HMONG CATHOLIQUE

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Copyright@2010 Hmong Roman Catholic / Pictures-all rights reserved, reproduction and copy prohibited _HMONG: USA,FRANCE,GUYANE,THAILANDE,VIETNAM,LAOS,CHINE...

Tsev teev Ntuj XH.XYOOJ THOJ PAUL, zos Tiaj Ntxhw

Gallery

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Empty

Latest topics

» Nkauj teev Ntuj
by Maiv Tooj 27th October 2024, 12:23 am

» Cov Nkauj Seev hauvTxoos Txi Ntuj Catholiques
by Maiv Tooj 26th October 2024, 9:17 pm

» NIAM MAB LIAB TSHWM SIM NYOB MEDJUGORJE
by Maiv Tooj 7th August 2024, 6:18 am

» TP.Txhiaj Foom
by Maiv Tooj 9th July 2024, 8:56 am

» Tswv Ntuj txoj kev Khuv Leej Neeg.( Neuvaine à la Divine Miséricorde)
by Maiv Tooj 27th March 2024, 11:22 pm

» Ua tsaug ntees.
by Maiv Tooj 21st February 2024, 11:33 pm

» DUAB MAB LIAB TSHIAB.
by Maiv Tooj 16th February 2024, 8:39 am

» COV ZAJ NYEEM NRUAB LIS PIAM XYOO I 2022-2023
by Mim 10th August 2023, 7:04 am

» Cov zaj nyeem Hnub Chiv Xyoo A. 2022-2023
by Maiv Tooj 20th July 2023, 11:21 pm

» SAJ YES XUS KEV TXOM NYEM
by Maiv Tooj 7th March 2023, 6:34 am

» Tswv Ntuj ua tau tag puas tsav yam, F. Ts. Cob Tsib teb
by Mim 3rd February 2023, 11:33 am

» DAIM NTAUB QHWV TUAG NYOB TURIN
by Mim 29th January 2023, 9:24 am

Suav neeg tuaj saib, txij hnub 17/09/2010 los mus.

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982.

Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Empty Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982.

Post  Maiv Paj Lug 15th March 2010, 10:49 am

Lors d'un exorcisme, le Ciel nous rappelle à notre premier devoir: la
    sanctification personnelle; c'est ce que l'Église nous a toujours annoncé comme
    premier devoir: le salut de notre âme.

Le Saint Père Paul VI, lors de son audience générale du 1er octobre 1972, nous a
    indiqué clairement le chemin à suivre en prononçant ces paroles inoubliables: "
    Vous devez vivre votre foi et pratiquer votre religion comme on vous l'a
    enseignée et de la manière dans laquelle vous avez été élevé. N'écoutez pas ceux
    qui sèment la confusion. "

Mais, fidèles à ces paroles et fermement attachés à la sainte Église catholique,
    nous voulons aussi prier pour le Saint Père afin que "Toi Seigneur, Tu puisses
    le fortifier, le consoler, le guider, le diriger pour le salut de l'Église et
    des âmes. Amen." Pour obtenir des grâces, l'humilité est toujours la condition
    décisive comme nous l'enseigne l'Église et comme nous le montre l'exemple des
    saints. Dans de nombreux exorcismes, les démons durent recommander des prières
    spéciales pour obtenir l'humilité.

Que chacun puisse connaître le grand secours que le Ciel nous envoie par ses
    révélations et que chacun puisse prendre conscience de sa propre responsabilité
    en vue de l'accomplissement de la volonté divine et y travailler selon ses
    possibilités.

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Ange_protecteur

Exorcisme du 21 septembre 1982
    E: Exorciste
    D: Démon

E= Exorciste : Dis la vérité, seulement la vérité. Dis ce que le Ciel te commande de dire au
    nom du Très Saint Sacrement. Dis la vérité et seulement la vérité pour l'honneur
    de Dieu, pour le salut des âmes et garde le silence sur toute autre chose ! Au
    nom du Père, du Fils et du Saint Esprit. Amen.

Saint Michel Archange et les innombrables légions d'Anges louent Dieu et sont
    au service des hommes

D= Démon :
    Nous savons qu'au-dessus de nous et qu'au-dessus de l'Enfer se tient en
    ce moment saint Michel Archange. A sa droite, nous voyons le saint
    Archange Jehudiel, à sa gauche le saint Archange Barachiel et de loin
    en loin les sept Archanges qui viennent compléter sa gauche et sa
    droite. Derrière lui, en demi-cercle, un peu en avant, d'innombrables
    légions d'Anges, des légions interminables et qui s'étendent à
    l'infini, des Anges, des Archanges, des Trônes et des Principautés
    selon leur dénomination. Ce sont des légions d'Anges que nous voyons,
    que nous sommes obligés de voir. Nous sommes aussi obligés de dire que
    nous les voyons, parce que cela doit être ainsi, parce que le TRÈS-HAUT
    (il montre le ciel) et la TRINITÉ le veulent ainsi. Ce sont
    d'interminables légions qui louent le TRÈS-HAUT, qui le louent et qui
    l'ont loué de toute éternité, depuis la création de tous ces chœurs
    d'Anges.

D'innombrables légions, mais il y a beaucoup de légions d'Anges qui
    sont toujours consacrés au service des hommes en leur qualité d'Anges
    gardiens. Bien plus, ils peuvent venir en aide aux hommes, leur porter
    assistance et secours lorsque ces hommes s'adressent à eux ou bien
    lorsqu'ils s'adressent à tous les chœurs des Anges, tous
    indistinctement, d'abord les sept Archanges et tous les saints chœurs
    des Anges, c'est alors qu'ils sont tous mobilisés pour ainsi dire, et
    répondent à la prière des hommes, et de même qu'ils reçoivent l'ordre
    du TRÈS-HAUT d'exécuter ce vœu pour Lui ou de Lui rendre hommage, de
    même, ils répondent aux bonnes prières ou aux vœux de la personne qui
    s'est adressée à eux. Mais il y a tant d'hommes et même peut-on dire
    des millions d'hommes qui oublient que les Anges gardiens existent
    toujours et qu'il y a beaucoup d'Anges qui doivent empêcher les
    malheurs d'arriver et aider les hommes. Les Anges portent l'univers et
    le dirigent selon la volonté de DIEU TRINITAIRE.

Les Anges doivent aussi contribuer, sur l'ordre du Ciel, au développement de la
    nature, à conduire la créature dans le bon chemin, à guider les animaux, à
    s'occuper aussi des pierres, des montagnes, du soleil, et de toute la création.
    Pour tout cela, le TRÈS-HAUT a ses Anges qui Le servent. Assurément, c'est Lui
    qui porte l'univers. Mais pour sa plus grande gloire, il a créé les Anges qui Le
    servent dans ce but, ici-bas, comme exécutants de ses volontés sur l'univers. Il
    l'a voulu ainsi, cela sert à sa plus grande gloire. Par exemple, l'Ange gardien
    de l'homme lui sert de protection et même les Anges doivent protéger les animaux
    pour qu'ils ne courent pas trop de danger. On pourrait même dire, moi, démon, je
    dois dire que les hommes pourraient prier pour que les animaux ne meurent pas,
    prier ces Anges qui sont chargés de conduire et de diriger les animaux ainsi que
    les vallées, les montagnes, etc. Les hommes feraient bien de prier pour que
    l'univers soit dirigé d'une façon plus parfaite, je veux dire, que les Anges
    dirigent l'univers, certes, selon la volonté du TRÈS-HAUT, mais ils pourraient
    le faire d'une façon encore plus complète, et il y aurait encore plus d'Anges
    qui viendraient en aide aux hommes pour que tout soit dirigé selon le plan du
    TRÈS-HAUT, si les hommes voulaient bien prier.

Il n'y aurait pas, par exemple, une si grande mortalité de poissons, ni
    d'oiseaux, dans le monde actuellement. Il y aurait encore beaucoup de poissons
    dans les mers, comme cela devrait être, et comme cela était depuis toujours. Si
    les hommes faisaient appel aux Anges, aux Anges gardiens, aux Anges de l'univers
    et aux Anges qui leur viennent en aide et qui sont à leur service, ils leur
    demanderaient à juste titre de les aider afin qu'ils contribuent à ce que
    l'univers reste dans la plénitude de sa beauté originelle telle que le TRÈS-HAUT
    l'a créé.
    Mais l'humanité ne le fait pas, voilà ce que je suis obligé de dire sur l'ordre
    du Ciel.

Des millions d'Anges attendent en vain que les hommes les invoquent

D= Démon : Il n'y a que très
    peu de gens qui prient leur Ange gardien et encore bien moins ceux qui prient
    l'Ange du jour parce qu'ils ne le connaissent même pas; il y en a très peu qui
    prient les Anges, les chœurs des Anges et les Anges de l'univers, voilà ce que
    je devais vous dire. C'est pourquoi vous ne devriez pas vous étonner s'il y a
    tant de malheurs qui arrivent aux hommes, tant d'accidents, de tremblements de
    terre, tant d'animaux qui meurent, de catastrophes, d'inondations, d'incendies
    et toute chose du même genre. Les Anges sont puissants et portent secours et
    assistance à tout l'univers pour empêcher ces accidents. Mais si on ne les
    invoque pas, ils ne peuvent vous aider que de temps en temps et dans une faible
    mesure. Tout ce qu'ils doivent faire et tout ce qu'ils doivent rendre comme
    service à l'univers d'une façon habituelle, cela ils le font en effet. Mais il
    revient aussi à chaque fidèle d'avoir une dévotion envers les Anges et de les
    invoquer pour obtenir leur secours, pour que moins de malheurs se produisent et
    que l'univers vous soit ainsi sauvegardé. Mais, puisque l'Église et les hommes
    ont déjà pris une mauvaise direction, il s'ensuit que tout se détériore, de
    sorte que l'univers, lui aussi, subit beaucoup de dommages. Je ne veux pas en
    dire plus!

E: Au nom de Jésus. . . !
    D: Je suis forcé de vous dire et ceci contre ma volonté, que des milliers et
    même des millions d'esprits, dont la mission est de servir, seraient prêts à
    intervenir et à rendre service à tout l'univers, si au moins les hommes les
    invoquaient. Quand ils ne servent pas, ils louent le TRÈS-HAUT; ils attendent
    d'obtenir l'ordre du TRÈS-HAUT. C'est le TRÈS-HAUT lui-même qui souhaite que
    l'on invoque Ses esprits créés pour qu'ils puissent servir. Mais ils ne le
    peuvent pas, parce que l'on ne les invoque pas, on ne les prie pas parce qu'ils
    sont pratiquement oubliés (à haute voix) parce que, en général, presque plus
    personne ne pense aux Anges, voilà ce que je suis obligé de dire. Je ne veux pas
    en dire davantage !

L'Ange du jour a un grand pouvoir d'intercession
    D= Démon : On m'a forcé à
    vous révéler tout cela au sujet des Anges, mais ce n'est qu'un bref aperçu, car
    il y aurait, à ce sujet beaucoup plus de choses à dire, à expliquer, et à
    commenter. Mais je dois encore ajouter - comme nous avons déjà dû le dire, que,
    le jour de sa fête, l'Ange du jour est celui dont on peut obtenir des grâces
    toutes particulières pour soi-même, pour l'humanité et pour l'Église. Je ne veux
    pas en dire plus !

D: On peut même invoquer l'Ange du jour en disant:

"Donne-nous toutes les grâces que nous pouvons implorer pour nous, pour l'Église
    et les hommes. Mais demande aussi aux autres Anges qu'ils implorent eux aussi
    des grâces toutes particulières pour nous en ce jour qui est celui de ta fête."

Et ils le feront, oui, ils le feront, ils y sont obligés. Ils sont les
    serviteurs du TRÈS-HAUT et à ce sujet, je dois encore vous dire ceci: invoquez
    aussi l'Ange du jour qui, le jour de sa fête, a une puissance toute spéciale
    pour toucher le cœur du TRÈS-HAUT. Ces Anges et ces saints du jour ont, le jour
    de leur fête, de même que la Reine du Ciel, le jour où on célèbre une de Ses
    fêtes, une puissance et un privilège tout particuliers pour demander des grâces
    au cœur du TRÈS-HAUT. Celui qui ne demande pas ces grâces se conduit comme un
    insensé. Il faut être fou et aveugle pour ne pas demander le plus de grâces
    possibles pour l'Église et pour soi-même. Je voudrais encore ajouter que... Je
    ne veux pas vous en dire plus.

