV TXOM NYEM
by Maiv Tooj 7th March 2023, 6:34 am

» Tswv Ntuj ua tau tag puas tsav yam, F. Ts. Cob Tsib teb
by Mim 3rd February 2023, 11:33 am

» DAIM NTAUB QHWV TUAG NYOB TURIN
by Mim 29th January 2023, 9:24 am

Suav neeg tuaj saib, txij hnub 17/09/2010 los mus.

4 posters

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj

Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Empty Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj

Post  Mim 27th March 2010, 6:09 am

Thov txim ntawm nej sd. Kuv rov muab cov lus no tuaj tso rau hauv no rau peb sawv daws tau nyeem. Tus saub no nws lub npe hu ua Pedro Regis. Nws tus tswv qhia tsis tau txwv kom sd txhob nyeem nws cov lus. Qhov kuv xav tso yog vim kuv muaj kev nyuaj siab ntau txog peb lub Koom Txoos Kas Tos Liv.

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Virgin10

Thaum lub 1 hlis ntuj tim 16, 2010, nws tau hais ib qho message tawm raws li nram no. Ces lub 2 hlis ntuj tim 27, tau muaj av qeeg (earthquakes) loj nyob Chile tiag ua rau neeg tau tuag thiab txom nyem coob kawg li.:

Message 3267 from Our Lady, Queen of peace, Anguera, Bahia, Brazil. transmitted in
                   16/01/2010
    Dear Sons and Daughters, open your hearts to
    The God of salvation and peace. Belong only to The Lord and let Him
    transform you. Don´t live away from the path that I have pointed out
    during these years. Bend your knees in prayer. I don´t want to force
    you, but what I say should be taken seriously. I am your Mom and I
    suffer because of your suffering. Behold the difficult times for
    humanity. Great suffering will come for the inhabitants of Chile.
    Similar suffering also will come for those who dwell in Lisbon. Pray.
    Pray. Pray. This is the message I give you today in the name of the
    Most Holy Trinity. Thank you for permitting Me to reunite you here once
    more. I bless you in the name of The Father, and of The Son, and of The
    Holy Spirit. Amen. Be at peace

Message 3267 de Notre-Dame, Reine de la paix, Anguera, Bahia, Brésil. transmis 16/01/2010 Chers Fils et Filles, ouvrez vos cœurs au Dieu du salut et la paix. Appartiennent seulement au Seigneur et laissez-le vous transformer. Vous n'habitez pas loin de la voie que je l'ai souligné au cours de ces années. Pliez les genoux dans la prière. Je ne veux pas vous forcer, mais ce que je dis doit être pris au sérieux. Je suis ta maman et je souffre à cause de votre souffrance. Voici les moments difficiles pour l'humanité. De grandes souffrances viendra pour les habitants du Chili. Douleur similaire sera également venu pour ceux qui habitent à Lisbonne. Prier. Prier. Prier. C'est le message que je vous donne aujourd'hui au nom de la Très Sainte Trinité. Je vous remercie de me permettre de vous réunir ici une fois de plus. Je vous bénis au nom du Père, du Fils et du Saint-Esprit. Amen. Soyez en paix

Message3267 tuaj ntawm leej Niam, Poj Vaj pub Kev Thaj Yeeb, Anguera, Bahia, Brazil, tshaj tawm hnub tim 16/01/2010
    Cov tub thiab cov ntxhais zoo nyiam, qhib nej tej siab ntsws rau tus Tswv Ntuj uas muaj kev cawm neeg thiab kev thaj yeeb. Nej ua HT ib leeg tug xwb thiab nej cia nws tuaj kho nej hloov nej mus rau qhov zoo. Nej tsis txhob ua neej ncaim deb ntawm txoj kev uas kuv tau tuaj taw rau nej ntau xyoo los no. Txhos caug teev ntuj nraim. Kuv tsis yuam nej, tiam sis qhov kuv hais tsis yog lam hais. Kuv yog nej niam, kuv txom nyem siab vim nej raug kev txom nyem.  Nej yuav pom muaj kev nyuaj ntau rau ntiaj teb neeg. Teb chaws Chile yuav ntsib kev txom nyem loj. Cov neeg nyob Lisbon los kuj yuav ntsib kev txom nyem loj ib yam. Thov Ntuj, thov Ntuj, thov Ntuj tiag. Hnub no kuv muab cov lus no rau nej nyob hauv Tswv Ntuj Peb Leeg  lub npe. Ua nej tsaug uas nej tau cia kuv coj nej tuaj sib koom ntawm no dua ib zaugn ntxiv. Kuv foom hmoov zoo rau nej nyob hauv leej Txiv thiab leej Tub thiab leej Ntuj Plig lub npe. Ua li. Nej nyob kaj lug.

Thaum lub 2 hlis ntuj tim 25, 2010, tseem muaj ib co lus dua, uas yog cov lus ua rau kuv nyuaj siab heev rau peb lub Koom Txoos Kas Tos Liv. Nej sd puas nco nrog thov ntuj rau peb lub Koom Txoos thiab? Xav thov kom peb sd yuav tsum thov ntuj thiab. Vim tam sis no, peb twb pom pib muaj kev ntxhov tuaj raug txiv Vaj Qhia thiab lub Koom Txoos lawm. Niaj hnub no, neeg tab tom tshawb nrhiav txog thiab liam tias thaum Vaj Qhia tseem ua Tswv Qhia nyob Germany, nws tau paub txog tej tug txiv plig uas tau ua qias rau tej me nyuam yaus, nws tsis tau muab lawv rho tawm txiv plig. Tej ntawv news tau hais tawm tias tsim nyog kom Vaj Qhia  tawm kev ua Vaj Qhia. Thaum kuv nyuam qhuav pom cov lus nram no xwb, kuv twb pib nyuaj siab lawm. Tam sis no cas zoo li txawm pib muaj kev ntxhov tuaj tiag tiag...

Message 3284 from Our Lady, Queen of peace, Anguera, Bahia, Brazil. transmitted on
                   25/02/2010

Dear Sons and Daughters, pray. The power of prayer will lead you to a truly
    sincere conversion. Humanity needs to recieve the love of The Lord.
    Open your hearts and don´t let the devil contaminate you. You belong to
    The Lord. You have great value in the eyes of The Lord. Hear My
    appeals. Pray much of the Church of My Jesus. The Church will drink the
    bitter cup of suffering. The darkness of lack of faith and of
    infidelity will spread more and more within the Church. A great scandal
    will shake the faith of the people and the church will lose much. I ask
    you to keep your flame of faith alive. Don´t go away from the truth.
    Accept My Gospel joyfully and you will be saved. This is the message I
    give you today in the name of the Most Holy Trinity. Thank y ou for
    permitting Me to reunite you here once more. I bless you in the name of
    The Father, and of The Son, and of The Holy Spirit. Amen. Be at peace.

Message 3284 de Notre-Dame, Reine de la paix, Anguera, Bahia, Brésil. transmis 25/02/2010

Chers Fils et Filles, prier. Le pouvoir de la prière vous conduira à une conversion vraiment sincère. L'humanité a besoin de recevoir l'amour du Seigneur. Ouvrez vos cœurs et ne laissez pas le diable vous contaminer. Vous appartenez au Seigneur. Vous avez une grande valeur aux yeux du Seigneur. Entendre mes appels. Priez une grande partie de l'église de mon Jésus. L'Eglise va boire la coupe amère de la souffrance. L'obscurité d'un manque de foi et d'infidélité se propage de plus en plus au sein de l'Eglise. Un grand scandale va ébranler la foi du peuple et l'église sera beaucoup perdre. Je vous demande de garder votre flamme de la foi vivante. Ne vous éloignez pas de la vérité. Acceptez mon Evangile avec joie et vous serez sauvés. C'est le message que je vous donne aujourd'hui au nom de la Très Sainte Trinité. V ous remercie de me permettre de vous réunir ici une fois de plus. Je vous bénis au nom du Père, du Fils et du Saint-Esprit. Amen. Sois en paix.

