HMONG CATHOLIQUE

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Copyright@2010 Hmong Roman Catholic / Pictures-all rights reserved, reproduction and copy prohibited _HMONG: USA,FRANCE,GUYANE,THAILANDE,VIETNAM,LAOS,CHINE...

Tsev teev Ntuj XH.XYOOJ THOJ PAUL, zos Tiaj Ntxhw

Gallery


MOO QAIJ QAUG Empty

Latest topics

» Tswv Ntuj txoj kev Khuv Leej Neeg.( Neuvaine à la Divine Miséricorde)
by Maiv Tooj 27th March 2024, 11:22 pm

» Ua tsaug ntees.
by Maiv Tooj 21st February 2024, 11:33 pm

» DUAB MAB LIAB TSHIAB.
by Maiv Tooj 16th February 2024, 8:39 am

» COV ZAJ NYEEM NRUAB LIS PIAM XYOO I 2022-2023
by Mim 10th August 2023, 7:04 am

» Cov zaj nyeem Hnub Chiv Xyoo A. 2022-2023
by Maiv Tooj 20th July 2023, 11:21 pm

» SAJ YES XUS KEV TXOM NYEM
by Maiv Tooj 7th March 2023, 6:34 am

» Tswv Ntuj ua tau tag puas tsav yam, F. Ts. Cob Tsib teb
by Mim 3rd February 2023, 11:33 am

» DAIM NTAUB QHWV TUAG NYOB TURIN
by Mim 29th January 2023, 9:24 am

» Txiv plig Tshaj Sawm (Harry Thiel ) Lub neej
by Maiv Tooj 28th December 2022, 8:25 am

» TXIV PLIG NYIAJ POV keeb kwm niam ntawv thoob teb ( Nias Ntawm no saib txuas ntxiv )
by Maiv Tooj 28th December 2022, 7:55 am

» COV ZAJ NYEEM NRUAB LIS PIAM XYOO II 2021-2022
by Mim 24th November 2022, 9:06 pm

» COV ZAJ NYEEM Hnub Chiv 2021-2022 Xyoo C
by NrhiavTswvNtuj 18th November 2022, 8:28 am

Suav neeg tuaj saib, txij hnub 17/09/2010 los mus.


+10
Tub Kawm
Tub ntsuag
dejntwstsirovqab
Yaj Suav Nus
NrhiavTswvNtuj
Maivxis
Mim
Npuagtub
Maiv Tooj
Maiv Paj Lug
14 posters

    MOO QAIJ QAUG

    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Yaj nom tswb nyob Cholet France

    Post  Maiv Paj Lug 10th September 2009, 4:45 am

    Nyob zoo ib tsoom phoojywg....nag hmo kuv niam tau hu xov tooj tuaj rau kuv tias lub vas thiv tas los no , peb yawm txiv Nom Tswb Yaj mus Paris nrog nws pojniam lawv los txog rau Amboise xwb ces Yawm txiv nNom Tswb tau mob ua rau nws ib sab tes thiab sab taw txhav zoo li loog lawm ces thaum lawv los txog tsev nyob Cholet, nws mob heev cov tub cov ntxhais tau coj nws mus pw Hospital, tiam sis tau 2 hnub no nws tsis xeev hauv tus nruab nrab ntub los li, lawv txhawj kawg lawv xav tias qhov tuag ces ntau lamw xwb....tiam sis kuv niam mus saib tim Hospital los nws kom kuv mus ceev li ceev tau lub week-end tuaj no peb sij sau siab mus thov ntuj hauv Txiv Nom Tswv Tsev seb nws puas yuav xeev los, rau kuv niam mas nws hais tias yeej yuav tsis xoom khuam tuag li, tab sis tej tub tej ntxhais lawv twb npaj nrhiav quas hleb quas ntxa thiab tsev pam tuag tos lawm.....li no kuv tseem cia siab tias yog peb thov ntuj pab nws mas nws yuav xeev rov los xwb xwb li, vim tias yawm txiv Nom Tswv twb tsis yog ib tug neeg mob cancer los sis mob roj ntshav, nws tsuas yog laus me ntsis xwb, nws kuj yog ib tug Catholique thiab thaum peb Teev Ntuj nyob Cholet kuv thiaj pom nws tib leeg cev tau me me nyiaj pub Txiv Plig Cwj Vuam Chiv, nws kuj tau kom Txiv PLIG cwj Vuam Chiv muaj nws daws txhaum tag lawm thiab, li no mas kuv tuaj sau ntawm no thgov nej pab kuv thov ntuj rau peb yawm Txiv Nom Tswv Yaj kom nws zoo rov qab los thiab kom nws nco Tswv Ntuj lub txiaj ntsim, kom nws rov qab zoo los hlub peb txhua leej txhua tus.