E: Dis la vérité et seulement la vérité, au nom de... !
    On devrait dire aux fidèles quels sont les Anges et les saints que l'on fête en
    ce jour, et on devrait les invoquer avant chaque célébration de la Messe
    D: Je dois vous dire, moi, démon, moi qui occupe le second rang dans la
    hiérarchie des mauvais esprits, bien que cela constitue pour moi une terrible
    humiliation, je suis obligé de vous dire - parce que je suis un Ange déchu
    occupant un rang si élevé - que l'on perd des quantités incalculables de grâces
    quand on n'invoque pas les Anges et les saints du jour. Chaque fois qu'il
    célèbre la Messe, tout prêtre devrait s'adresser aux fidèles, avant de
    commencer, et leur dire à haute voix, avant de se rendre à l'autel: "nous
    célébrons aujourd'hui la fête de tel Ange et de tel saint ou de tel martyr."
    Invoquez-les aussi pendant la Sainte Messe surtout afin qu'ils vous obtiennent
    les grâces qui vous sont réservées en ce jour par l'intercession des Anges et
    des saints du jour. Vous obtiendrez alors des grâces supplémentaires. Unissez
    l'Ange et le saint du jour au sacrifice de la Messe. Bien sûr, les chœurs des
    Anges y sont déjà présents, mais ce sont surtout ces Anges du jour que l'on doit
    invoquer.

Invoquez aussi, avant que la Messe ne commence, l'Ange qui est chargé de veiller
    sur l'église, la chapelle ou sur le lieu où la Messe est dite, ou celui qui
    protège le diocèse du lieu. Comme vous le savez déjà certainement, chaque
    diocèse et chaque église, c'est-à-dire chaque paroisse, a son propre Ange local.
    Chaque diocèse a aussi son propre Ange qui occupe un rang plus élevé dans la
    hiérarchie des Anges. Chaque paroisse a aussi son propre Ange qui veille sur
    l'église paroissiale, sur chaque curé, sur chaque fidèle, qui en font partie.
    Quand on invoque l'Ange avant le début de l'office, il obtiendra alors pendant
    la Messe des grâces encore plus grandes, pour le curé de la paroisse et ses
    fidèles; il pourra aussi obtenir et vous donner de grandes grâces. Mais si
    personne ne l'invoque, il est bien sûr toujours présent mais il dira au
    TRÈS-HAUT: ô..., je ne veux pas vous en dire plus !

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Purga

E: Parle au nom de Jésus!
    D: "Ô DIEU TOUT-PUISSANT ! Ô divine Majesté dont nous vénérons tous avec
    soumission la grandeur et la sublimité, nous nous recommandons à Toi. Nous
    recommandons toute la paroisse à Ta protection toute spéciale." Regarde, ce curé
    a oublié de m'invoquer, moi Ton ange. Vois, tous ces fidèles qui ont oublié de
    m'invoquer, moi qui suis Ton pauvre Ange à qui cette paroisse ou ce diocèse est
    confié et qui, conformément à Tes décrets éternels, veille tout particulièrement
    sur cette paroisse, cette église, cette chapelle. Mais Tu sais, ô Seigneur, que
    les hommes sont faibles, c'est pourquoi, ne les laisse pas courir à leur perte.
    Je voudrais suppléer à tout ce qui leur fait défaut. Ne retiens pas trop leurs
    fautes et leurs négligences. C'est ainsi que doit prier l'Ange de la paroisse et
    il prie même davantage. Voilà ce que j'ai été obligé de dire en résumant le plus
    possible. Je ne veux pas vous en dire plus !

E: Au nom du Père, du Fils, et du Saint Esprit... !

Si on ne les invoque pas, les Anges ont les mains liées
    D: Malheureusement, moi, démon, je suis obligé de dire que les Anges des
    paroisses et des diocèses, ainsi que ceux qui se trouvent là où une Messe est
    célébrée dans une chapelle, sont obligés de prier, alors qu'au lieu de cela, ce
    sont les fidèles qui devraient prier cet Ange et le TRÈS-HAUT. L'Ange pourrait
    leur obtenir des grâces beaucoup plus grandes. Il a aussi une très grande
    puissance pour toucher le cœur du TRÈS-HAUT. Comme nous avons déjà dû le dire à
    propos de l'Ange du jour, l'Ange de la paroisse a aussi une grande puissance,
    mais l'Ange qui veille sur une paroisse ou un diocèse, etc. peut et doit être
    toujours invoqué d'une manière spéciale lorsqu'une Messe est célébrée, et chaque
    fois que des prières sont dites dans l'église dont l'Ange a la charge. L'homme
    est exaucé beaucoup plus vite, lorsque sa prière correspond à la volonté du
    TRÈS-HAUT, que lorsqu'il prie tout seul et pour lui-même, car les Anges sont
    toujours de très purs esprits au service du TOUT-PUISSANT, qu'ils aiment d'un
    amour ardent. Le plus souvent, ce sont des princes qui sont chargés de veiller
    sur une paroisse ou sur un diocèse. Étant donné que les Anges veillent sur cette
    paroisse avec des sentiments très nobles et très élevés ainsi qu'avec un très
    grand amour, ils portent dans leur cœur, pourrait-on dire, chaque membre de
    cette paroisse; ils voudraient aider les hommes, mais, la plupart du temps, ils
    ont les mains liées parce que l'on ne les invoque pas et encore moins
    s'adresse-t-on aux Anges qui sont chargés de veiller sur les paroisses et les
    diocèses. C'est une chose qui est tout à fait propre au monde des Anges. On ne
    dira jamais assez qu'il faut faire connaître tout cela. Que les hommes sont
    bêtes de ne pas vouloir l'accepter et de ne pas y croire. A chaque époque, le
    TRÈS-HAUT a toujours donné des révélations de ce genre; on peut en prendre
    connaissance, les relire; il existe, du reste, une révélation très authentique
    donnée par le Ciel lui-même au sujet de ces Anges de paroisse dont j'ai parlé à
    la fin. Je ne veux pas en dire davantage.

E: Au nom du Père... !
    D: Cette révélation fut faite à une certaine
    "Ancilla" (Mechtilde Thaller de
    Munich)
    . Elle n'est pas la seule à avoir reçu des révélations.

Il faut faire connaître la grande puissance des Anges !
    D: Puisqu'on ne prête plus attention à ces grandes révélations, je dois vous le
    redire: il faut faire connaître la grande puissance des Anges. Dites-le lorsque
    vous célébrez la Messe et lorsque vous prêchez. Dites-le aux prêtres qui sont
    disposés à le dire aussi.
    On devrait le crier sur les toits ! Je dois me répéter, tout cela fut révélé de
    la même manière à la religieuse. Si les hommes savaient la puissance de ce grand
    Ange, s'ils connaissaient la majesté du TOUT-PUISSANT qui trône dans cette
    église, dans laquelle l'Ange doit le servir, ils marcheraient sur les genoux
    pendant des kilomètres avant d'arriver à l'église, ils invoqueraient cet Ange
    avant d'arriver à l'église, afin que celui-ci puisse leur donner des grâces plus
    grandes et des bénédictions plus fortes. Je ne veux pas en dire davantage.

E: Au nom de Jésus...!
    D: De la même façon que les démons peuvent nuire aux hommes d'une manière
    redoutable, de même les Anges ont un pouvoir tout aussi redoutable, devrais-je
    même dire, moi qui suis un Ange déchu, ils ont une puissance redoutable sur le
    cœur du TRÈS-HAUT. Étant donné qu'à aucun moment ils ne peuvent faillir et qu'à
    aucun moment ils ne peuvent pas ne pas être au service du TRÈS-HAUT, on comprend
    alors qu'ils aient une puissance tout à fait redoutable, surtout les Archanges,
    les Anges qui veillent sur les diocèses, les Anges du jour, et les Anges
    gardiens bien sûr. Cela aussi est une caractéristique tout à fait propre aux
    Anges. Je ne veux pas en dire davantage.

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Angegardien

D: Mais à l'époque actuelle, on en parle
    beaucoup trop peu. Dans votre Église actuelle telle qu'elle est devenue
    maintenant, on ne parle pratiquement plus des Anges. Ces révélations à la
    religieuse ainsi qu'à cette âme privilégiée qui devait faire connaître les Anges
    du jour sont passées sous silence. On ne parle plus du tout de cela, dois-je
    dire. Je ne veux pas en dire plus !

E: Parle, dis la vérité, seulement la vérité pour l'amour de Dieu et l'honneur
    des saints Anges !
    D: Plus personne n'en parle, sauf quelques personnes qui connaissent davantage
    la doctrine des Anges ou qui croient encore en l'existence de leur Ange gardien.
    Mais c'est une erreur de mettre la lumière sous le boisseau, et, pour finir, de
    laisser brûler le boisseau par la chaleur, au lieu de faire resplendir la
    lumière dans toutes les églises et le monde entier.

Mais je dois dire que c'est une erreur de ne pas propager cette doctrine ou ces
    révélations partout. CELLE qui est là-haut et la SAINTE TRINITÉ m'obligent à
    dire que si des vérités si grandes et si sublimes furent communiquées à cette
    âme privilégiée remplie d'humilité qui reçut les révélations sur l'action des
    Anges, ce n'est que justice que le monde entier en ait connaissance ! On fait
    beaucoup trop peu de choses dans ce but. Je dois parler de la part de la TRÈS
    SAINTE TRINITE et de la Reine des Anges qui veille avec majesté sur les Anges,
    et qu'eux-mêmes honorent comme leur Mère et leur Reine très aimable et très
    sublime parce qu'elle l'est en effet et parce qu'elle possède toutes les vertus.
    C'est une erreur, en ces temps très durs de grande confusion pour l'Église, de
    ne pas faire connaître ce livre ainsi que les noms des Anges du jour uniquement
    à ceux qui bénéficient déjà de la bonne influence des Anges. On se trompe en
    pensant que seules ces personnes ont la possibilité et le droit d'invoquer ces
    puissants Anges du jour et qu'eux seuls connaissent leurs noms. Le TRÈS-HAUT
    n'existe-t-il pas (il montre le ciel) pour tout le monde ? N'a-t-il pas créé les
    Anges pour tout l'univers et non pas seulement pour ceux qui sont déjà entrés
    dans ce monde de prière pour obtenir les faveurs des Anges, dont on a déjà parlé
    ! C'est une très grave responsabilité.

On devrait faire prendre conscience de cette très grande responsabilité aux
    évêques et aux prêtres: l'existence de l'Enfer qui ne peut plus être anéanti,
    l'existence du Purgatoire qui peut parfois en ses zones les plus profondes être
    plus épouvantable que l'Enfer, parce que là, nous, les démons n'avons finalement
    plus aucun droit sur ces âmes, et puisqu'elles nous ont échappé de justesse,
    nous pouvons alors les éprouver davantage que celle qui sont avec nous en Enfer
    pour l'Éternité, comme nous avons déjà dû le dire.

Voilà ce que vous devez dire aux évêques. Le fait de se damner ou de se sauver
    n'est certes pas une mince affaire, une bagatelle, bien au contraire, c'est un
    très grand drame lorsqu'on est condamné à brûler, à languir et à se consumer
    pendant des siècles au Purgatoire en soupirant de voir le TRÈS-HAUT et les
    Anges, que l'on n'a pas fait connaître sur la terre, en aspirant après leur
    secours que l'on ne peut plus alors obtenir, puisqu'on a passé sous silence ce
    que l'on aurait dû faire connaître au monde. Ce n'est pas moi qui ai voulu vous
    dire cela, mais j'y fus contraint par la Toute Puissance et la majesté du
    TRÈS-HAUT, je ne voulais pas avouer tout cela (il pousse des cris), cela ne peut
    que nous faire tort, mais ce n'est que la vérité, toute la vérité, l'irrévocable
    et entière vérité à laquelle vous aussi vous ne pouvez vous soustraire.