Message 3284 tuaj ntawm leej Niam, Poj Vaj pub Kev Thaj Yeeb, Anguera, Bahia, Brazil, tshaj tawm hnub tim 25/02/2010
    Cov tub thiab cov ntxhais zoo nyiam, thov Ntuj tiag. Txoj kev thov ntuj yuav muaj peev xwm coj tau nej kom nej ntshaw hloov dua siab tshiab tiag. Ntiaj teb neeg yuav tsum tau txais HT txoj kev hlub. Qhib nej tej siab ntsws, tsis txhob pub kom dab phem kis tau kev phem rau nej. Nej yog HT li tug. HT saib muaj nqes loj kawg nkaus. Thov nej mloog kuv hais. Nej yuav thov ntuj ntau kawg nkaus rau kuv tus Tub Yes Xus lub Koom Txoos. Lub Koom Txoos yuav tau haus khob cawv iab cawv daw cawv txom nyem. Txoj kev tsaus ntuj uas yog los ntawm kev tsis ntseeg thiab kev fav xeeb tseem yuav loj zuj zus tuaj nyob hauv lub Koom Txoos. Yuav muaj ib cov lus plaub ntug loj tuaj txo tej neeg txoj kev ntseeg, ces lub Koom Txoos yuav poob loj. Kuv thov nej yuav tsum ceev nej tus nplaim teeb kev ntseeg kom ciaj sia. Tsis txhob ncaim ntawm txoj kev tseeb mus. Nej zoo siab hlo yuav raws kuv phau Ntawv Ntshiab hais ces nej yuav tau txais kev cawm dim. Hnub no kuv muab cov lus no rau nej nyob hauv Tswv Ntuj Peb Leeg  lub npe. Ua nej tsaug uas nej tau cia kuv coj nej tuaj sib koom ntawm no dua ib zaugn ntxiv. Kuv foom hmoov zoo rau nej nyob hauv leej Txiv thiab leej Tub thiab leej Ntuj Plig lub npe. Ua li. Nej nyob kaj lug.

Kuv lam tso qhov message tshiab no thiab. Tsis paub hais tias puas yuav txaus ntseeg. Tiam sis ob qho messages saum toj mas peb yeej pom tshwm lawm. Yog li peb yuav tau ceev faj peb tus kheej kom peb npaj tiav tos ntsoov thaum HT Yes Xus los txog rau peb xwb.

Message 3297 from Our Lady, Queen of Peace, Anguera BA. Brazil transmitted in
                   23/03/2010

Dear Sons and Daughters, all that you do in this life for love of God and
    neighbor will not go unrewarded. Open your hearts to charity in this
    time of lent. Pray and do penance. Dedicate part of your time to silent
    prayer, and listen to the voice of The Lord Who is calling you to
    holiness. Give a good example to all. Show all with your words and
    deeds that you belong only to Christ. Happen what may, trust in My Son
    Jesus. He alone is your All, and without Him you can do nothing. Seek
    strength in the Eucharist and in the words of My Son Jesus. Humanity is
    heading towards a sorrowful future. The earth will shake and abysses
    will appear. My poor children will carr y a heavy cross. The earth will
    lose its equilibrium and frightening phenamena will appear. I suffer
    because of what awaits you. Be firm in prayer. Only by prayer will you
    find strength to bear the weight of the trials. Courage. I am your Mom
    and I love you. This is the message I transmit to you today in the name
    of The Most Holy Trinity. Thank you for permitting Me to reunite you
    here once more. I Bless you in the name of The Father, of The Son, and
    of The Holy Spirit. Amen. Be at peace

Message 3297 de Notre-Dame, Reine de la Paix, Anguera BA. Brésil transmises 23/03/2010

Chers Fils et Filles, tout ce que vous faites dans cette vie pour l'amour de Dieu et du prochain ne sera pas sans récompense. Ouvrez vos cœurs à la charité en ce temps de Carême. Prier et faire pénitence. Consacrer une partie de votre temps à la prière silencieuse, et d'écouter la voix du Seigneur qui vous appelle à la sainteté. Donnez un bon exemple à tous. Afficher toutes les par vos paroles et les actes qui vous appartiennent seulement au Christ. Advienne que mai, la confiance dans Mon Fils Jésus. Lui seul est votre tout, et sans Lui que vous ne pouvez rien faire. Chercher la force dans l'Eucharistie et dans les paroles de mon Fils Jésus. L'humanité se dirige vers un avenir triste. La terre va secouer et les abîmes apparaîtra. Mes enfants pauvres y Carr une lourde croix. La terre perdra son équilibre et phenamena effrayante apparaîtra. Je souffre de ce qui vous attend. Soyez ferme dans la prière. Ce n'est que par la prière que vous trouverez la force de supporter le poids de ces essais. Courage. Je suis votre maman et Je t'aime. C'est le message que je transmets à vous aujourd'hui au nom de la Très Sainte Trinité. Je vous remercie de me permettre de vous réunir ici une fois de plus. Je vous bénis au nom du Père, du Fils et de l'Esprit Saint. Amen. Soyez en paix

Message 3297 tuaj ntawm leej Niam, Poj Vaj pub Kev Thaj Yeeb, Anguera, Bahia, Brazil, tshaj tawm hnub tim 23/03/2010
    Cov tub thiab cov ntxhais zoo nyiam, tas txhua yam uas nej tau ua hauv lub neej no pub rau Tswv Ntuj thiab pub rau lwm tus yuav tau txais paj tshab. Hauv lub caij 40 no, qhib nej lub siab rau txoj kev hlub luag. Teev Ntuj tsis tseg thiab ua kev them txim txhaum. Qee ib lub sij hawm los nyob ntsiag to teev ntuj, thiab mloog HT lub suab hu nej kom ua neeg ntshiab dawb huv. Xyaum ua ib tug qauv zoo pub rau sawv daws. Nyob hauv nej tej lus thiab tej yam nej ua, nej
    qhia tawm plaws rau sawv daws paub tias nej yog leej Pleev li tug nkaus xwb. Nws txawm yuav nyiam muaj dab tsi tshwm sim tuaj los nej tso siab plhuav rau kuv leej Tub Yes Xus.  Nws ib leeg xwb thiaj yog tas puas tsav yam rau nej, tsis muaj nws, nej yeej ua tsis tau dab tsi li. Nrhiav nej lub zog nyob hauv lub Cim Yug thiab nyob hauv kuv leej Tub Yes Xus cov lus. Ntiaj teb neeg tab tom taug kev mus rau ib lub neej txom nyem. Lub ntiaj teb yuav ua zog koog, thiab tej lub qhov ntuj tob yuav tshwm los. Kuv cov me nyuam pluag yuav kwv ib tug ntoo cuam hnyav. Lub ntiaj teb yuav nyob tsis tus, yuav muaj ntau yam txaus ntshai tshwm sim tuaj. Kuv txom nyem siab vim tej yam yuav los raug nej. Mob siab tuag nthi rau txoj kev teev ntuj. Tsuas yog kev teev ntuj xwb thiaj yuav txhawb tau nej lub zog kom nyiaj taus lub nra hnyav ntawm tej kev nyuaj ntxhov. Tso siab lug mog. Kuv yog nej niam, kuv hlub nej. Hnub no kuv muab cov lus no rau nej nyob hauv Tswv Ntuj Peb Leeg  lub npe. Ua nej tsaug uas nej tau cia kuv coj nej tuaj sib koom ntawm no dua ib zaugn ntxiv. Kuv foom hmoov zoo rau nej nyob hauv leej Txiv thiab leej Tub thiab leej Ntuj Plig lub
    npe. Ua li. Nej nyob kaj lug.
    Mim
    Mim

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Empty Re: Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj

Post  Mim 4th April 2010, 10:06 am

Kuv rov qab tuaj tso cov lus hais txog lub Koom Txoos yuav tau ntsib kev nyuaj ntxhov loj. Nej puas txhawj txog Vaj Qhia Benedict XVI thiab lub Koom Txoos li kuv thiab na lawv?

