HMONG CATHOLIQUE

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Copyright@2010 Hmong Roman Catholic / Pictures-all rights reserved, reproduction and copy prohibited _HMONG: USA,FRANCE,GUYANE,THAILANDE,VIETNAM,LAOS,CHINE...

Tsev teev Ntuj XH.XYOOJ THOJ PAUL, zos Tiaj Ntxhw

Gallery


LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty

Latest topics

» Tswv Ntuj txoj kev Khuv Leej Neeg.( Neuvaine à la Divine Miséricorde)
by Maiv Tooj 27th March 2024, 11:22 pm

» Ua tsaug ntees.
by Maiv Tooj 21st February 2024, 11:33 pm

» DUAB MAB LIAB TSHIAB.
by Maiv Tooj 16th February 2024, 8:39 am

» COV ZAJ NYEEM NRUAB LIS PIAM XYOO I 2022-2023
by Mim 10th August 2023, 7:04 am

» Cov zaj nyeem Hnub Chiv Xyoo A. 2022-2023
by Maiv Tooj 20th July 2023, 11:21 pm

» SAJ YES XUS KEV TXOM NYEM
by Maiv Tooj 7th March 2023, 6:34 am

» Tswv Ntuj ua tau tag puas tsav yam, F. Ts. Cob Tsib teb
by Mim 3rd February 2023, 11:33 am

» DAIM NTAUB QHWV TUAG NYOB TURIN
by Mim 29th January 2023, 9:24 am

» Txiv plig Tshaj Sawm (Harry Thiel ) Lub neej
by Maiv Tooj 28th December 2022, 8:25 am

» TXIV PLIG NYIAJ POV keeb kwm niam ntawv thoob teb ( Nias Ntawm no saib txuas ntxiv )
by Maiv Tooj 28th December 2022, 7:55 am

» COV ZAJ NYEEM NRUAB LIS PIAM XYOO II 2021-2022
by Mim 24th November 2022, 9:06 pm

» COV ZAJ NYEEM Hnub Chiv 2021-2022 Xyoo C
by NrhiavTswvNtuj 18th November 2022, 8:28 am

Suav neeg tuaj saib, txij hnub 17/09/2010 los mus.


4 posters

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Maiv Tooj
    Maiv Tooj
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 5527
    Date d'inscription : 2009-08-18

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Maiv Tooj 13th October 2009, 8:58 am


    Lawv rov nrhiav tau ib lub Ntim rau caw ( thaum ua Mis xas) uas raug nyiag thaum Tsov Rog Pej xeem (1936-39) nyob Span teb. Thaum lawv tab tom rov muab lub ntim ntawd tso rov rau hauv lub txee rau cov Cim Yug, lawv thaij duab, ces lawv cia li thaij tau Yes Xus Naj Xas Les ib daim duab zoo li nov.

    Thaum  lub 8 hli 1998 uas Vassula  Rydén nyuam qhuav mus tsham xyuas Amerique Qab teb los, nws tau txais ib daim duab nov uas thaij nyob Span, nws thiaj saib naj cas zoo nkaus li daim uas Leej phauj Anna Ali nyob Rome thaij thiab. Qhov tseem ceeb mas ob daim duab nov nyias thaij nyias ib qho thiab ob lub caij sib txawv.



    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Page4310

    Daim duab nov yog muab ntawm daim ntaub Qhwv Yes Xus thaum tuag.
    Saint-Suaire de Turin.

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Linceu10

    Daim ntaub zwm, ntxuav tau daim duab lub ntsej muag, yam tsis muaj leej twg yuav ua cuav tau.

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Saints10

    Nthuav daim ntaub, pom tias yog ib tug txiv neej, muaj nqaij thiab khov kho.


    Lawv muab Carbonne 14 los ntsuam xyuas daim ntaub Sawv no, lawv hais tsis tau qhov tseeb. Qhov tseeb tiag, cov lis ntaub yog xyaw tsaj thiab plaub yaj li cov ntaub lub caij Yes Xus tseem ua neej nyob.


    Last edited by Maiv Tooj on 24th October 2016, 10:17 am; edited 2 times in total
    Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 3770
    Date d'inscription : 2009-10-16

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Tsab ntawv piav txog Yes Xus

    Post  Mim 3rd November 2009, 6:41 pm

    Kuv muab ob tsab ntawv nram no los tso rau hauv no. Luag hais tais yog ob tug nom Los Mas uas nyob Yus Das teb thaum ntawd sau hais txog Yes xus thaum lub caij uas nws ua neej nyob. Nej leej twg keej no muab txhais ua lus Hmoob mas haj yam zoo.



    The Oldest Views and Literary Data on the External Appearance of Jesus

    The Description of Publius Lentullus

    The following was taken from a manuscript in the possession of Lord Kelly, and in his library, and was copied from an original letter of Publius Lentullus at Rome. It being the usual custom of Roman Governors to advertise the Senate and people of such material
    things as happened in their provinces in the days of Tiberius Caesar, Publius Lentullus, President of Judea, wrote the following epistle to the Senate concerning the Nazarene called Jesus.


    "There appeared in these our days a man, of the Jewish Nation, of great virtue, named Yeshua [Jesus], who is yet living among us, and of the Gentiles is accepted for a Prophet of truth, but His own disciples call Him the Son of God- He raiseth the dead and cureth all manner of diseases. A man of stature somewhat tall, and comely, with very reverent countenance, such as the beholders may both love and fear, his hair of (the colour of) the chestnut, full ripe, plain
    to His ears, whence downwards it is more orient and curling and wavering about His shoulders. In the midst of His head is a seam or partition in His hair, after the manner of the Nazarenes. His forehead plain and very delicate; His face without spot or wrinkle, beautified with a lovely red; His nose and mouth so formed as nothing can be reprehended; His beard thickish, in colour like His hair, not very long, but forked; His look innocent and mature; His
    eyes grey, clear, and quick- In reproving hypocrisy He is terrible; in
    admonishing, courteous and fair spoken; pleasant in conversation, mixed with gravity. It cannot be remembered that any have seen Him Laugh, but many have seen Him Weep. In proportion of body, most excellent; His hands and arms delicate to behold. In speaking, very temperate, modest, and wise. A man, for His singular beauty, surpassing the children of men"



    The letter from Pontius Pilate to Tiberius Caesar

    This is a reprinting of a letter from Pontius Pilate to Tiberius Caesar describing the physical appearance of Jesus. Copies are in the Congressional Library in Washington, D.C.


    TO TIBERIUS CAESAR:

    A young man appeared in Galilee preaching with humble unction, a new law in the Name of the God that had sent Him. At first I was apprehensive that His design was to stir up the people against the Romans, but my fears were soon dispelled. Jesus of Nazareth
    spoke rather as a friend of the Romans than of the Jews. One day I observed in the midst of a group of people a young man who was leaning against a tree, calmly addressing the multitude. I was told it was Jesus. This I could easily have suspected so great was the difference between Him and those who were listening to Him. His golden colored hair and beard gave to his appearance a celestial aspect. He appeared to be about 30 years of age. Never have I seen a sweeter or more serene countenance. What a contrast between Him and His bearers with their black beards and tawny complexions! Unwilling to interrupt Him by my presence, I continued my walk but signified to my secretary to join the group and listen. Later, my secretary reported that never had he seen in the works of
    all the philosophers anything that compared to the teachings of Jesus. He told me that Jesus was neither seditious nor rebellious, so we extended to Him our protection. He was at liberty to act, to speak, to assemble and to address the people. This unlimited freedom provoked the Jews -- not the poor but the rich and powerful.