    "Ntuj aib peb thom kom Leej Txiv Siab zoo."
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 5527
    Date d'inscription : 2009-08-18

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Tooj 12th September 2009, 9:58 am



    Maypaj,

    Kuv pom koj zaj lus nov, ua rau kuv xav txog kuv tus txiv ntawm nyob tim Milwaukee...Lub lis piam tag los no...Kuv tus txiv ntxawm yog ib tug neeg ntseeg Ntuj heev, nws mob nyhav heev, nws tsev neeg peb tau thov Ntuj tsis tseg rau nws...Peb yeej tsis tag kev cia siab li, txawm Kws Tshuaj txhawj los peb tso siab lug rau Tswv Ntuj...Kuv muab kuv tus nus cov Mels rau koj saib:


    Sau li Fabkis ces xub sau hnub ua ntej hli ====> Mel du Mer 2/9/2009, 0h23

    Hello, all!

    Tout just a vous tenir au courant que Txiv Ntxawm Qiam a ete hospitalise; il est gravement malade, et aussi son age complique les choses. Il parait que ses poumons ont collapse; il est dans le coma depuis quelques jours. Je vous tiendrai a jour de l'evolution de son etat.

    J'irai me rendre a Milwaukee ce weekend.

    Mel du 2/9/2009, 20h41

    Phauj Tooj & Phauj Ntsuab;



    Voici, la derniere des nouvelles a propos de Txiv Ntxawm Qiam; son etat s’est stabilise, semble-t-il.

    Y a encore bien de progres a faire pour qu’il sorte du zone rouge puisqu’il a des infections pulmonaires serieuses. L’on m’a raporte qu’il repond failblement [par signe] a la communication.

    Comme il a ete [par negligence, je presume] laisse trop longtemps effondre inconcient [dans les toilettes en sa domicile] avant d’apercevoir l’urgence de lui preter d’aide medicale, il a frole de tres pres une expiration inattendue.



    Laissons le temps jouer son role; j’espere qu’il aille mieux. Je vous tiendrai au courant tres prochainement selon l’evolution des circumstances et de son etat.


    A bientot.


    Mel du Ven 4/9/2009, 21h33

    Bonjour tous et toutes!

    Voici, les nouvelles sur l'etat de sante de Txiv Ntxawm Qiam:
    D'apres le dernier rapport que j'ai, son etat ne s'est point ameliore; ses poumons ne repondent plus.
    Il est conscient, mais en total support respiratoir artificiel...et (si ce qu'on me dit s'avere correct) le medecin en est tres pessimiste.

    Bien vouloir passer le mot aux proches; Je ne veux pas etre negatif, mais la situation est serieuse [parait-il].


    Mel du Mar 8/9/2009, 17h15

    Bonjour tous et toutes!

    Me voici de retour de Milwaukee; cela ete une occasion de reflexion pour tous les membres de la famille.
    A mon arrivee a l'hopital, Txiv Ntxawm Qiam etait dans un etat serieuse avec des tubes de partout...[tres choquant a l'oeil nu] mais avec tous ses senses...et il reponda a tout ce qu'on dit... aussi, j'ai observe que le support respiratoir a fonctione a moitie capacite. J'avais le coeur serre, mais un obtimisme vibrant.