Message 3299 from Our Lady, Queen of Peace, Anguera BA. Brazil transmitted in
    30/03/2010

Dear Sons and Daughters, bend your knees in prayer and beseech the mercy of God for your lives. Pray for the Church. The Church of My Son Jesus will drink the bitter cup of suffering. A most sorrowful for it will come. The Church is heading towards calvary. You will yet see great spiritual confusion, and friends of the king will reject him. I am your Mom and I know what awaits you. In these days, seek to live more intimately with My Son Jesus, in prayer, and in listening to and meditating on His Word. Don´t lose heart. After the pain, victory will come for those who are just. Courage. This is the message I transmit to
    you today in the name of The Most Holy Trinity. Thank you for permitting Me to reunite you here once more. I Bless you in the name of The Father, of The Son, and of The Holy Spirit. Amen. Be at peace.

Message 3299 de Notre-Dame, Reine de la Paix, Anguera BA. Brésil transmises 30/03/2010

Chers fils et filles, pliez les genoux dans la prière et prie la miséricorde de Dieu pour votre vie. Priez pour l'Église. L'Eglise de Mon Fils Jésus boira le calice amer de la souffrance. Un plus douloureux pour elle viendra. L'Eglise se dirige vers le Calvaire. Vous voyez encore la confusion spirituelle, et les amis du roi le rejetera. Je suis votre maman et je sais ce qui vous attend. En ces jours, cherchent à vivre plus intimement avec mon Fils Jésus, dans la prière, et dans l'écoute et la méditation de sa Parole. Ne perdez pas courage. Après la douleur, la victoire viendra pour ceux qui sont justes. Courage. Tel est le message que je transmets à vous aujourd'hui au nom de la Très Sainte Trinité. Je vous remercie de m'avoir permis de vous réunir ici une fois de plus. Je vous bénis au nom du Père, du Fils et du Saint-Esprit. Amen. Soyez en paix.
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj

Post  Maiv Tooj 5th April 2010, 5:54 am

Nyob zoo Mim,

Kuv tsis tshua mloog xov txog lub Koom Txoos, kuv tsis paub kev txawv txav pes tsawg. Ces kuv yuav tsis paub txhawj npaum li koj tus kheej. Tab sis kuv pom ib ncig ntawm kuv, kuv pom ntau yam hauv lub qab ntuj khwb, kuv pom coob leej neeg tsis xav tswv yim, lawv ywj qaug rau txoj kev yooj yim thiab tsis ncaj ncees nruab nrab, kev lim hiam tsim txom neeg, qhau luag, tsuj luag kom qes tsav tus kheej siab, nws xav tias muab luag tiag taw ces nws yuav siab tuaj lawm no. Yam tsis paub txog tias tus yuav siab, tsis yuav leej twg tiag taw, nws yeej siab lawm. Tus tsis siab, nws yuav plia npaum li cas los nws yuav siab tsis taus.

Tej lus Saub nov mas ntau zaus yeej muaj tseeb, tab sis s d pheej muab txhais yuam kev lawm xwb. Kuv tus kheej kuj txhawj thiab ntshai txog xwm txheej puas tsuaj ntawm lub Koom Txoos. Tab sis kuv tso siab rau HTN. Vim nws yog tus muaj txoj kev HLUB thiab kev Cawm, nws zoo tag nrho, nws yuav tsis tso nws lub theej kiab rau Tuaj Kub ib zaug.

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj T-paix

cache_12.jpg
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug

Post  Maiv Paj Lug 7th April 2010, 4:44 am

Mim wrote:Kuv rov qab tuaj tso cov lus hais txog lub Koom Txoos yuav tau ntsib kev nyuaj ntxhov loj. Nej puas txhawj txog Vaj Qhia Benedict XVI thiab lub Koom Txoos li kuv thiab na lawv?

Message 3299 from Our Lady, Queen of Peace, Anguera BA. Brazil transmitted in
    30/03/2010

Dear Sons and Daughters, bend your knees in prayer and beseech the mercy of God for your lives. Pray for the Church. The Church of My Son Jesus will drink the bitter cup of suffering. A most sorrowful for it will come. The Church is heading towards calvary. You will yet see great spiritual confusion, and friends of the king will reject him. I am your Mom and I know what awaits you. In these days, seek to live more intimately with My Son Jesus, in prayer, and in listening to and meditating on His Word. Don´t lose heart. After the pain, victory will come for those who are just. Courage. This is the message I transmit to
    you today in the name of The Most Holy Trinity. Thank you for permitting Me to reunite you here once more. I Bless you in the name of The Father, of The Son, and of The Holy Spirit. Amen. Be at peace.

Message 3299 de Notre-Dame, Reine de la Paix, Anguera BA. Brésil transmises 30/03/2010

Chers fils et filles, pliez les genoux dans la prière et prie la miséricorde de Dieu pour votre vie. Priez pour l'Église. L'Eglise de Mon Fils Jésus boira le calice amer de la souffrance. Un plus douloureux pour elle viendra. L'Eglise se dirige vers le Calvaire. Vous voyez encore la confusion spirituelle, et les amis du roi le rejetera. Je suis votre maman et je sais ce qui vous attend. En ces jours, cherchent à vivre plus intimement avec mon Fils Jésus, dans la prière, et dans l'écoute et la méditation de sa Parole. Ne perdez pas courage. Après la douleur, la victoire viendra pour ceux qui sont justes. Courage. Tel est le message que je transmets à vous aujourd'hui au nom de la Très Sainte Trinité. Je vous remercie de m'avoir permis de vous réunir ici une fois de plus. Je vous bénis au nom du Père, du Fils et du Saint-Esprit. Amen. Soyez en paix.

Niamlaus Mim, yav tas los kuv ntseeg thiab nyiam nrhiav message ntawm coob tus tib neeg txais message saum ntuj tuaj ces pheej ua rau kuv ntshai ntshai tas zog, txij li hnub kuv paub tias muaj ib txhia saub kuj yog cuav xwb ces kuv cia li xum tsis ntseeg dab tsi ces zoo li kuv tsis ntshai pes tsawg lawm, vim kuv tso siab rau Tsev Teev Ntuj Catholique. Kuv xav tias tus tub txais message nyob Brazil nov kuj hais tau zoo kawg li, qhov nws hais txog Chili yeej muaj tseeb, tab sis peb ntseeg puas tau hais tias yog nws hais tshwm es thiaj li muaj teeb meem rau Chili los yog ntiaj teb yeej tsis nyab xeeb qhov txhia chaw yeej tau kev puas ntsoog tib yam li Chili thiab tsis yog Chili nkaus xwb ua li no peb puas yuav ntseeg tau tias tus tub saub nyob Brazil hais mam muaj tseeb ? ntawm kuv xav mas tej zaum nws hais cuav ces kuj cia li ncaj Chili tiag lawm ces sawv daws hais tias nws muaj tseeb no xwb, vim nyob Haïti nyob Sénégal thiab 2 3 lub teb chaws kuj raug av qeeg tib yam.

Kuv xav mas Tseev Teev Ntuj Catholic yeej muaj yeeb ncuab qhov txhia chaw, tiam sis Yesxus yeej cog nws lub Tswv Yim Ntshiab rau saum Tsev Teev Ntuj Catholic thiab foom hmoov zoo rau saum Tsev Teev Ntuj Catholic lawm, txawm yuav raug teeb meem loj npaum twg los Tsev Teev Ntuj Catholic yeej yuav tsis qaug, Vaj Qhia Benoit16 los yeej muaj neeg tsis nyiam nws ces tus tuaj nrhiav teeb meem li cas rau nws los yeej muaj, zoo li zaum tas los no muaj ib tug poj niam hnav liab rub kom Vaj Qhia ntog.

Li no kuv ntseeg tias tej messages txais ntau ntau ces tej txhia kuj yog lam saub uas Niam Mab Liab lus kom tawm nyob Media xwb ces kuv tso siab rau Tsev Teev Ntuj dua kuv tsis ntshai, yog thaum Tsev Teev Ntuj lees tej messages mas kuj yog Tsev Teev Ntuj sib zog thov ntuj pab thiab ntsuam txaus lawv mam li lees, li no peb yuav tso siab tau dua.