    Later, I wrote to Jesus requesting an interview with Him at the Praetorium. He came. When the Nazarene made His appearance I was having my morning walk and as I faced Him my feet seemed
    fastened with an iron hand to the marble pavement and I trembled in every limb as a guilty culprit, though he was calm. For some time I stood admiring this extraordinary Man. There was nothing in Him that was repelling, nor in His character, yet I felt awed in His presence. I told Him that there was a magnetic simplicity about Him and His personality that elevated Him far above the philosophers and teachers of His day.


    Now, Noble Sovereign, these are the facts concerning Jesus of Nazareth and I have taken the time to write you in detail concerning these matters. I say that such a man who could convert water into wine, change death into life, disease into health; calm the stormy
    seas, is not guilty of any criminal offense and as others have said, we must agree -- truly this is the Son of God.



    Your most obedient servant,
    Pontius Pilate
    (Pontius Pilate = Pis Las Tos yog tus nom Los Mas uas muab Yes Xus rau lawv ntsia saum Ntoo Cuam)

    http://www.thenazareneway.com/likeness_of_our_saviour.htm
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 5527
    Date d'inscription : 2009-08-18

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Maiv Tooj 4th November 2009, 6:30 am



    Nyob zoo Mim,

    Wow...! Cas yuav zoo siab ua luaj li...Nws tseem mus nrhiav tau Pis Las Tos tsab ntawv Tim khawv tham txog tias Huab Tais Yes Xus tus yam ntxwv thiab tus neeg zoo li cas thiab. Ua tsaug ntau...Ua li nws puas khoom muab txhais ua lus Hmoob? Yog nws muaj caij muab txhais tau ua lus Hmoob mas ntshe yuav zoo heev...Kuv ua nws tsaug.


    Pis Las Tos tsab ntawv sau rau César, thaum nws txiav txim rau Yes Xus.

    LUS FAB KIS



    La Description de Publius Lentullus

    Ce qui suit est tirée d'un manuscrit en possession de lord Kelly, et dans sa bibliothèque, et a été copié à partir d'une lettre originale de Publius Lentullus à Rome. Comme il est la coutume des gouverneurs romains pour faire connaître le Sénat et le peuple de ce matériel
    des choses comme cela s'est produit dans leurs provinces à l'époque de Tibère César, Publius Lentullus, président de la Judée, a écrit la lettre suivante au Sénat concernant le Nazaréen appelé Jésus.

    "Il semble dans ces nos jours, un homme, de la nation juive, d'une grande vertu, du nom de Yeshua [Jésus], qui est encore vivant parmi nous, et des nations est accepté pour un prophète de la vérité, mais ses propres disciples l'appellent le Fils de Dieu, Il ressuscite les morts et cureth toutes sortes de maladies. Un homme de taille un peu grand, et beau, avec un visage très pieuse, comme ceux qui regardaient mai la fois l'amour et la peur, de ses cheveux (la couleur des) châtaignier, pleine maturité, plaine
    à ses oreilles, d'où la baisse est plus orienter et de curling et chancelante sur ses épaules. Au milieu de sa tête est une couture ou une partition dans ses cheveux, à la manière des Nazaréens. Son front uni et très délicate, son visage sans tache, ni ride, embelli d'un rouge magnifique, son nez et la bouche ainsi formé que rien ne peut être détestée; Sa barbe peu épais, en couleurs comme ses cheveux, pas très longtemps, mais en forme de fourche, Son regard innocent et mature, Son
    yeux gris, clair et rapide En réprobateur hypocrisie Il est terrible, en
    admonestation, courtoise et équitable parlé; agréable dans la conversation, mélangé avec gravité. Il ne peut pas se rappeler que toute l'avez vu rire, mais beaucoup ont vu pleurer. Dans des proportions du corps, de plus excellent, les mains et les bras délicate à voir. En parlant, très sobre, modeste et sage. Un homme, par sa beauté singulière, dépassant les enfants des hommes "


    La lettre de Ponce Pilate à Tibère César

    Il s'agit d'une réimpression d'une lettre de Ponce Pilate à Tibère César, décrivant l'aspect physique de Jésus. Des exemplaires sont à la Bibliothèque du Congrès à Washington, DC


    A Tibère César:

    Un jeune homme apparut dans la prédication de la Galilée avec onction humble, une nouvelle loi dans le nom du Dieu qui l'avait envoyé. Au début, je craignais que sa conception était de soulever le peuple contre les Romains, mais mes craintes se sont vite dissipées. Jésus de Nazareth
    parle plutôt comme un ami des Romains que des Juifs. Un jour, j'ai observé dans le milieu d'un groupe de personnes, un jeune homme qui était appuyée contre un arbre, s'adressant calmement la multitude. On m'a dit que c'était Jésus. C'est ce que je pourrait facilement se douter tant était grande la différence entre lui et ceux qui l'écoutaient. Ses cheveux de couleur dorée et sa barbe a donné à son apparence un aspect céleste. Il semblait être d'environ 30 ans. Jamais je n'ai vu un visage plus doux et plus serein. Quel contraste entre lui et ses porteurs avec leurs barbes noires et teint basané! Ne voulant pas l'interrompre par ma présence, je continuai mon chemin, mais signifié à mon secrétaire à rejoindre le groupe et d'écouter. Plus tard, mon secrétaire a signalé que jamais il n'avait vu dans les travaux de
    tous les philosophes, rien que par rapport aux enseignements de Jésus. Il m'a dit que Jésus n'a été ni séditieux, ni révolte, donc nous lui tendait notre protection. Il était libre d'agir, de parler, de se réunir et de parler au peuple. Cette liberté illimitée provoqué les Juifs - pas les pauvres mais les riches et les puissants.

    Plus tard, j'ai écrit à Jésus qui demande une entrevue avec lui à le Prétoire. Il est venu. Quand le Nazaréen a fait son apparition je faisais ma promenade du matin et que je lui faisant face, mes pieds semblaient
    attaché avec une main de fer pour le pavé de marbre et je tremblais de tous mes membres comme un accusé coupable, mais il était calme. Depuis quelque temps, je me tenais admirer cet homme extraordinaire. Il n'y avait rien en lui qui repousse, ni dans son caractère, pourtant je me sentais émerveillée en sa présence. Je lui ai dit qu'il y avait une simplicité magnétique sur lui et sa personnalité qui l'a élevé au-dessus des philosophes et des enseignants de son époque.

    Maintenant, Noble souverain, ce sont les faits concernant Jésus de Nazareth et j'ai pris le temps de vous écrire en détail sur ces questions. Je dis que cet homme qui pouvait transformer l'eau en vin, la mort changement dans la vie, de la maladie dans la santé; calmer la tempête
    mers, n'est pas coupable de toute infraction criminelle et que d'autres l'ont dit, nous devons convenir - vraiment est le Fils de Dieu.


    Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 3770
    Date d'inscription : 2009-10-16

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Mim 4th November 2009, 4:12 pm

    Maiv Tooj wrote:

    Nyob zoo Mim,

    Wow...! Cas yuav zoo siab ua luaj li...Nws tseem mus nrhiav tau Pis Las Tos tsab ntawv Tim khawv tham txog tias Huab Tais Yes Xus tus yam ntxwv thiab tus neeg zoo li cas thiab. Ua tsaug ntau...Ua li nws puas khoom muab txhais ua lus Hmoob? Yog nws muaj caij muab txhais tau ua lus Hmoob mas ntshe yuav zoo heev...Kuv ua nws tsaug.