    Le soir du Samedi, nous avons eu une reunion de la famille (inclus Txiv Eb, Ntxawm Eb, Txiv Qhua + Ntxawm Qhua, Txiv Koos + Ntxawm Koos, Hlob + Niam Hlob Nyiaj Ceeb, Yawg Txhiaj, Phauj Ntxhais + Yij Zeb) sur place [a l'hopital meme]; il a ete question de prendre une decision... des speculations, assomptions sortaient de partout et volaient de tout cote... preconisant le pir. De la, j'ai mis le point sur les i, leurs disant que l'espoir n'est point sans issue; nous n'avons un verdict ferme et fonde de l'etat de sante de Txiv Ntxawm Qiam; donc, y a pas de quoi s'affoler ni de faire une gueule attristee de desespoir; vu qu'il avait tous ses senses et repondait a tout..., vu que son support respiratoir n'a contribue qu'a moitie capacite, je ne vois que de l'amerioration et d'un recouvrement...un miracle, si vous voudriez... De la, je m'opposais a tout pessimisme, toute speculation temeraire; je leur demande de se resaisir et de voir les choses avec rationalite...laisser les medecins faire leur boulot, avoir foi et le courage d'attendre le temps faire son oeuvre. Je leur aussi interdisais de preconiser le pir avec une machination d'imaginations mal-propres; de laisser a Hlob Nyiaj Ceeb le role de porte parole de la famille, et representant de Txiv Ntxawm Qiam...et communiquer entre nous, le medecin, et Txiv Ntxawm Qiam...pas tout le monde pel mel a degrader l'etat de sante du patient.

    Dimanche, sur ma route a Chicago, j'ai recu un coup de telephone.... a ma grande surprise....a l'autre bout du fil...une voix claire et distinctement reconnaissable....celle de Txiv Ntxawm Qiam lui meme, en personne, me disant que ses tubes d'aide respiratoir ont ete enleves...et il voulait que je me rende a ses cotes....

    Peu de temps apres, je me suis rendu a son chevet; il etait tout mornal et plein de vie...a parler de tout, de rien...des souvenirs de l'ancien temps...

    Hier, avant mon retour, j'etais a son cote... son etat s'est beaucoup ameliore...et l'on est en train de le tranferer du service d'urgence. Miracles? Oui, les miracles... arrivent de temps a temps...et encore de ces temps ci...mais il faut qu'on ait foi et fasse le premier pas pour qu'ils adviennent.

    Il a fraule de tres pres le pir; mais l'essentiel est qu'il est bien physiquement, moralement...et emotionellement.

    J'ai encore contacte Txiv Eb ce matin; son pere est bien...

    Je vous tiendrai au courant quant a l'evolution de la situation...qui me semble qu'il ne va que pour le meilleur.

    A bientot!


    Mel du Jeu 10/9/2009

    Hello, all!

    Je viens d'avoir une communication telephonique avec Txiv Eb; son pere (Txiv Ntxawm Qiam) s'est recouvert et rend a la maison aujourd'hui. Contrairement a tous les peurs, doutes, presomtions, speculations, y compris dianogstiques et pronostiques medicaux, et bravant tous les defis, il a MIRACULEUSEMENT recupere. Eh oui, miracle...incroyable mais vrai...non seulement son etat s'est stabilise, mais il a completement recupere avec totale clarite mentale, energie physique; il mange et boit tout normalement, il mache, parle, et va de ses besognes comme si rien ne s'etait passe.


    Maypaj, yog nws khoom no nws pab txhais ua lus Hmoob rau s d tau paub txog thiab. Ua tsaug.
    Npuagtub
    Npuagtub
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1000
    Date d'inscription : 2009-08-16
    Age : 58
    Localisation : Fresno, California, USA.