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Loup%20brebis%20faux%20prophetes
    Mim
    Mim

Post  Mim 8th April 2010, 3:35 pm

Tais Tooj thiab Maiv Paj Lug,

Qhov kuv hais tias kuv nyuaj siab rau Vaj Qhia thiab lub Koom Txoos mas yog vim hais tias zoo li tiam neej peb nyob no neeg tsis muaj qhov kev zam txim rau lwm tus lawm. Niaj hnub no neeg tsuas xav nrhiav txo lwm tus, xav ua kom yus tau ntsej muag thiab kom yus tau ua pauj kom zoo yus siab nkaus xwb.

Tej zaum nej tsis mloog los tsis twm news, tiam sis tam sis no mas muaj neeg xav nrhiav kev rhuav lub Koom Txoos, ces lawv muab qhov kev phem uas cov txiv plig txhom tej me nyuam tub los me nyuam ntxhais los hais tshum lub Koom Txoos thiab tshum Vaj Qhia. Tej qhov twb muaj puag thaum 1960-70-los 80 lawm los muab rov los tshawb kom ntxhov hnyo. Kuv to taub tias cov txiv plig lawv yog neeg ib yam sawv daws xwb, muaj tej tus lawv yeej ua yuam kev tiag, tiam sis twb tsis yog txiv plig xwb thiaj ua li ntawd, muaj cov Pastors protestants ua coob tus thiab, tiam sis luag pheej tsis hais txog li, muaj cov txiv neej coob tus kuj ua ib yam, tiasm sis ua cas luag pheej tsis hais txog, tsis mus fooj cov ntawd hos pheej zoo li txhob txwm xav mus fooj cov txiv plig kom tau nyiaj xwb.

Lawv hais txog ib tug lawyer Mes Kas nyob Minnesota, nws fooj cov txiv plig ntau cases los , nws tau nyiaj tshaj li 60 million mas nws kub siab lug tsuas tos tsis hnyoo hnov moo tias muaj ib case mas twb mus tshawb yuav fooj xwb. Tam sis no nws tab tom npaj yuav mus fooj kiag Vaj Qhia ntag no.

Ntawm qhov kuv muab Pedro Regis cov messages los tso mas vim nws yeej tau hais txog Chili, thiab Haiti thiab ntau lub teb chaws tib si thiab nws kuj hais tias lub Koom Txoos yuav ntsib kev puas loj. Tsis yog yuav tso kom peb sawv daws ntseeg, tiam sis kom peb ceev faj thiab kom peb yuav tsum paub txog hais tias cov saub lawv hais dab tsi, thiab ho mloog hais tias tej xwm ntiaj teb muaj dab tsi tshwm sim thiab. Niaj hnub no, muaj coob leej ntau tus saub, tus twg yog tseeb tus twg yog cuav peb yeej tsis paub li. Tiam sis yog peb yuav tos thaum twg lub Koom Txoos txiav txim lawm tso peb mam nyeem mas ntshai yuav lig rau peb lawm thiab.

Ntawm kuv tus kheej mas kuv xav li no, yog lub Koom Txoos twb tsis txwv, mas peb nyeem tau lawv cov messages, yeej muaj ntau yam pab peb kub siab ntseeg Ntuj zoo dua qub. Peb yuav thiab khaws qhov pab peb ntseeg zoo. Lwm yam hais txog kev yuav tshwm sim li ub li no mas peb nyeem kom paub thiab ceev faj txog tias yog ho muaj li hais tiag no ne, yus yuav ua li cas los yuav npaj li cas no xwb. Yog leej twg ho tsis nyiam nyeem tsis ntseeg li no los lub Koom Txoos tsis rau txim rau nws thiab tsis yuam nws kom ntseeg. Ntawm kuv mas kuv nyeem cov messages zoo li ntawd yeej pab kom kuv mob siab thov ntuj pab Vaj Qhia, cov txiv plig thiab lub Koom dua qub thiab hos.
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj

Post  Maiv Tooj 8th April 2010, 5:13 pm

Nyob zoo Mim,

Nws tso cov Message nov yeej yog ib qho zoo kawg. Yofg ib qho qheb s d qhov muag rau tej teeb meem cuam tshuam, tav Koom Txoos kev. Tus puab Txiv Plig tau yuam kev, los tim Tuaj Kub muaj zog heev thiaj ntxias tau lawv yuam kev. Lawv yog neeg tib yam peb, lawv tsis yog Tswv Ntuj, lawv yeej txawj yuam kev tib yam s d. Muaj tus puav yuam kev, tab sis muaj coob tus Ntshiab tiag, Tuaj Kub yuav tsis yeej ib zaug. Koom Txoos yuav muaj kev Thoob Tsib ib txwd, kev thoob tsib yuav ua kom lawv zam dhau txhua yam xwm txheej. Tswv Ntuj yuav tsis tso nws lub theej kiab rau Tuaj Kub ib zaug, vim nws muaj peev xwm muab nws tus Tub twm zeej los daws leej neeg kom Tuaj Kub txhob txeeb tau nws lub theej kiab...Yeej yuav muaj ntau yam kev cov nyom, tab sis yuav tsis swb ib zaug li.

Peb txhua leej yuav mob siab Teev Ntuj rau peb kom txhob poob rau kev ntxias, yog peb tsis poob rau kev ntxias, koj ntxiv kuv, kuv ntxiv luag ces peb coob tus dim, coob tus dim ces Koom Txoos yuav dim ntawm kev ntxias tib yam.

cache_12.jpg
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug

Post  Maiv Paj Lug 9th April 2010, 4:22 am

Nyob zoo niamlaus Mim thiab Maiv Tooj, cas neb yuav txawj tham kub siab thov ntuj kawg li Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Icon_biggrin

Niamlaus Mim, tos tias lawv pheej foob Tsev Teev Ntuj Catholic xwb tsis Foob lwm qhov los vim Catholic twb yog qhov tseeb ces tuaj kub khib heev dhau lawm, tuaj kub yuav tsum tshoj kom neeg cov nyom Tsev Teev Ntuj Catholic mus li. Yog tias tsis muaj tus foob tsev teev ntuj ces kuj yuav tsis ncaj ncees lawm thiab, Tswv ntuj yuav tsum tso tuaj kub ua kom tuaj kub qhov phem tshwm sim tsis tseg. Cov Txiv Plig uas tau ua yuam kev los vim tuaj kub twb muas tau lawv lub siab lawv thiaj yuam kev. Ntawm kuv xav thiab tso siab mas txawm lawv Foob Vaj Qhia Benoit los tsuav Vaj Qhia tsis tau ua phem qhov twg rau lawv ces lawv yuav foob tsis tau, kuv yeej tso siab rau Leej Ntuj Plig yuav pab txiv Vaj Qhia rau txhua txoj ke.

Peb nco ntsoov tias Huab Tais Yesxus twb xub raug luag hiam luag thuam thiab raug luag tua, yog li no peb yuav tsum raug luag thuam luag nyhos thiab luag hiam tib yam, tiam sis yog peb tso siab rau Tswv Ntuj peb yeej tsis muaj hnub poob . Tsev Teev Ntuj Catholic yuav tsis puas ntsoog ib zuag li os niamlaus Mim, txawm tias Tsev Teev Ntuj raug teeb meem los Tswv ntuj yeej yuav tsa kom sawv ntseg dua qub tuaj.

Niaj hnub nim no kuv mloog zoo li tuaj kub yeej ua heev rau Tsev Teev Ntuj, thiab tus neeg twg txoj kev ntseeg pib loj zuj zus ciaj sia zuj zus mas tuaj kub yeej tsis tso tus neeg ntawv yooj yim kiag li thiab. Peb nco ntsoob Apocalypse de Saint Jean hais tseg tias muaj ib tiam mas Tswv ntuj yuav cia tuaj kub ntxias kom kawg tuaj kub siab ntsws, yuav muaj neeg poob coob coob kawg rau tuaj kub txoj kev ntxias tab sis leej twg tso siab rau Tswv Ntuj lub koos txoos yuav nyiaj dhau tuaj kub txoj kev ntxias. Li no peb tso siab thiab peb mam thov ntuj pab Txiv Vaj Qhia cov Txiv Tswv Qhia thiab cov Txiv Plig kom lawv txob poob rau tuaj kub tes peb thiaj tau kev sau siab mus li.