    Pis Las Tos tsab ntawv sau rau César, thaum nws txiav txim rau Yes Xus.

    LUS FAB KIS


    La Description de Publius Lentullus

    Ce qui suit est tirée d'un manuscrit en possession de lord Kelly, et dans sa bibliothèque, et a été copié à partir d'une lettre originale de Publius Lentullus à Rome. Comme il est la coutume des gouverneurs romains pour faire connaître le Sénat et le peuple de ce matériel
    des choses comme cela s'est produit dans leurs provinces à l'époque de Tibère César, Publius Lentullus, président de la Judée, a écrit la lettre suivante au Sénat concernant le Nazaréen appelé Jésus.

    "Il semble dans ces nos jours, un homme, de la nation juive, d'une grande vertu, du nom de Yeshua [Jésus], qui est encore vivant parmi nous, et des nations est accepté pour un prophète de la vérité, mais ses propres disciples l'appellent le Fils de Dieu, Il ressuscite les morts et cureth toutes sortes de maladies. Un homme de taille un peu grand, et beau, avec un visage très pieuse, comme ceux qui regardaient mai la fois l'amour et la peur, de ses cheveux (la couleur des) châtaignier, pleine maturité, plaine
    à ses oreilles, d'où la baisse est plus orienter et de curling et chancelante sur ses épaules. Au milieu de sa tête est une couture ou une partition dans ses cheveux, à la manière des Nazaréens. Son front uni et très délicate, son visage sans tache, ni ride, embelli d'un rouge magnifique, son nez et la bouche ainsi formé que rien ne peut être détestée; Sa barbe peu épais, en couleurs comme ses cheveux, pas très longtemps, mais en forme de fourche, Son regard innocent et mature, Son
    yeux gris, clair et rapide En réprobateur hypocrisie Il est terrible, en
    admonestation, courtoise et équitable parlé; agréable dans la conversation, mélangé avec gravité. Il ne peut pas se rappeler que toute l'avez vu rire, mais beaucoup ont vu pleurer. Dans des proportions du corps, de plus excellent, les mains et les bras délicate à voir. En parlant, très sobre, modeste et sage. Un homme, par sa beauté singulière, dépassant les enfants des hommes "


    La lettre de Ponce Pilate à Tibère César

    Il s'agit d'une réimpression d'une lettre de Ponce Pilate à Tibère César, décrivant l'aspect physique de Jésus. Des exemplaires sont à la Bibliothèque du Congrès à Washington, DC


    A Tibère César:

    Un jeune homme apparut dans la prédication de la Galilée avec onction humble, une nouvelle loi dans le nom du Dieu qui l'avait envoyé. Au début, je craignais que sa conception était de soulever le peuple contre les Romains, mais mes craintes se sont vite dissipées. Jésus de Nazareth
    parle plutôt comme un ami des Romains que des Juifs. Un jour, j'ai observé dans le milieu d'un groupe de personnes, un jeune homme qui était appuyée contre un arbre, s'adressant calmement la multitude. On m'a dit que c'était Jésus. C'est ce que je pourrait facilement se douter tant était grande la différence entre lui et ceux qui l'écoutaient. Ses cheveux de couleur dorée et sa barbe a donné à son apparence un aspect céleste. Il semblait être d'environ 30 ans. Jamais je n'ai vu un visage plus doux et plus serein. Quel contraste entre lui et ses porteurs avec leurs barbes noires et teint basané! Ne voulant pas l'interrompre par ma présence, je continuai mon chemin, mais signifié à mon secrétaire à rejoindre le groupe et d'écouter. Plus tard, mon secrétaire a signalé que jamais il n'avait vu dans les travaux de
    tous les philosophes, rien que par rapport aux enseignements de Jésus. Il m'a dit que Jésus n'a été ni séditieux, ni révolte, donc nous lui tendait notre protection. Il était libre d'agir, de parler, de se réunir et de parler au peuple. Cette liberté illimitée provoqué les Juifs - pas les pauvres mais les riches et les puissants.

    Plus tard, j'ai écrit à Jésus qui demande une entrevue avec lui à le Prétoire. Il est venu. Quand le Nazaréen a fait son apparition je faisais ma promenade du matin et que je lui faisant face, mes pieds semblaient
    attaché avec une main de fer pour le pavé de marbre et je tremblais de tous mes membres comme un accusé coupable, mais il était calme. Depuis quelque temps, je me tenais admirer cet homme extraordinaire. Il n'y avait rien en lui qui repousse, ni dans son caractère, pourtant je me sentais émerveillée en sa présence. Je lui ai dit qu'il y avait une simplicité magnétique sur lui et sa personnalité qui l'a élevé au-dessus des philosophes et des enseignants de son époque.

    Maintenant, Noble souverain, ce sont les faits concernant Jésus de Nazareth et j'ai pris le temps de vous écrire en détail sur ces questions. Je dis que cet homme qui pouvait transformer l'eau en vin, la mort changement dans la vie, de la maladie dans la santé; calmer la tempête
    mers, n'est pas coupable de toute infraction criminelle et que d'autres l'ont dit, nous devons convenir - vraiment est le Fils de Dieu.


    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Jesus_070

    Tais Tooj,
    Tsis paub xyov kuv puas yuav sawv tau kev los txhais ob tsab ntawv no li os... vim muaj peb plaub lo lus uas kuv tsis paub yuav muab txhais li cas thiaj haum lub ntsiab. Thiab ib qho ntxiv mas yog qhov hais tias xyov ob tsab ntawv no puas yog ob tug nom ntawd sau tiag los yog muaj neeg siv nkawd npe sau xwb... tiam sis txawm li cas los nkawd tsis hais phem txog Yes Xus, nkawd tsuas hais zoo xwb. Raws li yus nyeem Pis Las Tos tsab ntawv no mas thaum ntawd lawv tseem tsis tau ntes Yes Xus. Pis Las Tos yeej saib Yes Xus yog ib tug neeg zoo, nws tso kev rau Yes Xus yuav mus mus los los qhia neeg ywj siab. Tiam sis yog cov nom tswv Yus Das tsis txaus siab rau Yes Xus xwb, hos tej neeg me thas mas das, sawv daws nyiam Yes Xus, vim nws kho tau lawv tej mob zoo hlo, nws tsa tau tej tuag sawv rov los, thiab nws qhia kom sawv daws muaj kev sib hwm sib hlub xwb...

    Cas Pis Las Tos twb paub hais tias Yes Xus yog ib tug neeg zoo, tiam sis thaum kawg, nws tseem swb cov nom Yus Das uas xav muab Yes Xus tua thiab tiag?...es nws tseem muab Yes Xus rau lawv tsim txom sab tshaj plaws, thiab muab nws dai rau saum ntoo cuam thiab?... Pis Las Tos swb thiab ntshai cov nomYus Das lo lus uas lawv hais rau nws tias, "Yog koj tso tus neeg no mas koj tsis yog Xes Ntxas phooj ywg. Ib tug neeg uas nws muab nws tus kheej tsa ua vaj mas yog nws xav sawv los tawm tsam Xes Ntxas xwb." (Zam 19: 12) Pis Las Tos xav raws li tej neeg xav, nws twb paub tseeb hais tias Yes Xus tsis zoo li lwm leej lwm tus uas yuav qw rau ib tsoom neeg kom sawv tiv cov Los Mas, tiam sis nws tseem ntshai tsam Yes Xus ho lam sawv los txo nws tus vaj Xes Ntxas thiab. Qhov kawg nws tso tus neeg phem tua neeg, hos muab tus neeg zoo Yes Xus rau lawv coj mus dai saum ntoo cuam.