Oui, il y a un monde des
    Anges, de même qu'il y a un Enfer.
    Tout comme on doit propager les noms que portent les Anges, on doit aussi faire
    connaître l'existence de l'Enfer, je dois vous le dire, il faut faire connaître
    l'existence des bons Anges, des Anges déchus et de l'Enfer. Ils existent. Les
    noms des Anges du jour et des Archanges devraient aussi être connus. On peut,
    bien sûr, invoquer les Anges sans plus. Mais lorsque l'on sait à quel jour et
    pour quelle mission tel Ange fut précisément doté de puissance, alors on
    l'appellera volontiers à l'aide, en toutes circonstances, et avec plus de
    ferveur, oui on l'invoquera davantage que si on ne sait rien de tout cela. On
    sait si peu de choses de lui; la connaissance que l'on en a est aussi faible que
    celle que l'on a, étant sur la lune, de l'autre côté de l'univers, de même qu'on
    connaît très peu les planètes qui sont très éloignées de nous. On admet que tout
    cela existe bien. On voit tout cela, de là-haut dans le ciel, tous ces astres
    qui brillent au firmament, mais, en fin de compte, on ne sait pas à quoi ils
    servent. Il en va de même pour les Anges.

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Jugment

Les hommes sont toujours dépendants, dans leur vie, de certaines impressions et
    de certaines connaissances qu'ils pensent avoir; c'est pourquoi ces Anges furent
    révélés à une âme privilégiée, qui menait une vie très droite, précisément pour
    cette époque de fin des temps qui est la vôtre et dans le but d'une diffusion
    dans le monde entier. Le Ciel et le TRÈS-HAUT ne veulent pas que ce soient
    uniquement ceux qui ont la connaissance de ces faits et réalités qui puissent
    invoquer ces Anges du jour. Une telle attitude serait, ou plutôt est mesquine.
    Le TRÈS-HAUT n'a-t-Il pas institué les Anges pour le service de tous? Ne fait-Il
    pas pousser l'herbe pour tout le monde ? De même qu'il a créé pour tout le monde
    aussi les montagnes, le soleil, les animaux, les arbres et les champs, il en est
    de même pour les Anges.

L'importance capitale des Anges pour cette époque de fin des temps qui est la
    nôtre

Le fait que les Anges doivent être connus et invoqués pour faire contrepoids à
    l'Enfer, en cette époque de fin des temps qui est la nôtre, voilà bien une
    vérité d'une valeur incomparable.
    D: Aujourd'hui j'ai dû dire beaucoup de choses sur les Anges. C'est pourquoi
    depuis le début, j'ai été tellement excité, aussitôt que je suis entré dans
    cette pièce. C'est pourquoi, je ne voulais pas parler. Ce sont des vérités d'une
    valeur inestimable, que je hais parce qu'elles nous font beaucoup de mal, à nous
    qui sommes en Enfer, et qu'elles ne peuvent que nous porter préjudice. Mais j'ai
    été obligé de vous les faire connaître, sur l'insistance de la Reine des Anges
    et sur l'ordre du Ciel et de la TRINITÉ parce que, nous, qui sommes en Enfer,
    nous provoquons tant de malheurs, surtout en ce moment, et parce que grâce aux
    Anges vous augmentez votre force contre nous et que jamais vous n'invoqueriez
    assez les Anges et surtout aussi les Anges du jour, ainsi que, comme je l'ai
    déjà dit, l'Ange d'une paroisse, d'un diocèse et celui de la chapelle ou de la
    salle où se célèbre une Messe. Là aussi, un Ange tout particulier est présent
    pendant cette Messe. Voilà ce que j'avais à dire.
    Remerciez le TRÈS-HAUT et ne reculez devant aucun sacrifice ni aucune peine pour
    faire connaître cela, même si vous deviez être l'objet de malversations ou
    devenir la risée de tout le monde. Voilà la vérité, la vérité entière telle que
    j'ai dû le dire sur l'ordre du Ciel et d'une manière terriblement forcée. Je ne
    voulais pas le dire. J'aurais mieux aimé aujourd'hui avoir été tourmenté toute
    la journée par Lucifer lui-même, en Enfer, plutôt que d'avoir dû dire ces
    révélations qui, pour vous, sont une bénédiction, et qui, pour nous, sont une
    malédiction.

Mais, puisque nous avons la permission de vous nuire et de vous poursuivre en
    cette terrible époque actuelle, je dois vous dire en contrepartie ce que vous
    devriez vraiment faire pour que vous puissiez vivre quand même dans l'imitation
    du Christ et persévérer dans cette voie. Voilà ce que je devais dire.

Exorcisme du 1er novembre 1982
    E: Exorciste
    D: Démon

E: Au nom de la Sainte Trinité, Dieu le Père, le Fils, et le Saint Esprit.
    Au nom de la Sainte Trinité, Dieu le Père, le Fils, et le Saint Esprit.
    Au nom de Marie, l'Immaculée Conception.
    Dis-nous ce que Dieu t'a commandé de dire et ne dis que la vérité et seulement
    la vérité et ne parle pas d'autre chose. Au nom du Père, du Fils, et du Saint
    Esprit.

Les sept Archanges et les puissants chœurs des Anges
    D: Je dois dire qu'on doit invoquer les sept Archanges, surtout en ce moment,
    par leurs noms respectifs. La grande valeur de leur intercession, leur puissant
    secours et leur nature particulière sont inestimables et sublimes. Certes, ce
    n'est pas moi qui veux vous dire cela, mais je dois le faire, je suis
    terriblement forcé aujourd'hui de vous parler des sept Archanges, de leur
    secours, de leur grandeur et combien, tout particulièrement, ils prodiguent
    leurs secours, et quel puissant chœur d'Anges se tient derrière chacun d'eux.
    Derrière chacun de ces sept Archanges, se tiennent de puissants chœurs d'Anges
    qui sont tous plus ou moins grands mais même les Anges les plus petits possèdent
    une dignité, une noblesse incomparablement grande. Je dois avouer que nous les
    craignons. Nous craignons terriblement même ces Anges les plus petits sans
    parler de ceux qui sont plus grands et des Archanges eux-mêmes. Voilà pourquoi
    on doit les invoquer.

C'est pour la même raison que les Anges et les saints du jour doivent être
    connus, parce que toutes les légions d'Anges et chaque Ange du jour est à la
    disposition de tout le monde, parce que nous sommes à une époque de grande
    confusion et que nous pouvons davantage nuire aux hommes et les faire tomber
    beaucoup plus en ce moment qu'il y a dix, vingt, ou trente ans. Les temps
    actuels sont devenus maintenant beaucoup plus mauvais ainsi que les attaques de
    l'Enfer. C'est pourquoi, tous les jours, on devrait invoquer ces puissants Anges
    et ces Anges du jour.

Le prince angélique Lechitiel, l'Ange du Mont des Oliviers, vient en aide à
    tous ceux qui sont désespérés

On devrait invoquer tout particulièrement l'Ange Lechitiel. Il a réconforté le
    TRÈS-HAUT dans son effroyable abandon au Mont des Oliviers, ainsi qu'Oriphiel et
    d'autres Anges encore. Il est revêtu d'un vêtement sacerdotal, comme nous avons
    déjà dû le dire, il a une étole, une croix et sur le vêtement, un image
    représentant la Passion du Christ, ainsi qu'un calice surmonté de la Sainte
    Hostie; c'est l'Ange qui s'occupe des désespérés, des découragés, et de ceux qui
    ont envie de se suicider. C'est l'Ange de ceux qui sont complètement anéantis,
    de ceux qui sont tombés et qui n'ont plus aucune force pour se relever. C'est
    l'Ange qui veut et qui peut venir en aide à tous ces gens-là, qui ne veulent
    plus avancer et qui veulent se suicider. Il a la puissance et le don de retenir
    au dernier moment ceux qui sont dans ce cas-là. Quand on l'invoque, ne serait-ce
    que quelques fois par an, il est alors si puissant qu'il peut retenir et qu'il
    retient vraiment ces âmes, de la tentation du suicide, alors que la même
    personne qui ne l'invoquerait pas succomberait à la tentation du suicide.

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Thy_will_hahlbohm
    Mais quand une personne qui cherche à se suicider invoque l'Ange Lechitiel, ne
    fût-ce que quelques fois par an, en lui disant:
    "Saint Lechitiel, aide-moi, soutiens-moi, relève-moi !"
    alors, nous, les démons, nous n'avons plus aucun pouvoir pour entraîner cette
    personne au suicide; l'Ange Lechitiel a aussitôt la main au-dessus de ces
    personnes-là pour les protéger et ceci durant toute l'année. Nous ne pouvons
    plus les entraîner au suicide. L'Ange a une puissance et une force toutes
    spéciales. C'est donc à bon droit que l'on peut invoquer cet Ange et implorer
    son secours.

À côté de Lechitiel se trouve aussi le prince angélique Orphar qui vient en
    aide aux toxicomanes

Lechitiel est aussi un Ange puissant pour les drogués, car ils sont vraiment
    dans une situation tout à fait désespérée. N'est-il pas en effet désespérant
    quand on ne trouve plus aucune issue, après avoir absorbé toutes sortes de
    drogues, sans avoir pu s'arrêter ? Ils sont dans le bain et ils ne peuvent plus
    s'en sortir. A eux aussi, l'Ange Lechitiel vient en aide et tout
    particulièrement l'Ange de la nuit dont le nom est Orphar. Orphar est l'Ange de
    la nuit, celui qui, si je puis dire, écoute tous les bruits de la terre, qui les
    écoute avec attention, pour éloigner les mauvaises influences. Aux hommes qui
    risquent de devenir des toxicomanes, il peut encore apporter de l'aide et
    éloigner le danger quand on l'invoque et quand on le prie dans ce but-là. Il est
    tout aussi capable de sauver ceux qui sont déjà tombés dans la toxicomanie.
    Orphar est l'Ange des ténèbres et de la nuit. Lechitiel est l'Ange contre le
    désespoir. C'est l'Ange très puissant qui vient en aide aux accablés, il les
    prend avec lui, les réconforte et les remet sur le bon chemin. Je ne veux pas en
    dire davantage.

L'Immaculée est le plus grand secours pour les jeunes dans leur combat pour
    la pureté

E: Au nom de Jésus, au nom du Père... !
    D: Je dois à nouveau parler de l'Immaculée. Il y a un fait d'une immense
    tristesse, comme nous avons déjà dû le dire, c'est que l'Immaculée n'est plus
    vénérée en tant que telle et avec autant de ferveur qu'autrefois. Il est
    terriblement triste et incroyablement déprimant de voir qu'à Lourdes, la statue
    qui devrait pourtant porter le titre de l'Immaculée Conception, n'a plus le
    droit de le porter autour de sa tête, uniquement parce que les hommes lui ont
    enlevé ce titre ou parce qu'ils veulent lui donner moins d'importance. C'est une
    affaire très grave et qui est presque inexpiable. Tant de jeunes qui cherchent
    du secours, ont tourné leur regard vers cette vierge d'une pureté absolue, et
    ont bénéficié de son aide. Mais, maintenant qu'on a enlevé de la statue de
    Lourdes, le titre d'honneur qu'elle portait autour de la tête, il s'ensuit
    inévitablement qu'il n'y a plus autant de grâces qu'auparavant. Elle est la plus
    grande sainte du Ciel.