Kuv yeej nyeem News kawg li thiab os, tab sis kuv tsis nyeem cov Messages saub txais saum ntuj tuaj lawm vim tias kuv tso siab rau Tsev Teev Ntuj dua, kuv yeej tsis tos kom Tsev Teev Ntuj lees saub cov messages kuv mam ntseeg los sis mam nyeem , qhov tseeb yog kuv paub Tswv Ntuj zoo dua qub lawm ces kuv ntseeg hauv kuv lub siab tuaj dua qhov mus tshawb fawb neeg saub txais messsages lawm xwb.
    Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Icon_biggrin

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj L_634d10
    Npuagtub
    Npuagtub
    Hmong Catholique
    Hmong Catholique

Post  Npuagtub 9th April 2010, 11:36 am

Nyob zoo Cov Phooj ywg,

Nej xav li cas xwb, kuv los kuj xav li Maypajlug hais thiab ces kuv thiaj li tsis tau sau dab tsi teb hais txog cov neeg ua saub tsis hais saub hmoob los saub lwm hom neeg..

Kuv xav kom nej tsuas post yam lub Koom Txoos lees paub xwb, tej yam lub Koom Txoos tshaj tawm xwb, thiaj tsis ua rau neeg ntxhov siab vim tos kuv hais li no los txhua lub tsev teev ntuj yeej tsis muab tej ntawv saub sau no los hais tshaj rau hnuv chiv rau cov ntseeg paub, yog li no peb yuav tsum yoog li lub Koom Txoos xwb, txawm yuav muaj tseeb thiab cuav los txhob muab post ntxiv rau hauv no lawm.
    Peb lub tsev no kuj zoo ib yam li yog ib lub tsev teev ntuj thiab. Huab Tais Yes Xus hais tias; lub tsev teev ntuj zoo li nws tus nkauj nyab nws qhaib tseg rau hauv ntiaj teb, txog hnub kawg nws yuav los tos nws tus nkauj nyab. Peb zoo li tus nkauj nyab peb yuav tsum yoog coj zoo raws li tus nkauj nyab. Yog li no thov nej sau raws li lub Koom Txoos xwb puas yuav tau.? Ua tsaug.[
    Mim
    Mim

Post  Mim 9th April 2010, 5:55 pm

Ua tsaug nej sawv daws os, uas nej tuaj tham nrog kuv txog zaj no. Kuv xav hais tias peb sawv daws yeej ntseeg thiab tso siab hais tias Tswv ntuj thiab HT Yes Xus yuav tsis pub kom lub Koom Txoos swb tas nrho los ploj ntais mus, nws yeej yuav tsum pab kom lub Koom Txoos sawv tau rov los xwb xwb li, tiam sis tsis yog vim li ntawd ces peb txawm tsis thov Ntuj pab lub Koom Txoos los Txiv Vaj Qhia, peb yeej yuav tsum thov ntuj pab tas zog thiab. Kuv zoo siab heev hais tias txawm nej tsis nyeem tej messages no los nej yeej niaj hnub thov ntuj rau lub Koom Txoos thiab txiv Vaj Qhia lawm. Ntawm kuv li mas kuv kuj thov ntuj pab thiab, tiam sis yog kuv paub cov messages mas kuv haj yam mob siab dua qub xwb. Qhov no yog qhov kuv tuaj tso thiab xav hais tias tej zaum yuav pab nej tus puav ib yam li kuv no xwb, tiam sis yog nej ho hais tias tsis tas nej paub txog, nej twb yeej mob siab nej tus kheej lawm no los kuv tsuas qhuas nej xwb os nawb. Tsuav yog nej ua tau li ntawd lawm ces zoo kawg nkaus li. Es yog hais tias nej ho tsis nyiam kom tso thiab tso tej messages li no los tsis pab dab tsi ces peb tsis tso los yeej tsis ua li cas li.
    Npuagtub
    Npuagtub
    Hmong Catholique
    Hmong Catholique

Post  Npuagtub 10th April 2010, 2:18 am

Nyob zoo cov phooj ywg,

Tsis yog peb tsis nyiam saub cov lus hais tias yuav zoo li ub li no, tiam sis yog peb nyiam qhov tseeb xwb peb tsis nyiam tej yam tsis paub meej lam kwv yees xav hais li cas ces cia li hais tias yog Niam Mab Liab qhov message no mas yuav ua tsis tau li ntawd. Nej ho xav li cas? Kuv xav mas Niam Mab Liab yuav tsis ua hnub ua hmo los hais lus rau ib tug neeg qub tias yuav muaj ub muaj no yuav tswm tuaj..

Peb yuav tau ceev faj thiab xyuas kom tseeb, Huab Tais Yes Xus twb hais tias; thaum txog lub caij ntiaj teb neeg yuav txom nyem mas yuav ( Muaj coob leej lawv yuav siv kuv lub npe tuaj ntxias nej). Kuv tsuas hais li no xwb.
    Mim
    Mim

Post  Mim 10th April 2010, 3:30 am

XH Npuag Tub,

Ua tsaug koj cov lus ko, yeej muaj tseeb li koj hais kawg li os nawb. Kuv tsuas yog xav kom peb mob siab teev ntuj tshaj qub nxtiv xwb os.

Thursday April 8, 2010

UN Judge: Pope Should be Prosecuted at International Criminal Court for "Crimes against Humanity"

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Hrule
    Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj LifeSiteNews-iconTODAY'S HEADLINES | SEND NEWS TIPS | DONATE

SHARE: Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Icon_email E-MAIL Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Icon_print PRINT Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj NewsvineCov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Digg Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Reddit Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Delicious Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Facebook
    By Susan Yoshihara, Ph.D.April 8, 2010 (C-FAM)
    - In London last Friday, a high ranking United Nations (UN) jurist
    called on the British government to detain Pope Benedict XVI during his
    upcoming visit to Britain, and send him to trial in the International
    Criminal Court (ICC) for “crimes against humanity.” Geoffrey
    Robertson touted his status as a UN judge in an article he published
    last week, in which he argued that jurists should invoke the same
    procedures that have been used to indict war criminals such as Slobodan
    Milosevic, to try the Pope as head of the Roman Catholic Church, who he
    said is ultimately responsible for sexual abuse of children by Catholic priests.

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj GeoffreyRobertson
    Robertson is one of five select jurists in the UN’s internal justice system
    responsible for holding UN officials accountable for corruption and
    mismanagement. His article was published in both the United States and
    Britain and reported on by the Associated Press.Professor Hurst
    Hannum of the Fletcher School at Tufts University told C-Fam's Friday
    Fax that it would be a “real stretch” to use the ICC, since that
    court’s jurisdiction is mainly reserved for crimes during war. More
    likely, Hannum said, is that Robertson and likeminded experts would
    invoke the principle of “universal jurisdiction,” so that national
    courts all over the world could detain the pope whenever he stepped
    foot on their soil. Critics say the principle, already used in
    practice, is a violation of sovereignty as it is enshrined in the UN
    Charter.Yet Robertson insisted that the ICC could be used as
    long as the Pope’s sovereign immunity was waived and as long as jurists
    can show that the sex abuse scandal was carried out on a “widespread or
    systematic scale,” in a similar way that child soldiers were used in
    the wars in Sierra Leone and the way that sex slaves are traded
    internationally. Robertson, a tort lawyer, argued that
    prosecution at a higher level of the Church is necessary to get more
    money for victims of clergy sexual abuse in cases where dioceses have
    gone into bankruptcy. He specifically pointed out the fact that the
    diocese of Los Angeles has already paid $660M in damages and Boston has
    paid $100M. One prominent law professor told the Friday Fax,
    “Without in any way minimizing the seriousness of the alleged offenses
    of Catholic priests, it would be a grave mistake to the laws of human
    rights to permit a trivializing of the responsibility to protect, and
    to play into the hands of American contingency-fee lawyers.” Another
    human rights lawyer told the Friday Fax that the article could be part
    of a broader campaign. Robertson has long campaigned to strip the Holy
    See of its permanent observer status at the UN, and has publicly
    referred to the Holy See “the world’s largest NGO.” When a
    campaign was launched to oust the Holy See from its status in 1999, UN
    Member States rallied around the Vatican, and in 2004 the General
    Assembly voted unanimously to expand that status. It is unclear whether
    UN Secretary General Ban Ki-moon knew about Robertson’s leanings before
    appointing him to his current position.