    Ab! Ntshai peb ua neej qee zaum peb coj nkaus li Pis Las Tos thiab xwb ho yod... ua raws li neeg pom thiab neeg xav xwb, tsis paub ua raws li Tswv Ntuj pom thiab xav li.... Thov kom Tswv Ntuj pub nws leej tswv Yim Ntshiab pab peb kom peb txawj xav tau pom tau thiab ua tau qhov yog qhov zoo xwb lau!...
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 5527
    Date d'inscription : 2009-08-18

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Maiv Tooj 4th November 2009, 6:30 pm



    Mim,

    Nov yog peb kev sib tham ua si xwb, tsis yog ib qho Officiel, TSAB NTAWV no txawm yog neeg cuav xwb los yog hais tau ib cov lus zoo heev yam peb twb xav tsi txog. Koj khoom no muab txhais rau ntawd rau Peb Hmoob paub txog lwm yam ntau me ntsis, tshaj ntawm Ntawv Ntshiab thiab. Hais txog Ntawv Ntshiab mas Peb Hmoob yeej paub tsis ntau los tsawg lawm...Vim niaj hnub nyeem thiab ntuas Ntawv Ntshiab txhua lub caij txij thaum Hmoob pib ua Ntuj Kev Cai los txog niaj hnub no. Kuv xav tias peb yuav tsum qheb qho rooj mus nrog luag tshawb nrhiav lwm yam thiab peb txoj kev Ntseeg thiaj yuav ruaj. Peb ua ib lub tsev, yog peb tsis cog ntau tus ncej ruaj, peb cia tus ncej Tas ua tus txheem xwb, thaum nws qaij lawm tsev kawg vau. Peb yuav tsum tham puas tsav puas yam kom ib qho tuav tsis tau peb lub siab los ib qho tuav tau mas peb txoj kev Ntseeg thiaj yuav khov.

    Kuv yuav mus hauj lwm ces ntsib nej cov phooj ywg li no xwb.


    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Facecrop5
    Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 3770
    Date d'inscription : 2009-10-16

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Mim 5th November 2009, 3:39 pm

    Yog li koj hais kawg los mas... Kuv los yeej xav tau li koj hais thiab es kuv thiaj tau tso ob tsab ntawv no rau hauv nov kom peb Hmoob ho paub dav me ntsis txog tias luag tau sau ntawv li cas txog HT Yes Xus thaum ub thiab no...
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Maiv Paj Lug 23rd November 2009, 10:44 am

    Mim wrote:
    Cas Pis Las Tos twb paub hais tias Yes Xus yog ib tug neeg zoo, tiam sis thaum kawg, nws tseem swb cov nom Yus Das uas xav muab Yes Xus tua thiab tiag?...es nws tseem muab Yes Xus rau lawv tsim txom sab tshaj plaws, thiab muab nws dai rau saum ntoo cuam thiab?... Pis Las Tos swb thiab ntshai cov nomYus Das lo lus uas lawv hais rau nws tias, "Yog koj tso tus neeg no mas koj tsis yog Xes Ntxas phooj ywg. Ib tug neeg uas nws muab nws tus kheej tsa ua vaj mas yog nws xav sawv los tawm tsam Xes Ntxas xwb." (Zam 19: 12) Pis Las Tos xav raws li tej neeg xav, nws twb paub tseeb hais tias Yes Xus tsis zoo li lwm leej lwm tus uas yuav qw rau ib tsoom neeg kom sawv tiv cov Los Mas, tiam sis nws tseem ntshai tsam Yes Xus ho lam sawv los txo nws tus vaj Xes Ntxas thiab. Qhov kawg nws tso tus neeg phem tua neeg, hos muab tus neeg zoo Yes Xus rau lawv coj mus dai saum ntoo cuam.

    Ab! Ntshai peb ua neej qee zaum peb coj nkaus li Pis Las Tos thiab xwb ho yod... ua raws li neeg pom thiab neeg xav xwb, tsis paub ua raws li Tswv Ntuj pom thiab xav li.... Thov kom Tswv Ntuj pub nws leej tswv Yim Ntshiab pab peb kom peb txawj xav tau pom tau thiab ua tau qhov yog qhov zoo xwb lau!...

    Wow.......Mim aw! cas koj yuav hais tau zoo ua luaj, ntshe yeej yog li koj hais lawm lau, tej thaum peb ntshe yeej zoo kiag li Pis Las Tos li lawm thiab tiag, li no kuv thov Tswv Ntuj zam txim tsis tseg rau peb kom peb txhob poob rau txoj kev raug ntxias ua phem lau....Leej Ntshiab Pob Zeb kiag twb tsis kam lees Yesxus thaum lawv liam tias nws yog Yesxus pab, Pob Zeb tseem tau dag tias tsis tseeb nws tsis paub Yesxus no 3 zaug ua ntej thaum tus lau qaib tsis tau qua....ab yom muab xav los mas cas cov Leej Ntshiab twb tau nrog kiag Yesxus pw ua ke koom noj ib tsum mov koom taug ib txoj kev, lawv twb tseem ua tau txhaum es yuav hais peb cov no ntshe peb tsis pom peb cov txhaum dai pes vog ntawm peb qhov ncauj qhov muag thiab tej tes taw li lau lawv e! THOV TSWV NTUJ tiag tiag kom peb sawv daws dawb huv haum Tswv Ntuj siab tsis txawj kawg, vim huav kuv lub neej mas kuv tsis ntshai dab tsi tshaj qhov ntshai ua txhaum rau kuv tus Tswv Ntuj Huab Tais Yesxus thiab xwb tiag, kuv tsis xav ua ib yam dab tsi kom siab kuv tus Huab Tais li os lawv.

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab 779px-10
    Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 3770
    Date d'inscription : 2009-10-16

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Mim 23rd November 2009, 12:46 pm

    Ua tsaug os Maiv Paj Lug....Koj hais tau ib co lus qhuas qhuas kuv thiab txhawb kuv kawg li..... Tiam sis kuv xav hais rau koj tias kuv yeej ua tsis tau ib tug neeg thoob tsib li koj hais li thiab os nawb... tseem vam nej sawv daws thov Ntuj pab kom saib kuv puas muaj lub siab thoob tsib tuaj os....


    Tos kuv hais li ntawd los kuv muab xav mas ntau zaus yus yeej ua kiag li Pis Las Tos zaj thiab tiag.... Tej zaum yus tseem cav ua txoj txaj txaj muag twb tsis xav kom luag paub tias yus ntseeg Yes Xus thiab no tiag.... Muaj ib txhia neeg lawv ntseeg Ntuj tas siab tas ntsws ces lawv tsis txawj ua txhaum li ntawd, hos muaj ib txhia ces yeej txawj ua li kuv hais thiab hos......
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Maiv Paj Lug 24th November 2009, 5:48 am

    Mim wrote:Ua tsaug os Maiv Paj Lug....Koj hais tau ib co lus qhuas
    qhuas kuv thiab txhawb kuv kawg li..... Tiam sis kuv xav hais rau koj
    tias kuv yeej ua tsis tau ib tug neeg thoob tsib li koj hais li thiab
    os nawb... tseem vam nej sawv daws thov Ntuj pab kom saib kuv puas muaj
    lub siab thoob tsib tuaj os....