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Photo_Miraculeuse_SainteFamille

Saint Joseph est, après l'Immaculée, le grand saint du paradis
    Après elle, vient son très chaste époux, Saint Joseph, qui - comme nous
    avons déjà dû le dire, est, après elle, le plus grand saint du Ciel, après la
    SAINTE TRINITÉ Elle-même et l'Immaculée. En tant qu'homme, il est, après elle,
    le plus pur, le plus grand, de loin au-dessus de tous les saints. Il eut bien
    plus d'épreuves et de souffrances à supporter qu'on se l'imagine. Les épreuves
    ont accablé Saint Joseph avec force et violence dès sa jeunesse jusqu'au moment
    où il put se fiancer avec elle LÀ-HAUT. Il eut à subir d'immenses épreuves,
    d'immenses douleurs, et ce afin qu'il soit jugé digne par le TRÈS-HAUT, de
    devenir le fiancé de la créature la plus pure qui ait jamais existé. Il n'est
    personne, excepté lui, qui fut trouvé digne, et aussi personne en dehors de lui
    aurait été trouvé digne, et, peut-on dire, qui aurait été tant soit peu digne
    d'une épouse divine, si élevée en sainteté; et c'est au titre d'honneur de cette
    vierge si noble, si pure et si sainte, qu'ils osent, ici-bas, donner moins
    d'importance. Ce n'était pas assez avec les Küng, les Haag, que sais-je
    encore... Ce sont les évêques et les modernistes qui osent lui ravir ce titre
    d'honneur. Saint Joseph lui-même est affligé de voir tout ce qui est arrivé. Je
    ne veux pas en dire davantage.

E: Au nom de Jésus....!
    D: Il est après elle, le plus grand saint qui trône au Ciel, oui infiniment plus
    grand que tous les autres saints qui viennent après lui, comme nous avons déjà
    dû le dire une fois.

L'immense cohorte des saints inconnus
    Il existe aussi au Ciel des milliers de saints dont le nom n'est guère connu
    mais qui ont enduré de longues et pénibles souffrances et qui ont sauvé beaucoup
    d'âmes, et cela, l'humanité ne le sait pas et n'en a même aucune idée. On
    devrait les invoquer, eux aussi, après les saints du jour. Cette cohorte
    d'humbles saints qui ont comme succédé au TRÈS-HAUT dans sa Passion au Mont des
    Oliviers, dans les heures de détresses les plus dures de la nuit, tout en
    supportant de souffrir, d'être humiliés, et de patienter et tout cela au milieu
    d'immenses épreuves, dont les hommes ne savent rien ou si peu de choses.

Les saints du jour ont une puissance d'intercession toute spéciale le jour de
    leur fête

Les saints du jour doivent être invoqués et les fêtes célébrées selon l'ancienne
    coutume originelle, parce que ce sont ces jours de fête-là qui sont toujours en
    vigueur au Ciel. Nous, ici en Enfer, nous savons très bien que tel jour, c'est
    tel saint qui célèbre sa fête et nous devons alors redoubler d'attention car il
    a ce jour-là une grande puissance d'intercession etc. Nous devons, nous autres
    en Enfer, nous armer tout particulièrement et être sur nos gardes ce jour-là.
    Les jours de fête qui ont été fixés par les modernistes tels qu'ils sont
    actuellement et tels qu'ils ont été complètement changés, ces jours-là, ce n'est
    pas la peine que nous soyions sur nos gardes. Nous disons: Ah! c'est encore un
    saint qu'ils ont changé de place. Au Ciel, on ne célèbre pas sa fête
    aujourd'hui, donc nous devons moins y faire attention. Je ne veux pas en dire
    davantage.

D: Bien sûr, ceux qui n'en savent rien, peuvent aussi invoquer les saints le
    jour où le Ciel ne célèbre pas leur fête officiellement. Ces saints leur
    obtiendront quand même des grâces, mais un saint obtient plus de grâces du Cœur
    du TRÈS-HAUT le jour même de sa fête. Le plus souvent, ces fêtes tombent le jour
    du décès de ces mêmes saints. Et il en va de même avec les fêtes de l'Immaculée
    et celles de St Joseph, celle du 19 mars et celle de Joseph artisan, etc. Ces
    fêtes-là ne peuvent pas être modifiées car, au Ciel, elles sont célébrées
    précisément ces jours-là, comme elles ont été célébrées depuis toujours. Mais il
    est très important d'invoquer les saints ces jours-là et de célébrer les fêtes
    sur la terre les mêmes jours où le Ciel les célèbre également. Tout homme de
    bonne volonté devrait donc être en possession d'une liste des saints du jour et
    de leur fête suivant l'ancien calendrier. Voilà ce que je dois dire sur les
    saints et leurs fêtes. On m'a chargé de vous dire cela, aujourd'hui, en ce jour
    de leur fête, la grande fête de la Toussaint, où le Ciel exulte de joie et où
    ils sont portés en triomphe parce que ces grands et puissants saints ont
    vraiment gagné la victoire sur le mal. Je ne veux pas en dire davantage.

Les âmes du Purgatoire sont abandonnées - toutes les anciennes indulgences
    restent valables

E: Parle au nom du Père....!
    D: Mais je dois à nouveau insister tout particulièrement aujourd'hui sur le fait
    que vous les hommes, vous êtes des sots et des nigauds quand, le jour de la
    Toussaint, vous ne priez pas tout spécialement pour les âmes du Purgatoire,
    parce que ce jour-là, on peut beaucoup obtenir pour ces pauvres âmes grâce à
    l'intercession des saints. C'est pour elles une journée pas comme les autres,
    très importante, les saints leur obtiennent des faveurs. Mais elles en retirent
    le plus d'avantages quand on peut prier le plus possible sur leurs tombes,
    pendant toute cette journée, comme on faisait autrefois. Elle est toujours
    valable, l'indulgence qui fut promulguée autrefois, c'est une indulgence
    plénière obtenue quand on prie sur les tombes des défunts dans cette intention.
    Je dis cela contre mon gré. Les indulgences que les papes ont promulguées
    autrefois sont valables à partir du jour où elles ont été promulguées et elles
    ne peuvent plus être abrogées.

Le grand secours que l'on donnait autrefois aux défunts
    Autrefois, il y avait des milliers, oui, des milliers d'âmes du Purgatoire
    qui pouvaient quitter le Purgatoire ces jours-là, grâce à ces indulgences que
    les papes d'alors avaient promulguées. Oui, autrefois, les âmes du Purgatoire
    recevaient vraiment beaucoup plus de secours parce que les hommes, surtout les
    catholiques, passaient souvent toute la nuit en prière, sur les tombes ou près
    des cercueils, comme c'était l'usage. Les défunts recevaient alors beaucoup de
    soulagement dans leurs souffrances, grâce aux prières de leurs parents et
    voisins. Souvent, c'était la moitié des habitants du village qui venaient prier
    pour les défunts. La moitié ou même tout le village se réunissait en prière
    quand il y avait eu un décès au village. Et ces défunts avaient alors infiniment
    plus de secours, et ces âmes pouvaient à leur tour obtenir des grâces du Ciel
    pour leurs connaissances d'ici-bas, grâces qu'ils ne reçoivent pratiquement plus
    actuellement. Je dois dire cela, parce que, demain, c'est le Jour des Morts, en
    fait, je ne voudrais pas le dire, mais Elle, LÀ-HAUT, m'y oblige, parce qu'elle
    a pitié des âmes du Purgatoire, et les saints aussi. Autrefois, c'est en
    pleurant et en priant beaucoup que l'on pensait à ces pauvres défunts. Je ne
    veux pas en dire davantage.

Les morgues deviennent des lieux de supplice pour les défunts parce que plus
    personne ne prie pour eux

E: Au nom du Père, du Fils....!
    D: La nuit, à plusieurs reprises, on les aspergeait d'eau bénite. On était, pour
    ainsi dire, presque avec eux en Purgatoire. Aujourd'hui, il en va tout
    autrement: on amène les défunts très rapidement à la morgue, de sorte que l'on
    ne peut plus les voir et qu'on les oublie très vite, et on peut alors vaquer à
    d'autres occupations. Il y avait un très grand avantage quand le corps restait
    ou pouvait rester à la maison.
    Les âmes du Purgatoire se plaignent d'être actuellement emmenées à la morgue,
    dans ces endroits frais et dotés de tout le confort. Qu'est-ce que cela peut
    bien leur faire d'être ainsi déposées dans ces endroits réfrigérés ? Cela ne
    leur apporte rien du tout. Elles aimeraient beaucoup mieux que l'on rafraîchisse
    leur âme, car elles doivent supporter des tourments et souffrir en Purgatoire.
    Elles seraient soulagées si on voulait bien ne pas cesser de prier près de leur
    cercueil. Il en était ainsi autrefois, lorsque la plupart des personnes qui se
    rendaient à la maison mortuaire ou venaient simplement faire une visite,
    récitaient un ou même plusieurs Notre Père. Elles étaient encouragées à prier
    pour les défunts, parce qu'elles les voyaient en face d'eux. Aujourd'hui, bien
    peu de gens peuvent se rendre à la morgue. Car, la plupart du temps, et même
    presque toujours, elle est fermée. Le plus souvent, il faut commencer par
    demander la clef, de sorte que l'on n'y va plus si souvent. On dit: "Ma foi, je
    l'ai souvent vu de son vivant, je sais bien comment il était." On repousse alors
    l'idée d'aller à la morgue et on ne prie pas. Mais autrefois, on se rendait au
    domicile et on s'associait à la douleur des parents qui pleuraient autour du
    corps de leur défunt. Et puis, cela incitait tout le monde à prier pour cette
    âme et c'était, au moins, l'occasion de venir en aide aux proches du défunt et
    de les réconforter. On faisait dire aussi beaucoup plus de Messes, même si, à
    l'époque, les hommes étaient beaucoup moins riches que maintenant. C'est le
    monde moderne qui vous a apporté tout cela. Ces morgues ne sont pas la meilleure
    invention, loin de là !

Cela ne leur ferait pas tort, aux hommes, de sentir l'odeur d'un cadavre. Il
    verraient qu'ils sont peu de chose ici-bas, et qu'un jour aussi, ils se
    décomposeront et qu'ils n'ont aucune raison d'être orgueilleux. Cela ne leur
    ferait vraiment pas tort. Ce serait, somme toute, une bonne chose si le corps du
    défunt pouvait rester à la maison, même s'il devait y avoir des odeurs
    nauséabondes. Certes, à la morgue, il n'y a pas d'odeur, mais aussi pas de
    prière pour secourir les défunts. On se rendrait compte aussi qu'un jour il nous
    faut mourir, qu'on va à la morgue et puis aussi que plus personne ne prie. C'est
    une terrible vérité qui devrait faire réfléchir les hommes et qui devrait les
    remuer. Même si les hommes devaient veiller un cadavre nauséabond pendant trois
    nuits en priant pour son âme, cela vaudrait beaucoup mieux pour eux plutôt que
    de s'enfoncer dans leur orgueil, voilà la vérité. Quand dans leur fol orgueil
    qui monte jusqu'au Ciel, ces hommes meurent et qu'ensuite ils doivent rester en
    Purgatoire quelques années, une dizaine, des centaines ou même des milliers
    d'années, selon les cas, pour y expier leurs péchés, et qu'ils n'ont jamais prié
    devant un cadavre nauséabond et qu'ils ne pensent plus du tout que chacun doit
    retourner en poussière, à l'exception de quelques saints qui, par permission
    divine, ont été préservés de la putréfaction. Mais eux, ils sont déjà saints.
    Ils ont beaucoup moins besoin de prières que ceux qui viennent de mourir et qui
    sont comme des malheureux allongés dans leur cercueil, et pour lesquels personne
    ne prie, et qui, si je puis dire, meurent de froid dans cette morgue où on les a
    déposés.

L'incinération des corps n'est pas acceptée par le Ciel

Le Ciel n'aime pas non plus que l'on incinère les corps. Après l'incinération du
    corps, il n'en reste plus grand chose. Il n'est plus possible, de ce fait,
    d'accompagner le corps à l'église ou au cimetière. Il ne reste plus qu'un peu de
    poussière et de cendre. Le TRÈS-HAUT ne veut pas de l'incinération des corps. Il
    y aurait bien assez de place sur la terre pour construire des cimetières. On ne
    devrait pas construire tant d'autoroutes, qui ne sont pas vraiment utiles, et
    qui sont aussi l'occasion pour les hommes de commettre des péchés. Au lieu de
    construire des autoroutes, on devrait plutôt réserver ces endroits, ou d'autres
    zones libres, pour y aménager des cimetières, où ces pauvres morts pourraient
    reposer. On ne devrait pas non plus occuper tant de terrains pour les courses de
    chevaux et il ne faudrait pas beaucoup de place pour construire des cimetières.
    En fait, si on le voulait vraiment, on aurait assez de place pour enterrer les
    défunts, sans que l'on soit obligé de les incinérer. Mais, - comme
    malheureusement cela est déjà passé dans les mœurs de votre monde moderne et
    dans la mentalité de l'Église progressiste, on devrait, au moins, s'imposer le
    devoir, en guise de pénitence, de prier et de faire des sacrifices pour ces
    pauvres âmes.