This article reprinted with permission from www.c-fam.org
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug

Post  Maiv Paj Lug 10th April 2010, 7:18 am

Mim wrote:Ua tsaug nej sawv daws os, uas nej tuaj tham nrog kuv txog zaj no. Kuv xav hais tias peb sawv daws yeej ntseeg thiab tso siab hais tias Tswv ntuj thiab HT Yes Xus yuav tsis pub kom lub Koom Txoos swb tas nrho los ploj ntais mus, nws yeej yuav tsum pab kom lub Koom Txoos sawv tau rov los xwb xwb li, tiam sis tsis yog vim li ntawd ces peb txawm tsis thov Ntuj pab lub Koom Txoos los Txiv Vaj Qhia, peb yeej yuav tsum thov ntuj pab tas zog thiab. Kuv zoo siab heev hais tias txawm nej tsis nyeem tej messages no los nej yeej niaj hnub thov ntuj rau lub Koom Txoos thiab txiv Vaj Qhia lawm. Ntawm kuv li mas kuv kuj thov ntuj pab thiab, tiam sis yog kuv paub cov messages mas kuv haj yam mob siab dua qub xwb. Qhov no yog qhov kuv tuaj tso thiab xav hais tias tej zaum yuav pab nej tus puav ib yam li kuv no xwb, tiam sis yog nej ho hais tias tsis tas nej paub txog, nej twb yeej mob siab nej tus kheej lawm no los kuv tsuas qhuas nej xwb os nawb. Tsuav yog nej ua tau li ntawd lawm ces zoo kawg nkaus li. Es yog hais tias nej ho tsis nyiam kom tso thiab tso tej messages li no los tsis pab dab tsi ces peb tsis tso los yeej tsis ua li cas li.
    Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Icon_biggrin NiamLaus Mim, peb tsis txhob hais txog qhov tias pub tso los tsis pub tso....

koj nug tias peb puas txhawj rau Tsev Teev Ntuj thiab Vaj Qhia no ces peb tsuas teb hais tias peb yeej tso siab rau Tswv Ntuj es peb txhawj tsis heev, txawm peb tsis nyeem saub cov messages los peb txoj kev ntseeg yeej yog thov ntuj pab txhua txhua yam tib si.

Muaj ib txhia neeg kuj nyiam li koj hais thiab, lawv xav tshawb fawb kom paub messages thiaj muaj siab thov ntuj ntxiv, peb kuj nco ntsoov Yesxus qhaub lus tias " zoo siab cov ntseeg uas tsis pom" li no ces txawm tsis tau pom saub cov messages los yeej muaj cov ntseeg tiag tiag ua rau lawv kub siab kawg li thiab mas.

Kav tsij tuaj tso mas txhob xav li cas rau peb cov lus, hoob no twb yeej yog tsim los tso cov Messages uas Tsev Teev Ntuj tsis tau lees ces leej twg pom tej yam zoo los kav tsij tuaj tso tej zaum kuj ho pab tau lwm tus thiab, ua siab loj mog peb tsuas sib qhia xwb
    Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Icon_sunny
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug

Post  Maiv Paj Lug 10th April 2010, 7:45 am

Mim wrote:XH Npuag Tub,

Ua tsaug koj cov lus ko, yeej muaj tseeb li koj hais kawg li os nawb. Kuv tsuas yog xav kom peb mob siab teev ntuj tshaj qub nxtiv xwb os.

Thursday April 8, 2010

UN Judge: Pope Should be Prosecuted at International Criminal Court for "Crimes against Humanity"

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj LifeSiteNews-iconTODAY'S HEADLINES | SEND NEWS TIPS | DONATE

SHARE: Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Icon_email E-MAIL Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Icon_print PRINT Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj NewsvineCov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Digg Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Reddit Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Delicious Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj Facebook
    By Susan Yoshihara, Ph.D.April 8, 2010 (C-FAM)
    - In London last Friday, a high ranking United Nations (UN) jurist
    called on the British government to detain Pope Benedict XVI during his
    upcoming visit to Britain, and send him to trial in the International
    Criminal Court (ICC) for “crimes against humanity.” Geoffrey
    Robertson touted his status as a UN judge in an article he published
    last week, in which he argued that jurists should invoke the same
    procedures that have been used to indict war criminals such as Slobodan
    Milosevic, to try the Pope as head of the Roman Catholic Church, who he
    said is ultimately responsible for sexual abuse of children by Catholic priests.

Cov lus saub uas tuaj Brazil tuaj GeoffreyRobertson
    Robertson is one of five select jurists in the UN’s internal justice system
    responsible for holding UN officials accountable for corruption and
    mismanagement. His article was published in both the United States and
    Britain and reported on by the Associated Press.Professor Hurst
    Hannum of the Fletcher School at Tufts University told C-Fam's Friday
    Fax that it would be a “real stretch” to use the ICC, since that
    court’s jurisdiction is mainly reserved for crimes during war. More
    likely, Hannum said, is that Robertson and likeminded experts would
    invoke the principle of “universal jurisdiction,” so that national
    courts all over the world could detain the pope whenever he stepped
    foot on their soil. Critics say the principle, already used in
    practice, is a violation of sovereignty as it is enshrined in the UN
    Charter.Yet Robertson insisted that the ICC could be used as
    long as the Pope’s sovereign immunity was waived and as long as jurists
    can show that the sex abuse scandal was carried out on a “widespread or
    systematic scale,” in a similar way that child soldiers were used in
    the wars in Sierra Leone and the way that sex slaves are traded
    internationally. Robertson, a tort lawyer, argued that
    prosecution at a higher level of the Church is necessary to get more
    money for victims of clergy sexual abuse in cases where dioceses have
    gone into bankruptcy. He specifically pointed out the fact that the
    diocese of Los Angeles has already paid $660M in damages and Boston has
    paid $100M. One prominent law professor told the Friday Fax,
    “Without in any way minimizing the seriousness of the alleged offenses
    of Catholic priests, it would be a grave mistake to the laws of human
    rights to permit a trivializing of the responsibility to protect, and
    to play into the hands of American contingency-fee lawyers.” Another
    human rights lawyer told the Friday Fax that the article could be part
    of a broader campaign. Robertson has long campaigned to strip the Holy
    See of its permanent observer status at the UN, and has publicly
    referred to the Holy See “the world’s largest NGO.” When a
    campaign was launched to oust the Holy See from its status in 1999, UN
    Member States rallied around the Vatican, and in 2004 the General
    Assembly voted unanimously to expand that status. It is unclear whether
    UN Secretary General Ban Ki-moon knew about Robertson’s leanings before
    appointing him to his current position.

This article reprinted with permission from www.c-fam.org

Niamlaus Ua tsaug rau cov New Xov Xwm saum toj no nawb, peb mam li kub siab thov Huab Tais Yesxus kom pab Tsev Teev Ntuj ntxiv, yuav tau thov Niam Mab Liab kom pab peb thov ntuj ntau dua qub.
    Npuagtub
    Npuagtub
    Hmong Catholique
    Hmong Catholique

Post  Npuagtub 11th April 2010, 3:38 pm

Nyob zoo cov phooj ywg,

Nej ho xav li cas? Cas pheej tsuas hnov hais txog tej teeb meem (sexual abuse) lub Koom Txoos Catholic raug, Muaj tej Case twb tau ntev heev lawm kawg tus (Priest) ntawd twb tas sim neej ntev lawm los tseem muab los rau lub koom txoos ua tus ris thiab?