    Tos kuv hais li ntawd los
    kuv muab xav mas ntau zaus yus yeej ua kiag li Pis Las Tos zaj thiab
    tiag.... Tej zaum yus tseem cav ua txoj txaj txaj muag twb tsis xav kom
    luag paub tias yus ntseeg Yes Xus thiab no tiag.... Muaj ib txhia neeg
    lawv ntseeg Ntuj tas siab tas ntsws ces lawv tsis txawj ua txhaum li
    ntawd, hos muaj ib txhia ces yeej txawj ua li kuv hais thiab
    hos......

    Niamlaus Mim...hahaha! koj
    mas cas yuav txawj xav tej yam zoo li kuv kiag thiab tiag...thaum ub
    kuv tseem ua neeg ntseeg xwb kuv tsis tau paub Tswv Ntuj zoo mas kuv
    yeej txaj muag qhia rau luag tej tias kuv yog neeg ntseeg YESXUS.

    Tam
    sim no kuv tau paub Yesxus zoo dua qub lawm mas kuv tsis txaj muag qhia
    tias kuv yog neeg Ntseeg Yesxus thiab kuv yeej qhia rau kuv tej
    phoojywg ua hauj lwm tias hnub Chiv kuv mus teev ntuj txhua
    hnub.....muaj ib txhia lawv hnov kuv hais li ntawv mas lawv saib kuv
    thiab lawv luag kuv, tab sis zoo li kuv tsis mob siab kuv tsis khib
    tias lawv thuam kuv, kuv tseem zoo siab tias lawv thuam kuv los vim kuv
    tsis txaj muag lawm tiag tiag thiaj qhia tau rau luag tej.

    Mim ,
    niamlaus Maiv Tooj thiab XH Npuagtub nej puas muaj peev xwm coj ib tug
    ntoo khaub lig li Txiv Plig ntawm nej caj dab tawm nraum zoov nab? kuv
    muaj ib tus ntoo khaub lig zoo nkauj heev nrog lub Medaille Saint
    Benoit, kuv coj nrog kuv nraim, nws zoo nkauj heev tab sis kuv muab
    qhwv hauv kuv xwb ntiag kom neeg txhob pom, thaum kuv mus poo cov neeg
    ntseeg kuv mam thau tawm los sab nraum no thiab thaum kuv nyob hauv
    tsev nrog kuv tsev neeg. Kuv mas yeej xav coj nraim tawm sab nraum no
    kom neeg pom thiab nrog kuv nyiam, tiam sis kuv ntshai nsthai neeg
    thuam phem rau kuv tus ntoo khaub lig ces kuv muab nws npog zoo zoo
    tsuav kuv paub xwb. Hauv qab no yog kuv tus ntoo khaub lig, nws muaj ib
    tug Evêque foom hmoov zoo rau lawm.
    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Dsc06910
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 5527
    Date d'inscription : 2009-08-18

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Maiv Tooj 24th November 2009, 11:10 am

    MayPajLug wrote:
    Mim wrote:Ua tsaug os Maiv Paj Lug....Koj hais tau ib co lus qhuas
    qhuas kuv thiab txhawb kuv kawg li..... Tiam sis kuv xav hais rau koj
    tias kuv yeej ua tsis tau ib tug neeg thoob tsib li koj hais li thiab
    os nawb... tseem vam nej sawv daws thov Ntuj pab kom saib kuv puas muaj
    lub siab thoob tsib tuaj os....


    Tos kuv hais li ntawd los
    kuv muab xav mas ntau zaus yus yeej ua kiag li Pis Las Tos zaj thiab
    tiag.... Tej zaum yus tseem cav ua txoj txaj txaj muag twb tsis xav kom
    luag paub tias yus ntseeg Yes Xus thiab no tiag.... Muaj ib txhia neeg
    lawv ntseeg Ntuj tas siab tas ntsws ces lawv tsis txawj ua txhaum li
    ntawd, hos muaj ib txhia ces yeej txawj ua li kuv hais thiab
    hos......

    Niamlaus Mim...hahaha! koj
    mas cas yuav txawj xav tej yam zoo li kuv kiag thiab tiag...thaum ub
    kuv tseem ua neeg ntseeg xwb kuv tsis tau paub Tswv Ntuj zoo mas kuv
    yeej txaj muag qhia rau luag tej tias kuv yog neeg ntseeg YESXUS.

    Tam
    sim no kuv tau paub Yesxus zoo dua qub lawm mas kuv tsis txaj muag qhia
    tias kuv yog neeg Ntseeg Yesxus thiab kuv yeej qhia rau kuv tej
    phoojywg ua hauj lwm tias hnub Chiv kuv mus teev ntuj txhua
    hnub.....muaj ib txhia lawv hnov kuv hais li ntawv mas lawv saib kuv
    thiab lawv luag kuv, tab sis zoo li kuv tsis mob siab kuv tsis khib
    tias lawv thuam kuv, kuv tseem zoo siab tias lawv thuam kuv los vim kuv
    tsis txaj muag lawm tiag tiag thiaj qhia tau rau luag tej.

    Mim ,
    niamlaus Maiv Tooj thiab XH Npuagtub nej puas muaj peev xwm coj ib tug
    ntoo khaub lig li Txiv Plig ntawm nej caj dab tawm nraum zoov nab? kuv
    muaj ib tus ntoo khaub lig zoo nkauj heev nrog lub Medaille Saint
    Benoit, kuv coj nrog kuv nraim, nws zoo nkauj heev tab sis kuv muab
    qhwv hauv kuv xwb ntiag kom neeg txhob pom, thaum kuv mus poo cov neeg
    ntseeg kuv mam thau tawm los sab nraum no thiab thaum kuv nyob hauv
    tsev nrog kuv tsev neeg. Kuv mas yeej xav coj nraim tawm sab nraum no
    kom neeg pom thiab nrog kuv nyiam, tiam sis kuv ntshai nsthai neeg
    thuam phem rau kuv tus ntoo khaub lig ces kuv muab nws npog zoo zoo
    tsuav kuv paub xwb. Hauv qab no yog kuv tus ntoo khaub lig, nws muaj ib
    tug Evêque foom hmoov zoo rau lawm.
    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Dsc06910

    Nyob zoo May Paj Lug thiab Mim,

    Hahahah...! Neb mas yuav txawj tham ua luaj li...!
    Ntawm kuv tus kheej, yav thaum ub kuv kuj txaj muag me ntsis thiab. Tab sis kuv ntsia tij ywm yog kuv paub tias leej twg ntseeg tus Tswv Ntuj uas kuv ntseeg thiab mas kuv kuj muaj peev xwm rhais thawj kauj ruam mus hais lus rau nws ua ntej.
    Niaj hnub no kuv yeej coj rawv ib daim phiaj Mab Liab ( Médailles Miraculeuse) nrog kuv. Kuv tsis txaj muag rau leej twg, kuv tsis khav tab sis kuv tsis zais thiab. Kuv tsis xav tham kuv txoj kev ntseeg rau cov neeg tssi muaj kev thoob tsib. Tab sis leej twg nug kuv no kuv kuj qhia rau thiab. Kuv tsis xav tham kuv txoj kev ntseeg rau cov neeg tsis thoob tsib, vim kuv tsis xav xiam kuv lub caij rau tej qhov tsis muaj txiaj ntsim.