On est coupable quand on oublie de prier pour les âmes du Purgatoire

D: Moi, je dois vous expliquer cette maudite vérité. Je dois parler parce que je
    vois, et que je sais ce qu'elle est. Parce qu'ils m'y obligent, ceux qui sont
    là-haut, à vous dire cela, ce que je vois, ce que je sais déjà de la sphère
    céleste, pour ainsi dire. Je dois parler. Chacun ne pense qu'à soi et veut
    sauver sa peau. Chacun voudrait, le plus possible, éviter de regarder la mort en
    face. Quelques fleurs, quelques préparatifs, cela, on veut bien le faire, parce
    qu'on y est obligé. Cela, il suffit de le payer avec de l'argent. On préfère, en
    fin de compte, payer 20, ou 50, ou même des centaines de francs, plutôt que de
    s'agenouiller soi-même près de ce défunt et de prier le TRÈS-HAUT et les Saints
    pour aider cette pauvre âme et lui procurer quelque soulagement.
    "Seigneur, donne-leur le repos éternel, et que la Lumière brille sur eux à
    jamais." - "Seigneur, accorde-leur de reposer en paix."
    C'est encore et toujours l'une des prières les plus efficaces qu'on puisse dire
    en faveur d'une pauvre âme tourmentée, car pour nous, en Enfer, vous ne pouvez
    plus rien obtenir. Nous sommes perdus pour toujours, pour l'éternité, pour
    toujours, pour l'éternité (ces paroles sont dites en criant, et avec un atroce
    désespoir). On n'a plus besoin d'aide, nous ici, ce n'est plus la peine de nous
    aider. Par contre, ces âmes du Purgatoire, elles, supplient qu'on leur vienne en
    aide, elles crient après les hommes, et ceux-ci passent aveuglément devant ces
    pauvres âmes tourmentées qui étaient pourtant parmi eux, jadis, ou même qui
    étaient leurs amis ou leurs parents. Quelle attitude lamentable, qui crie
    vengeance au Ciel ! Quel comportement peu fraternel ! Quelle façon d'agir
    répugnante et dégoûtante au possible ! Aucun amour, aucun sentiment pour ces
    pauvres âmes ! Les hommes ne viennent pratiquement pas en aide à ces pauvres
    âmes. Que peuvent bien représenter quelques misérables prières, récitées à la
    hâte, ainsi que quelques fleurs, en comparaison avec ces souffrances infligées
    par le Feu du Purgatoire ?... En outre, ces défunts devraient rester dans la
    mémoire des survivants. De plus, ce visage, désormais inanimé, mais toujours
    vivant dans l'âme qui survit en Purgatoire, ce visage devrait rester gravé dans
    la mémoire de ceux qui restent. Les hommes, et l'Église aussi, sont tombés bien
    bas, à tel point qu'ils en sont venus à ne plus penser du tout aux pauvres âmes
    du Purgatoire !

L'Église elle-même, c'est comme si elle ne pouvait plus leur accorder la paix
    qu'elle leur accordait autrefois. Ces morts se retourneraient dans leurs tombes,
    s'ils le pouvaient encore. Mais ils ne peuvent que soupirer, gémir et se tordre
    de douleur, dans l'au-delà, au Purgatoire. Dites-le aux hommes, proclamez-le!
    Dites-le dans vos sermons. Je ne veux pas en dire davantage !

E: Parle au nom de... !

À chaque Messe, on doit faire mémoire des âmes du Purgatoire qui sont les
    plus tourmentées

D: Les hommes devraient aussi, en particulier lorsqu'ils assistent à la Messe,
    penser aux âmes du Purgatoire qui appellent au secours, secours qu'elles ne
    peuvent pas recevoir si ce n'est de la part des hommes qui prient pour elles.
    Elles reçoivent de l'aide du Ciel quand on prie pour elles, et aussi d'ELLE
    là-haut parce qu'ELLE elle a pitié de ces pauvres âmes, à condition toutefois
    qu'elles l'aient honorée de leur vivant, sinon il ne lui est même pas permis à
    ELLE, là-haut, de les aider, parce que cela est tout à fait contraire à la Loi
    et à la Justice. Les hommes ont un privilège incomparable. Ils peuvent à tout
    moment demander des secours pour les âmes du Purgatoire. Bien sûr, ELLE,
    là-haut, ELLE peut aussi les consoler, implorer le TRÈS-HAUT, et leur procurer
    quelque consolation, mais ELLE peut le faire d'une manière beaucoup plus forte,
    quand les hommes lui adressent des prières, ainsi qu'au TRÈS-HAUT, aux Anges
    gardiens. Les âmes du Purgatoire vous appellent, si je puis dire, moi,
    Belzébuth, je suis obligé de vous le dire, c'est la SAINTE TRINITE, la Sainte
    Vierge et les Archanges qui le veulent, parce qu'ils ont pitié des tourments et
    des lamentations de ces pauvres âmes pour que celles-ci puissent, au moins,
    obtenir une petite prière ou une simple pensée de la part des hommes. Dites aux
    fidèles qu'ils doivent, chaque fois qu'ils assistent à la Messe, appeler à
    l'aide les saints du jour, les Anges du jour, le TRÈS-HAUT qui a souffert sur la
    Croix, La Très SAINTE TRINITÉ dans toute sa majesté, en faveur de ces pauvres
    âmes dont vous voulez et devez faire mémoire. Bien sûr, dans les missels, on en
    parle un peu, les fidèles peuvent toutefois penser à ces pauvres âmes
    tourmentées, particulièrement lors de la Sainte Communion où il peuvent réciter
    une prière supplémentaire en mémoire des défunts: ils pourraient dire:
    "O Seigneur aujourd'hui, j'ai eu la joie de Te recevoir. Toute la Cour céleste
    s'est ainsi approchée de moi. Je n'en suis pas digne. J'offre cette sainte
    communion pour telle ou telle personne et pour l'Église. Mais souviens-Toi aussi
    tout particulièrement des âmes du Purgatoire et de celles qui sont les plus
    délaissées."
    Voilà ce qu'on devrait rappeler aux hommes, car les âmes du Purgatoire sont si
    facilement oubliées. Elles sont déjà presque totalement tombées dans l'oubli.
    Tous les hommes doivent savoir et ne doivent pas oublier de prier sur les
    tombes, puisque c'est là qu'on peut si facilement les délivrer. Ils pourraient
    dire un Notre Père, un Je vous salue Marie, un Gloire au Père et ajouter:
    "Seigneur, donne-leur le repos éternel." Qu'ils récitent donc ces prières avec
    ferveur et qu'ils implorent le Ciel afin que le TRÈS-HAUT délivre l'âme du
    défunt. Ainsi, dans sa miséricorde, Il la délivrera, et si elle se trouve déjà
    au seuil du Paradis, elle peut être délivrée tout de suite. Ce faisant, vous
    rendez à cette pauvre âme du Purgatoire un service d'une valeur inestimable
    puisque même quelques jours ou quelques heures leur paraissent des périodes de
    temps d'une longueur infinie, au milieu de leurs tourments. Alors que vous, il
    vous suffit de faire si peu de chose pour les aider.

Les cierges bénits et l'eau bénite soulagent les âmes du Purgatoire
    Ce mois-ci tout particulièrement ainsi que le jour de la Toussaint et le
    jour des morts, on devrait faire brûler des cierges et des bougies bénits. Elles
    en auraient plus de consolation. Il vaudrait mieux le faire toute l'année et on
    devrait aussi verser beaucoup d'eau bénite pour les âmes du Purgatoire. Tout
    doit avoir été bien béni auparavant. A chaque fois qu'on fait brûler un cierge
    béni, même si ce n'est qu'un petit bout de cierge, elles sont consolées et
    soulagées. Elles ont tant besoin de secours. Cela représente beaucoup pour
    elles, bien plus que ce que l'on peut penser. Elles sont dans une situation
    semblable à celle de quelqu'un qui serait dans une épouvantable prison, attaché
    par les mains et les pieds subissant bien des tourments et qui ne pourrait plus
    se déplacer. Et c'est comme si, grâce à ce cierge bénit, ce prisonnier voyait
    une petite lueur pénétrer dans sa cellule par la fenêtre et que quelqu'un lui
    disait ceci: "Un jour, tu pourras sortir. Tiens bon ! tiens bon ! prends
    patience, persévère avec beaucoup de patience ! C'est bien de ta faute, si tu es
    là, c'est bien toi qui as péché, mais regarde cette lumière qui te fait
    comprendre qu'un jour tu quitteras cet endroit." Voilà comment un cierge bénit
    et de l'eau bénite peuvent soulager efficacement les douleurs et les supplices
    des âmes délaissées du Purgatoire.
    N.B: Autrefois, dans de nombreuses régions, on faisait mémoire des âmes du
    Purgatoire en priant et en faisant brûler des cierges bénits sur les tombes,
    surtout pendant la veillée de Noël et le Jour de Noël. Plus qu'à tout autre
    moment de l'année, des âmes quittent le Purgatoire pendant la nuit de Noël,
    comme cela a déjà été révélé par le Ciel à différentes âmes privilégiées.

À nos prières, les Anges gardiens descendent en Purgatoire. On peut aussi
    envoyer au Purgatoire son Ange gardien, et les autres Anges aussi. Ils veulent
    consoler les âmes du Purgatoire, et c'est ainsi qu'ils le font: ils ne vont pas
    directement dans les degrés les plus bas, car ils n'en ont pas le droit. Ils ne
    peuvent y aller que si le TRÈS-HAUT les y autorise, parce que de telles âmes ont
    beaucoup, beaucoup péché. Mais, en dehors de ces cas-là, ils peuvent accéder à
    tous les degrés du Purgatoire pour consoler les pauvres âmes qui s'y trouvent.

Les secours procurés par la prière aux âmes du Purgatoire profitent à ceux
    qui prient pour elles

Comme nous devrions nous efforcer de changer de vie! Ô vous, les hommes, vous
    avez tant de pouvoir entre les mains et vous faites si peu de choses, vraiment
    si peu de choses. Vous passez devant les tombes de ceux que vous avez connus,
    comme des aveugles et des indifférents, devant ceux, qui, pourtant, ont vécu
    aussi, qui peut-être ont eu autant de succès que vous, dans la vie, et qui
    peut-être, eux aussi, ont été beaux, vivants, impulsifs et pleins de cordialité.
    On les oublie, ou plutôt, on oublie de prier pour eux. On ne les oublie
    peut-être pas habituellement, mais, on prie beaucoup trop peu pour eux. On
    devrait, en cette époque de l'année... Je ne veux pas en dire davantage... !

E: Au nom de la Très Sainte Trinité... !
    D: On devrait, en ce mois des défunts, et tout particulièrement demain ou cette
    nuit, on devrait consacrer quelques heures à la prière pour les âmes du
    Purgatoire, si on en est capable et si on a une santé qui permet de le faire. Il
    y a un très bon petit livre de prières pour les âmes du Purgatoire, avec
    beaucoup d'indulgences, et où chaque indulgence est efficace, qu'elle soit de
    300,500,700 jours ou de 5, 7, ans, etc .... on devrait réciter toutes les
    prières de ce petit livre, plusieurs fois, ces jours-là. On ne pourrait pas
    faire de plus belle et de plus grande offrande. Mais les âmes du Purgatoire
    recevraient une aide considérable, elles vous en seraient éternellement
    reconnaissantes et cela vous serait compté en retour pour vous, car elles
    prieraient pour vous, afin que, vous aussi, vous puissiez devenir meilleurs et
    persévérer dans le bon chemin, et pour que plus tard, vous ayez beaucoup moins
    de Purgatoire à faire. Voilà ce que vous pouvez et devez faire. Celui qui ne
    ferait pas tout ce qu'il peut pour ces pauvres âmes du Purgatoire, ne serait
    qu'un fou, un sot, un individu sans cœur, un paresseux.
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Empty Re: Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982.