Ua li lwm yam Koom Txoos kev ntseeg, lawv puas mauj tej kev zoo li no thiab ua cas zoo li tsis hnov hais txog li ?
    Mim
    Mim

Post  Mim 15th April 2010, 2:25 pm

XH Npuag Tub, raws kuv paub mas lwm lub koom txoos lawv yeej muaj cov pastors uas raug liam tias lawv ua sexual abuse thiab tiam sis xyov ua cas neeg tsis hais txog lawv li.

Ntawm no kuv tso ib zaj uas yog TP Txhiaj Foom xa email tuaj. Tej zaum tais Tooj yeej tau lawm thiab, tiam sis kuv muab tso rau ntawm no. Nws yog lus Fab Kis xwb.

Réflexion sur la campagne actuelle contre l’Eglise. (avril 2010)

Le seul point positif que nous pourrions retirer de ces allégations contre l’Eglise est qu’elles permettent de la purifier et de mobiliser tous les évêques pour qu’ils soient plus attentifs et réactifs face à ces drames. Certainement, cette purification permettra de rendre l’Eglise plus belle. Mais c’est sans doute le seul point positif.

A travers cette campagne, les médias pourraient nous faire croire qu’ils veulent simplement
    dénoncer des abus sexuels. Cela pourrait même paraître noble. De grands justiciers qui viennent enfin défendre toutes les victimes. En fait, il n’en ait rien.

En effet, si tel était leur but, pourquoi donc n’élargissent-ils pas leurs critiques à d’autres
    confessions chrétiennes ou religions, à d’autres institutions, à d’autres corps de métiers ou enfin, aux familles mêmes ?

Car, peut être ne le saviez-vous pas, mais : ð En France, 94 % des maltraitances des enfants ont lieu dans les familles (1) , en Autriche, 80 à 90 % des abus sexuels sur enfants ont lieu dans les familles (2) : Auteurs des mauvais traitements Sur tous les mauvais traitements subis par l’enfant, dont les abus sexuels, 2% sont dus à des professionnels : « Quant aux professionnels des différentes institutions accueillant des enfants, école comprise, ils ne représentent - et c’est heureux - que 2% des auteurs de l’ensemble des mauvais traitements (et à peine 0,7% des auteurs
    de violences sexuelles
    )
    (3)

Donc, selon ce rapport, 99,3% des abus sexuels sur enfants ne sont pas dus aux enseignants, médecins, soignants ou encore religieux (pasteurs ou prêtres). (1 ) ODAS (Observatoire nationale De l’Action Social décentralisée : www.odas.net) et SNATEM (Service National d'Accueil Téléphonique pour l'Enfance : www.allo119.gouv.fr
    (2) Selon la secrétaire d'Etat autrichienne pour la famille, Christine Marek http://www.kathpress.co.at/content/site/nachrichten/database/31542.html?SWS=5503813b31148f6caf60d0cd6d98e2f
    (3) Observatoire de l’enfance en France, « Le point sur… Risque et maltraitance », nº 49, mars 2002 ð Qu’en est-il véritablement du nombre de prêtres ou religieux catholiques en France condamnés pour ces abus ? Selon le Cardinal André Vingt-Trois
    (4), il y a actuellement 20000 religieux et prêtres en France. Un peu plus d’une trentaine subissent actuellement une peine. Faisons un petit calcul. Arrondissons à 40 ceux
    condamnés, ce qui nous donne 0,2 % des prêtres et religieux de France. Soit 99,8 % sont, au moins pour la justice, innocents. Cependant, élargissons le chiffre de 40 en le multipliant par 25 pour obtenir 1000 religieux et prêtres, afin d’englober d’éventuels futurs condamnés, ou encore des cas « douteux », ou encore pour satisfaire certains détracteurs. Cela nous donne
    5 % de cas. Soit 95 % des prêtres sont susceptibles d’être parfaitement
    digne de leur appel à suivre le Christ. 95 % !

Face à ces chiffres démontrant le si faible nombre d’abus sexuels sur enfant dus à des religieux et prêtres catholiques par rapport à tous ceux commis, pourquoi un tel acharnement des médias contre eux ? N’est-ce pas la preuve même que ces derniers se moquent éperdument des victimes mais n’en veulent qu’à l’Eglise ? Bien sûr, ce qu’ont
    fait ces religieux et prêtres catholiques, même s’ils sont en très petit nombre, est parfaitement abominable et n’a aucun rapport avec l’Evangile et ils ne méritent donc pas d’être appelés chrétiens (« Puis [Jésus] dit à ses disciples : " Il est impossible que les scandales n'arrivent pas, mais malheur à celui par qui ils arrivent ! Mieux vaudrait pour lui se voir passer autour du cou une pierre à moudre et être jeté à la mer que de scandaliser un seul de ces petits. » Lc 17, 1 – 2).

Que devons-nous donc conclure d’une telle attitude ?

1. Que ces médias ne visent aucunement le vrai problème global des abus sexuels d’enfants.

Encore une fois, si tel était leur but, pourquoi ne disent-ils rien par rapport à ce qui se passe dans les familles et au manque de préventions et d’informations ? Pourquoi non plus
    ne pas dénoncer ce qui se passe dans d’autres corps de métier, religions ou confessions
    chrétiennes ?

2. Que ces médias visent uniquement l’Eglise catholique.
    Si tel n’était pas le cas et que leurs dénonciations, quant au scandale des abus, étaient tout à fait impartiales, d’une part, ils n’auraient pas commencé par l’Eglise catholique (car elle ne représente qu’un très faible pourcentage de tous les abus, bien que déjà trop grand) et d’autre part, ils étendraient leur réquisitoire à l’ensemble des institutions concernées.

3. Que ces médias sont profondément hypocrites.

En effet, découlant des points 2 et 3 précédents, on peut vraiment dire que ces médias se moquent bien des victimes des abus sexuels car ils se servent du mal qui leur a été fait
    pour émouvoir le publique et, à partir de là, créer un climat de défiance envers les représentants de l’Eglise. Ils ont un but, peu importe le moyen.

Il suffira de leur donner une autre arme plus puissante pour attaquer l’Eglise et ils oublieront aussitôt ces scandales et ses victimes qu’ils font mine de pleurer et défendre.

D’ailleurs, n’utilisaient-ils pas, hier, l’affaire du préservatif, aujourd’hui, celle des abus sexuels et demain… le célibat des prêtres ?

Afin de prévenir une nouvelle attaque, abordons clairement ce sujet, car déjà nous entendons: « C’est à cause du célibat des prêtres qu’il y a autant de scandales d’abus sexuelsdans l’Eglise catholique ». Cette phrase, qui parait vraie à la majorité des citoyens du monde occidental, est deux fois fausse et montre combien nous sommes endoctrinés par la nouvelle puissance médiatique :

1. « autant d’abus sexuels dans l’Eglise » : en fait, il n’y en a pas plus que dans d’autres institutions et probablement moins, vu que, mathématiquement, il y a moins d’enfants qui fréquentent l’Eglise que, par exemple, l’école. Seulement, les médias utilisent ici une technique consistant à faire comme un zoom sur une partie du problème des abus sexuels, ce zoom étant l’Eglise. Du coup, on se focalise dessus jusqu’à presque oublier de quoi
    l’on parle. Et à force, cela devient comme un lavage de cerveau. Qui aujourd’hui, en dehors de ceux faisant l’Eglise, n’a pas cette pensée : « abus sexuels = Eglise = prêtres pédophiles » ? Et comment alors ne pas parler de lavage de cerveau quand quelque chose de faux (les chiffres le démontrent sans aucune ambiguïté possible) est devenu, pour une majorité, une vérité quasi-indétrônable ?