    Txheej thaum ub lawv tsis tau pom ntau yam lawv tau ua ntau yam txhaum. Zaum no peb yog txheej tshiab, txhua tsav txhua yam cov dua toj lawm lawv twb yuam kev txhua lawm, peb yuav khaws lawv tej qauv zoo los coj los siv. peb yuav tswj peb lub siab tus npaum li yuav tus tau kom peb txhob muaj qhov ntshai thiab yuam kev ntxiv.



    Niam mab Liab hais rau Ste. Catherine Labouret hais tias:
    Leej twg coj kuv daim phiaj no, kuv yuav tsom kwm nws.
    Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 3770
    Date d'inscription : 2009-10-16

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Mim 24th November 2009, 1:11 pm

    Tais Tooj thiab Maiv Paj Lug,

    Qhov kev txaj muag ntawd mas nws kuj yog nyob ntawm tus neeg, saib nws puas yog ib tug neeg txaj muag los tsis yog thiab. Tiam sis qhov ntau thaum yav hluas mas zoo li yus tsis muaj ntsej muag li ces zoo li txawm muaj qhov txaj txaj muag ntawd nyob hauv yus tus cwj pwm, hos yav laus no ces ntsej muag dav me ntsis tuaj thiab tawv tuab zog tuaj ces qhov txaj txaj muag ntawd kuj ploj zuj zus lawm thiab....Tiam sis hais txog ntawm kev ntseeg mas tsis hais yav hluas los yav laus, yus yuav tau txhob cia txoj kev txaj muag yeej yus yus thiaj yuav ua tau ib tug tim khawv zoo txog HT Yes Xus. Rau cov neeg txaj muag mas nws tsis yooj yim li thiab ov... nws yog ib tug ntoo cuam yus yuav tau kwv rawv thiab hos.... rau qhov yus yuav tau tawm tsam yus lub siab thiab txoj kev txaj muag tas mus li ....

    Kuv los kuj coj rawv ib txoj saw nrog ib tug Ntoo Cuam thiab. Kuv txoj saw mas yog saw kub li yus cov neeg pheej coj kam (kub nyab laj), tus Ntoo cuam los yog kub thiab. Kuv twb coj tau ntev -ev los lawm. Thaum i, thaum TP Tswv Yeej nyuam qhuav ua TP tsis tau ntev kuv ntsib nws, kuv thov nws foom hmoov zoo rau kuv txoj saw nrog tus ntoo cuam, ces kuv tsis coj mus pauv li kuv khaws txog tav no. Muaj tej tus pheej hais rau kuv tias, "Cas koj tsis coj mus pauv txoj tshiab na?....yog peb mas twb pauv pes tsawg txoj lawm lau!...." Tiam sis kav liam lawv hais lawv, yus coj yus txoj qub tas li. Vim nws yog kub, ces kuv kuj tsis muab tso sab nraud thiab, kuv pheej mjuab tsho npog xwb, vim yus tsis paub hais tias tsam muaj neeg phem li cas. Xav hais tias yus ua neeg ceev faj xwb, nyaj Tswv Ntuj yuav tsis rau txim rau yus no... Kuv kuj nyiam coj daim 'brown scapular' thiab. Tiam sis daim ntaub pheej txawj ceb, ces tam sis no kuv mus pum muaj ib co txiaj scapular, ces kuv yuav tau ib lub txiaj los coj lawm. Tiam sios cov txiaj tsis muaj nqes npaum li cov ntaub. Kuv coj yog vim yooj yim dua xwb. Tsaib no kuv nqa tau ib co Saw Mab Liab thiab cov txiaj scapular tuaj rau dab laug TP Cwj Vuam Chiv foom hmoov zoo rau. Kuv pheej siv cov ntawd.

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab BrownScapular.S2
    Brown Scapular ntaub

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Scapularbm
    Brown Scapular txiaj


    The Brown Scapular

    IT IS AN ASSURANCE OF SALVATION,

    A
    PROTECTION IN DANGER,


    AND
    A PLEDGE OF PEACE



    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab 3535583670_9f417c1b3c
    "WHOSOEVER DIES CLOTHED

    IN THIS (SCAPULAR) SHALL NOT

    SUFFER ETERNAL FIRE."

    This is the Blessed Virgin Mary's
    PROMISE,


    made July 16, 1251, to St. Simon
    Stock
    .

    Niam Mab Liab tau cog lus rau leej Ntshiab Simon Stock tias: "Leej twg npua rawv daim ntaub no thaum nws txoj sia tu mas nws yuav tsis tau mus nyob hauv cov hluav taws uas tsis txawj tuag."


    Last edited by Mim on 26th November 2009, 3:29 pm; edited 1 time in total
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Maiv Paj Lug 26th November 2009, 8:54 am

    Mim wrote:Tais Tooj thiab Maiv Paj Lug,

    Qhov kev txaj muag ntawd mas nws kuj yog nyob ntawm tus neeg, saib nws puas yog ib tug neeg txaj muag los tsis yog thiab. Tiam sis qhov ntau thaum yav hluas mas zoo li yus tsis muaj ntsej muag li ces zoo li txawm muaj qhov txaj txaj muag ntawd nyob hauv yus tus cwj pwm, hos yav laus no ces ntsej muag dav me ntsis tuaj thiab tawv tuab zog tuaj ces qhov txaj txaj muag ntawd kuj ploj zuj zus lawm thiab....Tiam sis hais txog ntawm kev ntseeg mas tsis hais yav hluas los yav laus, yus yuav tau txhob cia txoj kev txaj muag yeej yus yus thiaj yuav ua tau ib tug tim khawv zoo txog HT Yes Xus. Rau cov neeg txaj muag mas nws tsis yooj yim li thiab ov... nws yog ib tug ntoo cuam yus yuav tau kwv rawv thiab hos.... rau qhov yus yuav tau tawm tsam yus lub siab thiab txoj kev txaj muag tas mus li ....

    Kuv los kuj coj rawv ib txoj saw nrog ib tug Ntoo Cuam thiab. Kuv txoj saw mas yog saw kub li yus cov neeg pheej coj kam (kub nyab laj), tus Ntoo cuam los yog kub thiab. Kuv twb coj tau ntev -ev los lawm. Thaum i, thaum TP Tswv Yeej nyuam qhuav ua TP tsis tau ntev kuv ntsib nws, kuv thov nws foom hmoov zoo rau kuv txoj saw nrog tus ntoo cuam, ces kuv tsis coj mus pauv li kuv khaws txog tav no. Muaj tej tus pheej hais rau kuv tias, "Cas koj tsis coj mus pauv txoj tshiab na?....yog peb mas twb pauv pes tsawg txoj lawm lau!...." Tiam sis kav liam lawv hais lawv, yus coj yus txoj qub tas li. Vim nws yog kub, ces kuv kuj tsis muab tso sab nraud thiab, kuv pheej mjuab tsho npog xwb, vim yus tsis paub hais tias tsam muaj neeg phem li cas. Xav hais tias yus ua neeg ceev faj xwb, nyaj Tswv Ntuj yuav tsis rau txim rau yus no... Kuv kuj nyiam coj daim 'brown scapular' thiab. Tiam sis daim ntaub pheej txawj ceb, ces tam sis no kuv mus pum muaj ib co txiaj scapular, ces kuv yuav tau ib lub txiaj los coj lawm. Tiam sios cov txiaj tsis muaj nqes npaum li cov ntaub. Kuv coj yog vim yooj yim dua xwb. Tsaib no kuv nqa tau ib co Saw Mab Liab thiab cov txiaj scapular tuaj rau dab laug TP Cwj Vuam Chiv foom hmoov zoo rau. Kuv pheej siv cov ntawd.