Post  Maiv Paj Lug 15th March 2010, 11:02 am

During
    an exorcism, heaven reminds us our first assignment: personal
    sanctification, that is what the Church has always proclaimed as the
    first duty: the salvation of our souls.

The
    Holy Father Paul VI, during his General Audience of 1 October 1972, we
    stated clearly the way forward in delivering these memorable words:
    "You must live your faith and practice your religion as you were taught
    and manner in which you were raised. Do not listen to those who sow confusion. "

But,
    true to these words and firmly attached to the Holy Catholic Church, we
    also pray for the Holy Father so that "Thou Lord, Thou canst fortify,
    to comfort, guide, direct it to the salvation of the Church and souls. Amen. " For grace, humility is always the decisive condition as we teach the church and we like the example of the saints. In many exorcisms, the demons had to recommend special prayers for humility.

That
    everyone can know the great help that Heaven sends us by her
    revelations, and that each can realize his own responsibility for the
    fulfillment of God's will and work according to its possibilities.

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Ange_protecteur

Exorcism of September 21, 1982

E: Exorcist

D: Demon

E = Exorcist: Tell the truth, only truth. Say what heaven command thee to say on behalf of the Blessed Sacrament. Tell the truth and only truth for the honor of God for the salvation of souls and keep silent about anything else! On behalf of Father, Son and Holy Spirit. Amen.

St. Michael the Archangel and the countless legions of angels praise God and serve men

D = Devil: We know that above us and that above Hell itself is now St. Michael Archangel. On
    his right, we see the Holy Archangel Jehudiel to his left the St.
    Archangel Barachiel and far away the seven Archangels that complement
    its left and right. Behind
    him, half-circle, a little before, countless legions of angels, legions
    endless and extend to infinity, of angels, archangels, thrones and
    principalities under their name. They are legions of angels that we see that we have to see. We
    are also obliged to say that we see, because it must be so, because the
    Most High (he points to the sky) and Trinidad want it. They
    are endless legions who praise the Almighty, who rent and who have
    rented from all eternity, since the creation of all these choirs of
    angels.

Countless
    legions, but there are many legions of angels who are always dedicated
    to service men in their capacity as guardian angels. Moreover,
    they can help men increase their assistance and relief when the men
    approach them or when they cater to all the choirs of angels, all
    alike, first the seven archangels and all Saints
    choirs of angels, then they are all mobilized to speak, and answer the
    prayers of men, and they even receive the order of the Almighty to
    carry out this wish for him or honor Him, and they respond to prayers or good wishes of the person who contacted them. But
    there are so many men and may even say millions of men who forget that
    the Guardian Angels still exist and there are many angels who must
    prevent the disasters to come and help men. The Angels are the world and direct it according to the will of the Triune God.

The
    Angels also need help on the order of Heaven, development of nature, to
    lead the creature in the right way to guide the animals to deal also
    with stones, mountains, sun, and any creation. For this, the Almighty has His angels who serve Him. Surely, He is the universe. But his greatest fame, he created the angels who serve this purpose, here, as executors of his will on the universe. He wanted so, it is at its greatest glory. For
    example, the guardian angel of man serves to protect and even the
    angels must protect the animals so they do not run too much danger. One
    might even say, me, devil, I must say that the men could pray that the
    animals do not die, pray the angels who are entrusted to lead and guide
    them as well as valleys, mountains, etc.. Men
    would do well to pray that the world is headed in a more perfect, I
    mean, that the Angels are leading the world, certainly by the will of
    the Almighty, but they could do a even
    more complete, and there would be even more angels who give assistance
    to men so that everything is run according to the plan of the Almighty,
    if men wanted to pray.

There would not, for example, if a large mortality of fish or birds in the world today. There would still many fish in the sea, as it should be, and as it always was. If
    men would appeal to the angels, the Guardian Angels, the angels of the
    universe and angels who support them and serve them, they would demand
    rightly help to contribute to what the universe remains in the fullness of its original beauty as the Almighty has created.

But humanity does not, that's what I have to say on the order of Heaven.

Millions of angels waiting in vain that men rely

D
    = Devil: There are very few people who pray their guardian angel, much
    less those who pray the angel of the day because they do not even know,
    there are very few who pray the angels, choirs of angels and the angels of the universe, that's what I should tell you. Therefore
    you should not be surprised if there are so many misfortunes that
    happen to men, so many accidents, earthquakes, many animals die,
    disaster, floods, fires and any such thing. Angels are powerful and provide relief and assistance to all the world to prevent such accidents. But if we do not invoke them, they can help you from time to time and to a lesser extent. All they must do and what they must make as a service to the universe habitually, that they do indeed. But
    it also comes back to every believer to have a devotion to the angels
    and to rely for their assistance, so that fewer disasters occur and
    that the universe is so you saved. But
    since the Church and men have already taken a wrong direction, it
    follows that everything deteriorates, so that the universe, too,
    suffered much damage. I will not say more!

E: In the name of Jesus. . . !

D:
    I am compelled to tell you and this against my will, that thousands and
    even millions of minds, whose mission is to serve, be prepared to
    intervene and to render service to the entire universe, if at least men invoked. When they are not used, they praise the Most High, they expect to obtain the order of the Most High. This is the MOST HIGH himself wishing that it invokes His spirits created so they can serve. But
    they can not, because we do not invoked, we do not pray because they
    are almost forgotten (aloud) because, in general, almost no one thinks
    the Angels, is what Do I have to say. I will not say more!

The Angel of the Day has a great power of intercession

D
    = Devil: I was forced to tell you all this about angels, but this is a
    brief overview, as it would at this matter a lot more to say, explain,
    and comment. But
    I must also add - as we have already said, that on his feast day, the
    Angel of the day is that which we can obtain special graces for
    oneself, for humanity and for the Church. I will not say more!

D: We can even invoke the Angel of the day by saying:

"Give
    us all the graces we implore for us, for the Church and men. But also
    asked other angels they also implore the grace peculiar to us today is
    that of your party. "

And they will, yes, they will, they have to. They
    are the servants of the Most High and in this regard, I must tell you
    this: invoke as the Angel of the day, the day of his birthday, has a
    special power to touch the heart of the Most High. These
    angels and saints in these days are the day of their feast, as the
    Queen of Heaven, the day when we celebrate one of his parties, power
    and privilege to request special favors in the heart of the MOST HIGH . Whoever does not ask these graces behaves like a madman. You must be crazy and blind not ask more than possible thanks to the Church and for ourselves. I would like to add that ... I will not tell you more.

E: Tell the truth and only truth, on behalf of ... !

We
    should tell the faithful what the angels and saints that we celebrate
    in this day and should be invoked before each celebration of the Mass

D:
    I must tell you, my demon, I, who ranks second in the hierarchy of evil
    spirits, although it is for me a terrible humiliation, I must tell you
    - because I am a fallen angel holding a rank so high - that we lose untold amounts of grace when not invoking the angels and saints of the day. Each
    time he celebrates Mass every priest should speak to the faithful,
    before starting, and say aloud, before going to the altar: "Today we
    celebrate the feast as Angel and of such or such a holy martyr. " Invoke
    them also during the Holy Mass so they mostly get you the graces you
    are booked so far by the intercession of angels and saints of the day. You will get extra favors. Unite the angel and the holy day of sacrifice of the Mass. Of course, the choirs of angels are already present, but mostly these angels of the day we must rely.

Invoke
    too, before the Mass begins, the angel who is responsible for ensuring
    the church or chapel where Mass is said, or one that protects the
    diocese of the place. As you probably already know, every diocese and every church, that is to say, each parish has its own local angel. Each diocese also has its own angel who ranks higher in the hierarchy of angels. Each parish also has its own angel who watches over the parish church, each pastor, each faithful, who are members. When
    one invokes the angel before the Office, he will get during the Mass of
    thanksgiving even greater for the parish priest and his followers, he
    can get and also give you great graces. But if nobody claims it is of course still present but he said the Almighty: oh ... I do not want to tell you more!

E: Speak the name of Jesus!

D:
    "Oh GOD ALMIGHTY!" O Divine Majesty, we humbly venerate all the
    grandeur and sublimity, we recommend to you. We recommend the whole
    parish to Thy special protection. " Look, this priest had forgotten to call upon me, Your my angel. Look,
    all these Christians who have forgotten to call upon me, I am Your poor
    angel to whom the parish or the diocese is entrusted and which,
    according to Thy eternal decrees, pays particular attention to this
    parish, this church, the chapel. But you know, O Lord, that men are weak, so do not let them run in their loss. I would like to supplement what they lack. Do not hold back too their faults and shortcomings. So should pray the angel of the church and prayed even more. That's what I had to say in summarizing the extent possible. I will not tell you more!

E: In the name of Father, Son and Holy Spirit ... !

If we do not invoked, the Angels have their hands tied

D:
    Unfortunately, my demon, I am obliged to say that the angels of
    parishes and dioceses, and those are where a Mass is celebrated in a
    chapel, are obliged to pray so that, instead it is the faithful should pray that Angel and the Most High. Angel could get their graces much larger. It also has a great power to touch the heart of the Most High. As
    we have already had to say about the Angel of the day, the Angel of the
    parish as a great power, but the angel who watches over a parish or a
    diocese, etc.. can
    and must be always invoked in a special way when Mass is celebrated,
    and each time that prayers are said in the church where the angel in
    charge. The
    man is heard much more quickly, when his prayer is the will of the
    Almighty, that when praying alone and for himself, because the Angels
    are still very pure spirits in the service of Almighty they like a burning love. Most often, these are princes who are in charge of overseeing a parish or a diocese. Because
    the angels watch over the parish with feelings very noble and very high
    and with a great love, they carry in their heart, might say, each
    member of this parish, they would help people, but Most
    of the time they have their hands tied because we did not and relies
    much less addresses does it to the angels who are in charge of
    overseeing the parishes and dioceses. This is something that is quite unique to the world of angels. It will never be enough to do about all this. That men are stupid for not wanting to accept it and do not believe it. Each
    time, the Almighty has always given the revelations of this kind can
    become acquainted, to reread it exists, however, a very authentic
    revelation given by Heaven itself about these Angels Parish I mentioned at the end. I will not say more.

E: In the name of the Father ... !

D: This revelation was made at a certain "Ancilla" (Mechtild Thaller Munich). It is not the only one to have received revelations.

We need to know the great power of angels!

D: Since we no longer pay attention to these great revelations, I must repeat: we must know the great power of angels. Tell where you celebrate the Mass and when you preach. Tell the priests who are willing to say so.

We should shout it from the rooftops! I must repeat, all this was revealed in the same way the religious. If
    men knew the power of this great Angel, if they knew the majesty of the
    Almighty enthroned in the church, in which the Angel shall serve him,
    they would walk on their knees for miles before reaching the church, they invoke this angel before arriving at the church so that it can give them greater graces and blessings stronger. I will not say more.

E: In the name of Jesus ...!

D:
    In the same way that demons can affect men of a terrible manner, and
    the angels have power equally formidable, should I even say that I am a
    fallen angel, they have a formidable power on the heart of the Most High. Since
    at any moment they may fail at any time and they can not fail to serve
    the Almighty, we now understand they have a power quite daunting,
    especially the archangels, the Angels who watch over the diocese, the angels of the day, and the guardian angels of course. This is also a feature quite unique to angels. I will not say more.

D: But at the present time, we spoke too soon. In your church today as it has become now, no one speaks seriously any more angels. These revelations to the nun and her soul was privileged to know the angels of the day are ignored. No mention at all of this, should I say. I will not say more!

E: Speak, speak the truth, only truth for the love of God and the honor of the holy angels!

D:
    Plus no one speaks, except for a few more people who know the doctrine
    of angels or who still believe in the existence of their guardian
    angel. But
    it is a mistake to put the light under a bushel, and, finally, let the
    ball burn by heat instead of light into all the churches and the world.