2. « c’est à cause du célibat des prêtres » : cette affirmation est encore un mensonge et il
    faut ici sortir de malheureux chiffres afin de rectifier une triste vérité. En effet, la plupart des abus sexuels sur enfants perpétrés (cf études précédentes) ont lieu au sein de la famille, donc ceux qui les font sont mariés…

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
    (4 ) homélie du Cardinal Vingt-Trois lors de la Messe Chrismale du 31 mars 2010

(http://www.eglise.catholique.fr/actualites-et-evenements/actualites/homelie-du-cardinal-vingt-trois-lors-de-la-messe-chrismale-6985.html)

D’autre part, il y a 2 à 10 fois plus de pédophiles chez les pasteurs protestants (qui sont pour la plupart mariés) que chez les prêtres catholiques. Enfin, entre 1950 et 2002, aux Etats-Unis, un peu plus d’une centaine de prêtres ont été condamnés pour abus sexuels contre 6000 enseignants sportifs ou entraîneurs (5) (eux-mêmes le plus souvent mariés, en tout cas ne s’engageant pas au célibat).

Peut être pouvons-nous nous poser cette question : pourquoi le célibat des prêtres ?

Rappelons que le célibat choisi par les prêtres n’est pas pour s’auto-flageller mais par
    ressemblance avec le Christ qui a voulu s’offrir à Dieu son Père, corps et âme. Le célibat ne peut se comprendre sans une recherche d’imitation parfaite du Christ (Lc 9, 23), sans une recherche radicale de la sainteté. En effet, ce choix du célibat ne peut qu’apparaître radical à une société du culte du phallus. Pour le comprendre, il faut faire cet effort de sortir de la mentalité sur-érotisée de notre société, lire les évangiles, y croire et chercher à
    suivre le Christ avant toutes choses. Ceux qui font cela vont parfois jusqu’à livrer tout leur être à Dieu, au Christ. Tel devrait être en tout cas la motivation du prêtre dans le choix du célibat. Et, à part ces cas honteux et lamentables de quelques prêtres pédophiles, c’est ce de quoi vit la très grande majorité des prêtres catholiques actuels. Et ils sont heureux.

Cependant, il est triste d’en arriver à devoir se défendre en montrant combien il y a également de problèmes à côté de l’Eglise. Mais a-t-on le droit de laisser quelques personnes diffuser dans le monde entier une information complètement déformée à
    force de zoomer sur une de ses moindres parties et d’occulter par là même, et presque parfaitement, le problème global ?

Face à ces scandales que l’on ne veut dévoiler que s’ils existent dans l’Eglise, ne pas croire que des personnes savent bien ce qu’elles font nous demanderait une naïveté que
    nous n’avons pas ou… plus. Ces personnes utilisent des moyens pour le moins honteux. En effet, qui oserait utiliser, même à une échelle plus petite, les souffrances de tant de personnes qui ont été abusées, uniquement dans un but de discréditation d’une institution ? Vraiment, et il faut insister sur ce point, ne pas dénoncer les abus sexuels d’enfants au sein des familles, ou dans d’autres institutions plus à risque que l’Eglise, est la preuve même que ces médias ne veulent point défendre ces victimes, mais les utiliser dans leur
    lutte contre l’Eglise, comme ils auraient pu utiliser tout autre cause.

Il est vraiment temps aujourd’hui de prendre nos distances avec ces médias de plus en plus déviés qui arrivent, sans que nous en rendions compte ou presque, à nous inculquer une manière de penser et d’être en toute impunité. En effet, qui, aujourd’hui, en dehors de ceux faisant l’Eglise, ne font pas cette équation, prêtres = pédophiles, alors que, nous l’avons vu, il n’en est rien ? Comment dès lors ne pas parler d’un vrai lavage de cerveau ? Comment pouvons-nous accepter d’être autant manipulés ? Comment se fait-il que ces médias n’aient de compte à rendre à personne, en particulier sur leur manière de vérifier et diffuser l’information ?

Cette campagne actuelle impose une « information » d’une manière telle que cela nous fait plus penser aujourd’hui à une vaste propagande qu’à une information impartiale, juste et
    vraie. Elle est au contraire, de plus en plus partisane et ciblée. Et malgré cela, il y a parfaite immunité envers ces personnes car personne, ou presque, n’élève la voix. Le XXème siècle a déjà connu ce genre d’aveuglement général… qui s’est traduit par la mort de ceux ainsi visés par ces propagandes.

Il est vraiment temps de prendre une distance très critique vis-à-vis de ce type d’information et de ceux qui la propagent, au moins pour la sauvegarde de notre libre pensée sinon de notre liberté d’être.

(5 ) JENKINS Philip, Pedophiles and Priests: Anatomy of a Contemporary Crisis, New York : Oxford University Press, 1996
    Mim
    Mim

Post  Mim 1st July 2010, 3:01 pm

Ib ntus no xyov nej puas nyeem news txog Koom Txoos Kas Tos Liv lawm?...Nyuam qhuav tam sis no kiag, US Supreme Court tso cai rau Mes Kas tus lawyer fooj kiag Vatican txog ntawm tej tus txiv plig uas tau txhom me nyuam yaus. Case lawv yuav pib no yog hais txog ib tug neeg, nws twb tsis kam qhia npe li , lam tis npe rau hu ua John Doe no xwb. Nws fooj hais tias nws raug ib tug txiv plig txhom nws puag thaum xyoo 1960's lawm. Txiv plig twb tuagtxiv plig lawm, tiam sis tsam no, (ntshai yog pluag tuaj lawm los cas) tseem yuav mus fooj kiag Vaj Qhia, vim Vja Qhia yog tus tswv ntiav (employer) cov txiv plig no...

Nej taum mus nyeem zaj ntawd nyob hauv no, yog lus Mes Kas xwb:

http://catholicism.about.com/b/2010/06/29/u-s-supreme-court-lets-lawsuit-against-the-vatican-proceed.htm
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj

Post  Maiv Tooj 16th July 2010, 10:17 am

Nyob zoo Mim,

Koj twb tso qhov message nov ntev los lawm, tab sis kuv pheej tsis khoom nyeem li. Hnub no lig lawm thiab ces yuav sau dab tsis los zoo li lub caij tsis txaus thiaj los nyeem koj cov lus nov...Kuv xav mas lub zwj ceeb no, neeg tsis hwm neeg, Ntuj kiag los neeg yeej tsis hwm tsis ntshai li lawm. Tsuas yeem kom tau nyiaj xwb ces Ntuj los yeej muab tsuj tiag taw kom ncav tau Ntxwg Nyug npib puav nyiaj saum yaj ceeb no. Nws twb tsis paub tias nws tsis ntshai neeg los yuav tsum ntshai lub ntuj tsam ces tau mus nyob Dab teb ces yuav ceeb laj nyob tsis muaj caij kawg li no...Cov Txiv Plig muaj tus puav tej zaud lawv raug Tuaj Kub ntxias yuam kev xwb. Tab sis yuav tsis muaj coob npaum li cov uas raug hiam no. Vim tsis muaj leej twg yuam lawv los ua Leej Choj, yog lawv tuaj yeem ua lawv tus kheej xwb. Yog tias lawv twb xaiv lub neej Tab Seeb es lawv tseem nyiag ntshis mus ua Txhaum loj tshaj thiab mas yuav ntseeg tssi tau. Lawv yeej paub qhov txhaum thiab tsis txhaum, qhov txhaum loj los txhaum me. Yog tias lawv thev tsis taus lub neej Tab Seeb, lawv yeej tuaj yeem tawm mus ua lub neej muaj cuab muaj yim kiag; mam li koom tes saib xyuas thiab tuav Tswv Ntuj tes hauj lwm los yeej tau. Li nov mas haj yam tsis muaj txhaum li tej lawv raug hiam. Tej kev iab hiam ntawd, yog tus neeg ntawd nws ntxub luag ces nws xav txua xav puab li cas los hiam luag los yeej tau. Tsis muaj neeg nkag tau rau lawv tej siab ntsws, lawv dag xwb los luag yeej ntseeg lawv. Thaum zoo li nov lawm ces lawv yeej ua txhua yam kom tau nyiaj dawb los siv.

cache_12.jpg

Sponsored content

Post  Sponsored content

Current date/time is 7th November 2024, 7:59 am