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab BrownScapular.S2
    Brown Scapular ntaub

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Scapularbm
    Brown Scapular txiaj


    The Brown Scapular

    IT IS AN ASSURANCE OF SALVATION,

    A
    PROTECTION IN DANGER,


    AND
    A PLEDGE OF PEACE


    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Carmel

    "WHOSOEVER DIES CLOTHED

    IN THIS (SCAPULAR) SHALL NOT

    SUFFER ETERNAL FIRE."

    This is the Blessed Virgin Mary's
    PROMISE,


    made July 16, 1251, to St. Simon
    Stock
    .

    Niam Mab Liab tau cog lus rau leej Ntshiab Simon Stock tias: "Leej twg npua rawv daim ntaub no thaum nws txoj sia tu mas nws yuav tsis tau mus nyob hauv cov hluav taws uas tsis txawj tuag."

    Wow........niamlaus Mim, koj cov scapulaire mas zoo nkauj thiab tseem zoo npaum koj hais thiab no kuv kuj xav tau los coj thiab tiag.....yuav mus yuav qhov twg thiaj tau ne yom? Yog koj paub mus yuav qhov twg thiab yog koj muaj ntxiv no thov pab xa pub rau kuv thiab nawb LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Icon_santa
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 5527
    Date d'inscription : 2009-08-18

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Maiv Tooj 26th November 2009, 10:06 am


    Nyob zoo Mim thiab May Paj Lug,

    Wow...! Mim! Nws mas yuav tshaj lij ua luaj li, paub nrhiav ntau yam zoo tuaj qhia peb. Yog li nov kuv yuav mus nrhiav yuav thiab. Vim kuv niaj hnub txhawj tsam kuv tau ua tej yam txhaum uas kuv tsis paub txog, es ib hnub twg kuv yuav tsis tau mus pom HT Yes Xus lub ntej muag...


    Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 3770
    Date d'inscription : 2009-10-16

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Mim 26th November 2009, 3:48 pm

    Maiv Tooj wrote:
    Nyob zoo Mim thiab May Paj Lug,

    Wow...! Mim! Nws mas yuav tshaj lij ua luaj li, paub nrhiav ntau yam zoo tuaj qhia peb. Yog li nov kuv yuav mus nrhiav yuav thiab. Vim kuv niaj hnub txhawj tsam kuv tau ua tej yam txhaum uas kuv tsis paub txog, es ib hnub twg kuv yuav tsis tau mus pom HT Yes Xus lub ntej muag...


    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Booklet03

    Tais Tooj thiab Maiv Paj Lug,

    Nyob Fab Kis yeej muaj kawg, lus Fab Kis hu uas "Le Scapulaire du Carmel" no na.... Muaj muag nyob hauv cov tsev muag khoom religieux os... Tiam sis nws muaj ib tug kev cai uas yus yuav tau mus fij yus tus kheej rau Niam mab Liab, thawj zaug yus yuav coj daim ntaub ntawd. Yuav tsum yog ib tug txiv plig ua tau cai ua qhov ntawd thiaj ua tau. Ntawm kuv ces kuv tseem mus nrhiav tsis tau tau ib tug txiv plig uas muaj cai muab daim scpulaire ua imposition rau yus li ces kuv lam mus yuav tau ib daig ntaub los ces kuv thov ib tug txiv plig foom hmoov zoo rau , kuv lam coj ua ntej xwb. Neb mus nyeem nram qhov qhia tias "Normes" nrad, thawj qhov hais tias yuav tau "impose" thawj zaug. Thiab neb mus nrhiav nyeem txog qhov ntawd ntxiv ces neb thiaj paub yuav ua li cas meej os.....

    Zaj movie hauv no hu ua "Miracle du Scapulaire" no... nej saib mas... yog hais ua lus Fab Kis....





    LE SCAPULAIRE
    DU
    CARMEL


    La valeur et le sens du Scapulaire
    Le Scapulaire plonge ses racines dans la tradition de l'Ordre, qui l'a
    interprété comme signe de la protection maternelle de Marie. Il a comme tel, à travers
    une expérience séculaire, un sens spirituel approuvé par l'Eglise:

    il représente l'engagement à suivre Jésus, comme
    Marie, modèle parfait de tout disciple du Christ. Cet engagement a sa source dans le
    baptême qui fait de nous les enfants de Dieu.

      La Vierge nous enseigne à:
      * vivre ouverts à Dieu et à sa volonté, manifestée dans les
      événements de la vie
      * écouter la Parole de Dieu dans la Bible et dans la vie, croire en
      elle et mettre en pratique ses exigences

      * prier à tout moment en découvrant Dieu présent en toutes
      circonstances

      * se faire le prochain des besoins de nos frères et soeurs et nous
      solidariser avec eux


    il introduit dans la fraternité du Carmel, communauté de
    religieux et religieuses, présents dans l'Eglise depuis huit siècles, et il engage à
    vivre l'idéal de cette famille religieuse: l'amitié intime avec Dieu dans l'oraison.


    il nous présente l'exemple des Saints et Saintes du Carmel
    avec qui s'établit une relation familière de frères et soeurs

    il exprime la foi en la rencontre avec Dieu dans la vie
    éternelle
    avec l'aide de l'intercession et de la protection de Marie.



    LE SCAPULAIRE DU CARMEL
    N'est pas:
    - un signe protecteur magique
    - une garantie automatique de salut
    - une dispense de vivre les exigences de la vie chrétienne


    Est: UN SIGNE

    o APPROUVE PAR L'EGLISE DEPUIS SEPT SIECLES
    o QUI REPRESENTE L'ENGAGEMENT A SUIVRE JESUS, COMME MARIE,
    * OUVERTS A DIEU ET A SA VOLONTE
    * GUIDES PAR LA FOI, L'ESPERANCE ET L'AMOUR
    * PROCHES DES BESOINS DES AUTRES
    * PRIANT A TOUT MOMENT ET DECOUVRANT DIEU PRESENT EN TOUTES CIRCONSTANCES
    o QUI INTRODUIT DANS LA FAMILLE DU CARMEL
    o QUI AUGMENTE L'ESPERANCE DE LA RENCONTRE AVEC DIEU DANS LA VIE ETERNELLE AVEC L'AIDE ET L'INTERCESSION DE MARIE.