But I must say that it is a mistake not to propagate this doctrine or across these revelations. THAT
    is up there and HOLY TRINITY me to say that if truths so great and
    sublime were sent this privileged soul full of humility who received
    the revelations about the actions of angels, except that justice that the world's knowledge! It is far too little for this purpose. I
    must speak from the Most Holy Trinity and Queen of Angels who watch
    majestically on the angels, and they themselves honored as Mother and
    Queen very friendly and very sublime because it is in effect and because it has all the virtues. It
    is a mistake, in these very difficult times of great confusion for the
    Church, not to know this book and the names of the angels of the day
    only those who already benefit from the good influence of the Angels. It
    is mistaken in thinking that only those people the opportunity and the
    right to invoke these powerful angels of the day and they alone know
    their names. The Almighty is he not (it shows the sky) to everyone? Has
    he not created the angels for the entire universe and not just those
    who have already entered the world of prayer for the favors of Angels,
    which has already spoken! It is a very serious responsibility.

We
    should be aware of this huge responsibility to bishops and priests: the
    existence of hell that can not be destroyed, the existence of
    Purgatory, which may sometimes its deepest zones be more appalling than
    the Hell,
    because there we have the demons finally no more right to these souls,
    and since we had come close, then we can experience them more than that
    are with us in Hell for eternity, as we have already had to say.

That's what you say to bishops. The
    act of damning or escape is certainly not a small matter, a trifle,
    quite the contrary, it is a great tragedy when one is sentenced to
    burn, to languish and to be consumed for centuries in Purgatory
    sighing to see the Almighty and the angels, we did not know about the
    earth, longing for their help we can get more then, since we have
    ignored this that we should have let the world know. This
    is not me who wanted to tell you this, but I was forced by the almighty
    power and majesty of the Almighty, I do not want to admit all this (he
    cries), this can we done wrong, but this is only the truth, the whole truth, irrevocable and absolute truth that you too can not escape.

Yes, there is a world of angels, just as there is a Hell.

Just
    as we must propagate the names that are the angels, we must also
    disclose the existence of hell, I must tell you, he must make known the
    existence of good angels, fallen angels and Hell . They exist. The names of the angels and archangels days should also be known. One can, of course, invoke the Angels no more. But
    when one knows what day and what mission as Angel was precisely with
    power, then we gladly call for help in all circumstances, and with more
    fervor, yes we will invoke more than if we know nothing of it. We
    know so little about him, the knowledge that they are also lower than
    that we, being on the moon, on the other side of the universe, and we
    know very few planets that are very distant from us. It is assumed that all that exists. We
    see all this from up there in heaven, all those stars that shine in the
    firmament, but ultimately, we do not know what they serve. The same goes for the Angels.

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Jugment

Men
    are still dependent in their life, some impressions and certain
    knowledge that they think they have, so these Angels were revealed to a
    privileged soul who lived a very straight, for that time of late time that is yours and in view of a broadcast worldwide. Heaven
    and the Almighty does not want this to be only those who have knowledge
    of these facts and realities that can invoke the angels of the day. Such an attitude would be, or is rather petty. The Almighty did not he set the Angels for the benefit of all? "He does not grow grass for everyone? Just as he has created for everyone as the mountains, sun, animals, trees and fields, it is the same for the Angels.

The importance of angels for this time of end times of ours

The
    fact that the angels must be known and cited as a counterweight to
    Hell, in this era of end times of ours, this is one truth of
    incomparable value.

D: Today I had to say a lot about angels. Therefore from the beginning, I was so excited as soon as I entered this room. Therefore, I did not speak. These
    are truths of inestimable value, which I hate because they make us much
    harm to us who are in Hell, and they can only do us harm. But
    I had to make you aware, at the insistence of the Queen of Angels and
    the order of Heaven and the Trinity because we who are in Hell, we are
    causing so much misery, especially in this
    moment, because thanks to the angels, you increase your force against
    us and that you never quite invoke angels and especially also the
    angels of the day, and, as I already said, the Angel of parish, a diocese and the chapel or hall where a Mass is celebrated. Again, a very special angel is present during the mass. That's what I mean.

Thank
    the Almighty and not shrink from no sacrifice and no penalty to
    publicize it, even if you were to be the subject of embezzlement or
    become the laughingstock of everyone. That is the truth, the whole truth as I had to say on the order of Heaven and in a terribly forced. I did not say. I
    would rather now have been tormented all day by Lucifer himself, in
    hell, rather than having to say these revelations, for you are a
    blessing, and which for us is a curse .

But
    since we have permission to hurt you and you continue in this terrible
    time now, I must say in return that you should really do so you can
    still live in imitation of Christ and persevere . That is what I should say.

Exorcism of 1 November 1982

E: Exorcist

D: Demon

E: On behalf of the Holy Trinity, God the Father, Son and Holy Spirit.

On behalf of the Holy Trinity, God the Father, Son and Holy Spirit.

On behalf of Mary, the Immaculate Conception.

Tell us what God commanded you to say and not say the truth and only truth and do not talk about something else. On behalf of Father, Son and Holy Spirit.

The Seven Archangels and the powerful chorus of angels

D: I must say that we must invoke the seven archangels, especially now, with their respective names. The great value of their intercession, their powerful help and their special nature are priceless and sublime. Certainly
    not me who want to tell you this, but I have to do it, I'm awfully
    obliged to you today about the seven Archangels, their relief, their
    size and how, specifically, they lavish their help, and what a powerful chorus of angels standing behind each one. Behind
    each of the seven archangels, stand strong chorus of angels who are all
    more or less large, but even the Angels have a little more dignity,
    nobility incomparably greater. I must confess that we fear. We are terribly afraid even these smaller angels let alone those that are larger and Archangels themselves. That is why we must invoke.

For
    the same reason that the angels and saints of the day should be known,
    because all the legions of angels and angel of each day is available to
    everyone, because we're in a time of great confusion and we can further harm the men and bring down much at this moment there are ten, twenty or thirty years. The current time have now become much worse and the attacks of hell. Therefore, every day, we should invoke these powerful angels and the angels of the day.

Prince Lechitiel angel, the Angel of the Mount of Olives, helps those who are desperate

We should invoke the particular angel Lechitiel. He comforted the Almighty in his appalling neglect at the Mount of Olives, and qu'Oriphiel and other angels again. He
    is dressed in priestly garments, as we have already said, he stole, and
    a cross on the garment, an image representing the Passion of Christ,
    and a chalice surmounted by the Sacred Host; c ' Angel is dealing with despair, discouragement, and those who want to commit suicide. It is the Angel of those completely wiped out, those who have fallen and have no strength to rise. It is the Angel who will and who can help all these people who do not want to move and want to commit suicide. It has the power and gift to remember the last time those in this case. When
    it is invoked, be it a few times a year, then it is so powerful that he
    can remember and it really keeps these souls from the temptation of
    suicide, while the same person who didn ' invoke not succumb to the temptation of suicide.

But when someone tries to kill himself invokes the angel Lechitiel, be it a few times a year, saying:

"Saint Lechitiel, help me, support me, is me!"

then
    we, the demons, we have no power to cause such person to suicide, the
    Angel Lechitiel immediately hand over these people to protect them and
    this throughout the year. We can no longer lead to suicide. The Angel has a power and force all special. It is therefore right that we can invoke this angel and implore his help.

Besides Lechitiel is also Orphar angelic prince who helps drug addicts

Lechitiel Angel is also a powerful drug addicts, because they are really in a situation quite hopeless. Is it not indeed hopeless when you can not find no way out, after absorbing all sorts of drugs, without being able to stop? They are in the bathroom and they can not cope. To them also the Angel Lechitiel helps especially the Angel of the night whose name Orphar. Orphar
    is the Angel of the night, who, if I may say, hear all the noises of
    the earth, who listens carefully to ward off evil influences. For
    men who may become addicted, he can still provide support and remove
    the danger when it is invoked and when it asks for that purpose then. It is also able to save those who have already fallen into drug addiction. Orphar is the angel of darkness and night. Lechitiel is the Angel against despair. It's very powerful angel who helps overwhelmed, he takes with him the comforts and delivers them on track. I will not say more.

Immaculate is the greatest help for young people in their struggle for purity

E: In the name of Jesus, the name of the Father ... !

D: I must again speak of the Immaculate. It
    is a fact of immense sadness, as we have already said, is that the
    Immaculate is most revered as such and with as much fervor as before. It
    is terribly sad and incredibly depressing to see that at Lourdes, the
    statue, however, should bear the title of the Immaculate Conception,
    has no right to wear it around his head, only because men have
    kidnapped him this title or because they want to give less importance. It is a very serious matter and is almost unforgivable. So many young people seeking help, have turned their gaze to the Virgin of absolute purity, and received help. But
    now we have removed the statue of Lourdes, the title of honor that she
    wore around her head, it follows inevitably that there is much more
    than before Thanksgiving. It is the greatest saint in heaven.

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Photo_Miraculeuse_SainteFamille

St. Joseph, Immaculate after the great saint of Paradise

After
    she has her most chaste spouse, Saint Joseph, which - as we have
    already said, is after her, the greatest saint in heaven after the HOLY
    TRINITY She and the Immaculate. As a man, he is after her, the purest, most large, far above all the saints. It was much more hardship and suffering to bear to imagine. The tests were overwhelmed St. Joseph with force and violence from his youth until he could get engaged with her upstairs. He
    had to endure great hardship, immense pain, in order to be judged
    worthy by the Almighty, to become the betrothed of the purest creature
    that ever existed. There
    is no one, except himself, who was found worthy, and as anyone outside
    would have been found worthy, and, one might say that was so little
    worthy of a divine wife, so high in sanctity and it is the title of honor of this virgin so noble, so pure and holy, they dare, here, give less importance. It was not enough with Küng, the Haag, who knows what else ... These are the bishops and the modernists who dare to rob him this title of honor. St. Joseph himself is distressed to see what happened. I will not say more.

E: In the name of Jesus ....!

D:
    It is after her, the greatest holy throne in heaven, so much greater
    than all the other saints who came after him, as we have already said
    once.

The huge cohort of unknown saints

There
    are also thousands of heaven saints whose name is not known but who
    have endured long and painful suffering and saved many souls, and this,
    humanity does not know and did even no idea. It should be invoked, too, after the holy day. This
    cohort of humble saints who have succeeded as the Almighty in His
    Passion to the Mount of Olives, in times of distress the hardest of the
    night, while supporting to suffer, be humiliated, and wait and all that amid great hardship, which men know nothing or so little.

The saints of the day have a power of intercession the special day of celebration

The
    saints of the day should be given and holidays celebrated by the
    ancient custom original, because these are the holidays there are
    always existing in heaven. We
    here in Hell, we know very well that this day is as holy and celebrated
    her birthday then we must redouble our attention because he has this
    day a great power of intercession etc.. We must, we in hell, arm ourselves and be especially on guard that day. The
    holidays have been set by the modernists as currently and as they have
    been completely changed, these days, it's not just that we should be on
    our guard. We say: Ah! is still a saint they have changed places. In heaven, we do not celebrate his birthday today, so we have less to pay attention. I will not say more.

D:
    Of course, those who know nothing, can also invoke the saints on the
    day the sky did not celebrate their festival officially. The Saints still get their graces, but a saint gets more thanks from the Heart of the Almighty on the day of his birthday. Most often, these festivals fall on the day of death of these saints. And it goes well with the feasts of the Immaculate and those of St Joseph, that of March 19 and that of Joseph the Worker, etc. These
    parties then can not be changed because, in Heaven, they are celebrated
    precisely those days, as they have been celebrated ever since. But
    it is very important to invoke the saints these days and celebrate the
    holidays on earth the same days when the sky is also celebrating. Any man of good will should be in possession of a list of saints day and celebrates their following the old schedule. That is what I have to say about saints and their festivals. They
    asked me to tell you that today, in this day of celebration, the feast
    of All Saints, where heaven and rejoices when they are carried in
    triumph because the great and powerful saints really won the victory over evil. I will not say more.