    Normes pratiques


    • le Scapulaire est imposé, seulement
    la première fois
    , par un prêtre ou par une personne autorisée

    • on peut le remplacer par une médaille qui
    comporte d'un côté l'image du Sacré Coeur et de l'autre celle de la Vierge


    • le Scapulaire engage à vivre en chrétiens
    authentiques: conformer sa vie avec les enseignements de l'évangile, recevoir les
    sacrements, et professer une dévotion spéciale à la très Sainte Vierge, qui s'exprime
    au minimum par la récitation quotidienne de trois Je vous salue Marie


    Formule brève d'imposition du Scapulaire

    Reçois ce scapulaire, signe d'une relation spéciale avec Marie, la Mère de Jésus, que tu t'engages à imiter. Que ce Scapulaire te rappelle ta dignité de chrétien, ton dévouement au service des autres et l'imitation de Marie.
    Porte-le comme marque de sa protection et comme signe de ton appartenance
    à la famille du Carmel, en te disposant à accomplir la volonté de Dieu et à t'engager dans le travail de construction d'un monde qui réponde à son projet de fraternité, de justice et de paix.


    NrhiavTswvNtuj
    NrhiavTswvNtuj
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1033
    Date d'inscription : 2009-08-18

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  NrhiavTswvNtuj 3rd December 2009, 6:02 pm



    Nyob zoo Mim,

    Ua tsaug koj qhia ntau yam rau peb paub thiab qheb peb qhov muag pom deb, pom dav dua nyob hauv txoj kev Ntseeg Catholic. Nws yog ib qho pov thawj tias Tswv Ntuj ua tau ntau yam ntxiv dhau ntawm Ntawv Ntshiab. Vim Peb Hmoob feem coob tsis paub txog tej yam tshwm sim tom qab cov Ntawv Ntshiab, lawv tsuas paub txog Huab Tais Ntuj tej hwj huam nyob hauv Ntawv Ntshiab xwb. Yeej yog ob qho zoo kawg, tab sis leej neeg yug los nrog lub Keeb Txhaum, ntshe yuav ua Leej Ntshiab Tos Mas ntau dua uas yuav ua tus Thawj Tub Rog Los Mas uas mus nyiag kov Yes Xus lub tw tsho kom pov hwm nws tus ntxhais tab tom mob kom zoo. Yog peb paub txog tej yam tshiab tom qab Yes Xus twb ploj lawm tau ntau tiam mas yuav ua rau peb xam pom tias Huab Tais Yes Xus nyob qhov txhua chaw thiab txhua lub caij.

    Aub! Tu siab me ntsis uas cov Scapular nov tsis pab yus Automatic kom yooj yim dua rau yus tus coj. Vim leej neeg me tsis paub tab zoo li tus me nyuam muab tso tom kev tshuam ces twb tsis paub yuav taug txoj xub ke twg thiab tiv thaiv tej xwm txheej uas yuav los raug nws. Tsis zoo li ib tug neeg loj es yuav txawj soj ntsuam ib ncig tam muaj tsiaj tsiv los sis hmav dawm tes hlua dawm taw...

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL
    N'est pas:

    - un signe protecteur magique
    - une garantie automatique de salut
    - une dispense de vivre les exigences de la vie chrétienne
    Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 3770
    Date d'inscription : 2009-10-16

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Mim 3rd December 2009, 6:59 pm

    NrhiavTswvNtuj wrote:

    Nyob zoo Mim,

    Ua tsaug koj qhia ntau yam rau peb paub thiab qheb peb qhov muag pom deb, pom dav dua nyob hauv txoj kev Ntseeg Catholic. Nws yog ib qho pov thawj tias Tswv Ntuj ua tau ntau yam ntxiv dhau ntawm Ntawv Ntshiab. Vim Peb Hmoob feem coob tsis paub txog tej yam tshwm sim tom qab cov Ntawv Ntshiab, lawv tsuas paub txog Huab Tais Ntuj tej hwj huam nyob hauv Ntawv Ntshiab xwb. Yeej yog ob qho zoo kawg, tab sis leej neeg yug los nrog lub Keeb Txhaum, ntshe yuav ua Leej Ntshiab Tos Mas ntau dua uas yuav ua tus Thawj Tub Rog Los Mas uas mus nyiag kov Yes Xus lub tw tsho kom pov hwm nws tus ntxhais tab tom mob kom zoo. Yog peb paub txog tej yam tshiab tom qab Yes Xus twb ploj lawm tau ntau tiam mas yuav ua rau peb xam pom tias Huab Tais Yes Xus nyob qhov txhua chaw thiab txhua lub caij.

    Aub! Tu siab me ntsis uas cov Scapular nov tsis pab yus Automatic kom yooj yim dua rau yus tus coj. Vim leej neeg me tsis paub tab zoo li tus me nyuam muab tso tom kev tshuam ces twb tsis paub yuav taug txoj xub ke twg thiab tiv thaiv tej xwm txheej uas yuav los raug nws. Tsis zoo li ib tug neeg loj es yuav txawj soj ntsuam ib ncig tam muaj tsiaj tsiv los sis hmav dawm tes hlua dawm taw...

    LE SCAPULAIRE DU CARMEL
    N'est pas:

    - un signe protecteur magique
    - une garantie automatique de salut
    - une dispense de vivre les exigences de la vie chrétienne


    Nyob zoo os Nrhiav Tswv Ntuj,

    Ua koj tsaug thiab zoo siab uas koj tuaj nrog peb sib tham nyob hauv no os. Daim Scapulaire du Carmel nws tsis yog ib daig ntaub muaj khawv koob, tiam sis nws yog ib lub cim qhia hais tias yus muab yus tus kheej fij rau Niam Mab Liab lawm cia nws ua tus tsom kwm saib xyuas yus no xwb, thiab yus niaj hnub yuav vam khom nws pab yus, yuav niaj hnub hais txoj Saw Mab Liab, yog yus muaj sij hawm, yog tsis muaj los hais ib zaj "Peb Txiv nyob saum ntuj...", peb zag "Koj nyob zoo Mab Liab...", ib zag "HT leej Txiv, HT leej Tub, HT lej Ntuj Plig....", yog yeej tsis muaj sij hawm tiag tiag li los hais ib zag "Koj nyob zoo Mab Liab..." Yog peb twb niaj hnub thov nws mas txawm li cas los nws yeej yuav pab cawm peb dim ntawm dab phem cov hluav taws.

    Twb ntev los lawm kuv tau nyeem ib zag piav zoo li no: Muaj ib tug txiv neej, thaum nws yau nws kuj txais lub cim ntxuav, txais HT Yes Xus lub Cev, thiab lub Cim Txhab Zog tib si lawm. Tiam sis nws cia li tsis mus teev ntuj, cia li coj ib lub neej dog dig, quav dej quav cawv, ua laib... Tiam sis nws ho coj nraim daim scapulaire thiab niaj hmo nws pheej hais ib zag "Koj nyob zoo Mab Liab..." thaum nws yuav pw. Muaj ib hnub nws tuag (kuv tsis nco tias yog lawv tua nws los yog nws mob tuag), HT Yes Xus los txiav txim rau nws mus dab phem teb. Tiam sis Niam Mab Liab los hais rau HT Yes Xus tias, "nws yeej tsim nyog poob rau dab pheem teb, tiam sis vim nws niaj hmo hais ib zag "Koj nyob zoo Mab Liab...' los hwm kuv, yog li cia nws mus nyob txim hauv Teb Chaws Them Txim xwb." Vim Niam Mab Liab pab nws nws thiaj tsis poob dab phem teb.

    Sponsored content


    LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab Empty Re: LE SCAPULAIRE DU CARMEL , Yes Xus daim duab

    Post  Sponsored content


      Current date/time is 26th April 2024, 2:18 pm