The souls in Purgatory are left - all the old indulgences remain valid

E: Speak the name of the Father ....!

D:
    But I must again stress especially today on the fact that you men, you
    are fools and idiots when the day of All Saints, you do not pray
    especially for the souls in Purgatory, because that day, you can get much for these poor souls through the intercession of saints. For them a day like no other, very important, the Saints get their favors. But they derive the most benefit when we can pray as much as possible on their graves throughout the day, as formerly. It
    is still valid, the indulgence that was once promulgated, a plenary
    indulgence is obtained when we pray at the graves of the dead in that
    intention. I say this against my will. The indulgences which the popes have previously enacted are valid from the day they were promulgated and may not be repealed.

The great relief that they previously gave to the dead

Formerly,
    there were thousands, yes thousands of souls in Purgatory, which could
    leave the purgatory these days, thanks to such indulgences as the popes
    of that time had passed. Yes,
    once, the souls in Purgatory really received much relief because men,
    especially Catholics, often spent the whole night in prayer at the
    tombs or near the coffins, as was the custom. The deceased received so much relief in their suffering, through the prayers of their parents and neighbors. Often, it was half of the villagers who came to pray for the dead. Half or even the whole village was united in prayer when there was a death in the village. And
    the dead were so much more relief, and these souls could in turn obtain
    graces from heaven for their knowledge of this world, graces they
    receive virtually no present. I
    must say this, because tomorrow is the Day of the Dead, in fact, I
    would not say, but it upstairs, compels me, because she has mercy on
    the souls in Purgatory and also the saints. Formerly, it was weeping and praying a lot that you thought of those poor dead. I will not say more.

The morgues become places of torment for the dead because nobody asks for them

E: In the name of the Father, the Son ....!

D: At night, several times, they are sprinkled with holy water. It was, so to speak, almost with them in purgatory. Today,
    it is quite different: it brings the dead very quickly to the morgue,
    so that we can not see and we forget very quickly, and can then attend
    to other occupations . There was a great advantage when the body was or could remain at home.

The souls in Purgatory complain of being taken to the morgue in these cool, with all the comforts. What can it make them to be so deposited in these places refrigerated? It offers none at all. They would much rather that they refresh their souls, because they must endure torment and suffering in Purgatory. They would be relieved if they would do well not stop praying near their coffin. It was well past when most people who went to the funeral home or simply came to visit, or even recite a number of Our Father. They were encouraged to pray for the dead, because they saw them in front of them. Today, few people can go to the morgue. For the most part, and almost always, it is closed. Most often, it must ask the key, so that one goes there so often. They say: "Well, I often saw her alive, I know how it was." It then rejects the idea of going to the morgue and we do not pray. But once we went home and it was associated with the pain of parents who were crying around the body of their deceased. And
    it urged everyone to pray for this soul and it was at least the
    opportunity to assist the relatives of the deceased and comfort them. It was also said many more Masses, even if at the time, men were much poorer than now. This is the modern world has brought you this. The morgues are not the best invention, far from it!

This would do them no harm, for men, the smell of a corpse. There they would have little here, and one day as they decompose and they have no reason to be proud. That would really not be right. This is, after all, a good thing if the body of the deceased could stay home, even if there were odors. While at the morgue, there was no smell, but no prayer to help the deceased. It also would realize that one day we must die, you go to the morgue and then also that nobody asks. It is a terrible truth that should make people think and who should move. Even
    if men were to ensure a stinking corpse for three nights praying for
    his soul, that would be much better for them rather than plunge into
    their pride, that's the truth. When
    in their foolish pride which rises to heaven, these men die and then
    they must stay in Purgatory a few years, tens, hundreds or even
    thousands of years, as appropriate, to expiate their sins and
    they have never prayed before a stinking corpse and they think at all
    that everyone must return to dust, with the exception of a few saints
    who, by divine permission, have been preserved from putrefaction. But they are already saints. They
    have much less need of prayers that those who have just died and who
    are unhappy as lying in their coffins, and where no one asks, and if I
    may say, dying of cold in the morgue where they were deposited .

Cremation of bodies is not accepted by Heaven

Heaven does not like that we cremate the bodies. After the cremation of the body, it remains very much. It is possible, therefore, to accompany the body to the church or cemetery. It remains only a little dust and ashes. The Almighty does not want cremation of bodies. There would be enough room on the ground to build cemeteries. We should not build so many highways, which are not really useful, and are also an opportunity for men to commit sins. Instead
    of building highways, we should rather reserve those places, or other
    related areas to be used for cemeteries, where these poor dead could
    rest. One should not occupy much land for horse racing and should not be much room to build cemeteries. In fact, if we really wanted, we would have enough room to bury the dead, but that one is obliged to incinerate. But
    - as unfortunately it has already happened in the manners of your
    modern world and the mentality of the Progressive Church, we should at
    least impose a duty, as a penance, to pray and make sacrifices for these poor souls.

We are guilty when we forget to pray for the souls in Purgatory

D: I must explain that damned truth. I have to talk because I see and I know what it is. Because
    they require me, those who are up there to tell you this, what I see,
    what I already know of the celestial sphere, so to speak. I must speak. Everyone thinks only of himself and wants to save his skin. Everyone wants as much as possible, avoid looking death in the face. Some flowers, some preparations, that, you certainly do, because we are obliged. This, simply pay with cash. It
    is preferred, ultimately, pay 20 or 50, or even hundreds of francs,
    rather than kneeling itself near the deceased and pray to the Almighty
    and the saints to help this poor soul give him some relief.

"Lord, grant them eternal rest, and that the light shines on them forever." - "Lord, grant them rest in peace."

It
    is always one of the most effective prayers that can be said in favor
    of a poor tormented soul, because for us in Hell, you can not get
    anything. We are lost forever, forever, forever, forever (these words are said, crying and with a horrible despair). We no longer need help, we here is the trouble to help us. By
    cons, those souls in Purgatory, they, they beg to come to their aid,
    they yell at men, and they blindly go to these poor souls who were
    tortured, although one of them once, or even who their friends were or their parents. What a pathetic attitude that cries to heaven! What little brotherly behavior! How to act repugnant and disgusting as possible! No love, no feeling for these poor souls! The men do not practically help these poor souls. That
    may well represent some miserable prayers, recited in haste, and some
    flowers, in comparison with those suffering inflicted by the fire of
    purgatory? ... In addition, the deceased should remain in the memories of survivors. Also,
    that face, now unconscious but still alive in the soul which survives
    in Purgatory, that face should remain etched in the memory of those who
    remain. Men and the Church too, have fallen very low, so much that they have come to stop thinking of all the poor souls in purgatory!

The church itself is as if she could not give them the peace she once gave them. These deaths would turn in their graves if they could again. But they can only sigh, moan and writhe in pain in the afterlife, in purgatory. Tell the men to preach it! Tell your sermons. I will not say more!

Au nom de Jésus...! Exorcisme du 21 septembre 1982. Purga

E: Speak on behalf of ... !

At every Mass, we must make memory of the souls in Purgatory who are most troubled

D:
    Men should also, especially when attending Mass, think of the souls in
    Purgatory who call for help, help they can not get except by the men
    who pray for them. They
    receive help from heaven when we pray for them, and also IT up there
    because SHE has mercy on these poor souls, provided they have the honor
    of their lifetime, if it it does not even enabled IT up there, help them, because this is quite contrary to the Law and Justice. Men have a unique privilege. They may at any time seek relief for the souls in Purgatory. Of
    course, IT up there, IT can also comfort them, to implore the Almighty,
    and provide them some comfort, but it may do so in a much stronger when
    people send him prayers, as well as 'the Most High, the Guardian Angels. The
    souls in Purgatory call you if I may say so myself, Beelzebub, I am
    obliged to tell you is the Holy Trinity, the Blessed Virgin and
    archangels who want because they have pity on the sufferings and Wailing of these poor souls so that they can at least get a little prayer or a simple thought on the part of men. Tell
    the faithful that they must, each time they attend Mass, call to aid
    the holy day, the angels of the day, the Almighty who has suffered on
    the Cross, The Blessed Trinity in all his majesty, for those poor souls that you want and need to remember. Of
    course, in the missals, we talk a little, but the faithful may think of
    those poor tormented souls, especially during Holy Communion, where he
    can recite a prayer additional memory of the dead: they could say:

"O
    Lord, today I had the pleasure to receive you. All the Heavenly Court
    and has approached me. I am not worthy. I offer this holy communion for
    a particular person and Church. But you also remember especially the souls in purgatory and those who are most neglected. "

That is what we should remind people, for the souls in Purgatory are so easily forgotten. They are already almost completely fallen into oblivion.

All men should know and should not forget to pray at the graves, since that's where we can so easily delivered. They might say an Our Father, Hail Mary, Glory be to the Father and added: "Lord, grant them eternal rest." They then recite these prayers and they fervently implore the heavens so that the Almighty delivers the soul of the deceased. Thus, in His mercy, He will deliver, and if it is already on the threshold of Paradise, it can be issued immediately. In
    doing so, you go to this poor soul in Purgatory service invaluable
    because even a few days or hours they consider time periods of an
    infinite length, in the midst of their torments. While you, simply do so little to help.

The candles blessed and holy water soothe the souls in Purgatory

This month especially as the All Saints Day and All Souls' Day, we should burn candles and candles blessed. They would have more than consolation. It would be better to do all year and we should also pay a lot of water for the holy souls in Purgatory. Everything must have been very blessed before. Each time you burned a candle blessed, even if it is a small piece of candle, they are comforted and relieved. They both need help. That's a lot for them far more than you might think. They
    are in a situation similar to that of someone who would be in a
    terrible prison, tied by the hands and feet suffering many torments and
    could no longer move. And
    it is as if, through the blessed candle, the prisoner could see a small
    glimmer into his cell through the window and someone told him this:
    "One day, you can leave. Hang on! Hold on! Am patience,
    persevere with patience! That's your fault if you're there, it was you
    who sinned, but look at that light that makes you understand that one
    day you leave this place. " That is how a blessed candle and holy water can effectively relieve pain and torment of abandoned souls in Purgatory.

Note:
    Formerly, in many regions, there was the memory of the souls in
    purgatory by praying and burning candles blessed the graves, especially
    during Christmas Eve and Christmas Day. More
    than at any other time of year, souls leave Purgatory for Christmas
    night, as has already been revealed by Heaven to different privileged
    souls.

In our prayers, the Guardian Angels descend into Purgatory. You can also send in Purgatory his guardian angel and other angels too. They
    want to comfort the souls in Purgatory, and thus they do: they do not
    go directly into the lower levels because they do not have the right. They can not go there if the Almighty permits them, because these souls have many, many sins. But apart from these cases, they can access all levels of Purgatory to console the poor souls who are there.

The relief provided by the prayer for the souls in Purgatory benefit those who pray for them

As we should strive to change lives! O you men, you have so much power in the hands and you make so little, really so little. You
    walk past the graves of those you've known, like blind and indifferent
    to those who, nevertheless, have lived too, which may have been more
    successful than you in life, and may be, too, were beautiful, alive, impulsive and full of cordiality. They forget, or rather, we forget to pray for them. We do not forget perhaps not usually, but it asks too little for them. We should in this time of year ... I will not say more ... !

E: On behalf of the Most Holy Trinity ... !

D:
    We should, in this month of the dead, and especially tomorrow or
    tonight, we should spend a few hours in prayer for the souls in
    Purgatory, if we can and if you have a health can do. There
    is a very good little book of prayers for the souls in Purgatory, with
    great indulgence, and where every indulgence is effective, whether or
    300,500,700 days of 5, 7, years, etc. .... should recite all the prayers of this little book several times on those days. It could not be more beautiful and larger offering. But
    the souls in Purgatory receive considerable assistance, they will be
    eternally grateful to this and you would be counted back to you as they
    would pray for you so that you too can become better and persevere in
    the good way, and for later, you have much less to Purgatory. That's what you can and should do. He who would not do all it can to those poor souls in purgatory, even a fool, a fool, a man without a heart, a lazy.

Current date/time is 7th November 2024, 4:33 pm