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Npuagtub 12th September 2009, 10:29 am

    MayPajLug wrote:Nyob zoo ib tsoom phoojywg....nag hmo kuv niam tau hu xov tooj tuaj rau kuv tias lub vas thiv tas los no , peb yawm txiv Nom Tswb Yaj mus Paris nrog nws pojniam lawv los txog rau Amboise xwb ces Yawm txiv nNom Tswb tau mob ua rau nws ib sab tes thiab sab taw txhav zoo li loog lawm ces thaum lawv los txog tsev nyob Cholet, nws mob heev cov tub cov ntxhais tau coj nws mus pw Hospital, tiam sis tau 2 hnub no nws tsis xeev hauv tus nruab nrab ntub los li, lawv txhawj kawg lawv xav tias qhov tuag ces ntau lamw xwb....tiam sis kuv niam mus saib tim Hospital los nws kom kuv mus ceev li ceev tau lub week-end tuaj no peb sij sau siab mus thov ntuj hauv Txiv Nom Tswv Tsev seb nws puas yuav xeev los, rau kuv niam mas nws hais tias yeej yuav tsis xoom khuam tuag li, tab sis tej tub tej ntxhais lawv twb npaj nrhiav quas hleb quas ntxa thiab tsev pam tuag tos lawm.....li no kuv tseem cia siab tias yog peb thov ntuj pab nws mas nws yuav xeev rov los xwb xwb li, vim tias yawm txiv Nom Tswv twb tsis yog ib tug neeg mob cancer los sis mob roj ntshav, nws tsuas yog laus me ntsis xwb, nws kuj yog ib tug Catholique thiab thaum peb Teev Ntuj nyob Cholet kuv thiaj pom nws tib leeg cev tau me me nyiaj pub Txiv Plig Cwj Vuam Chiv, nws kuj tau kom Txiv PLIG cwj Vuam Chiv muaj nws daws txhaum tag lawm thiab, li no mas kuv tuaj sau ntawm no thgov nej pab kuv thov ntuj rau peb yawm Txiv Nom Tswv Yaj kom nws zoo rov qab los thiab kom nws nco Tswv Ntuj lub txiaj ntsim, kom nws rov qab zoo los hlub peb txhua leej txhua tus.

    "Ntuj aib peb thom kom Leej Txiv Siab zoo."

    Maypajlug,

    Kuv pom nws posted nws tus yawm txiv Nom Tswb tau mob hnyav heev nyob rau cholet fab kis teb. Kuv paub tias nej cov txheeb ze txhawj xeeb heev txog ntawm nej tus yawm txiv. Thaum kuv pom koj qhov posted kuj ua rau kuv nco txog lub caij kuv txiv tau mob hnyav heev rau xyoo 1993 nyob USA ua rau nws tau tas sim neej.

    Thaum yus muaj tej tus neeg txheeb yus tau mob zoo li no mas ua rau yus tsis paub yuav ua li cas li. Tiam sis yuav tau tso siab tas puas tsav yam rau Tswv Ntuj xwb. Peb ua neej nyob raws li Tswv Ntuj pom zoo pub rau peb. Thaum kuv txiv mob hnyav heev tau 1 hlis ua rau kuv txhov siab heev los ntawm kuv cov muam thiab cov kwv tij, vim lawv tau ua ntau yam rau kuv txiv tiam sis kuj pab tsis tau thaum kawg lawv kuj tseem liam hais tias tos tsis zoo los yog txhua yam lawv ua kuv tsis nrog lawv thov tej neeg lawv kom ua tej kev cai hmoob los pab mas thiaj li tsis zoo. txawm lawv hais ntau yam rau kuv los kuv yeej tsis teb lawv vim kuv tso siab rau Tswv Ntuj ib leeg xwb.

    Maypaj nej tso siab rau Tswv Ntuj xwb yog Tswv ntuj pommzoo cia nws nyob mus ntxiv ces nws yeej yuav tsum zoo rov los xwb. Kuv nrog nej nyuaj siab txog ntawm nej yawm txiv kawg thiab.
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 12th September 2009, 11:22 am

    Tijlaug Touheu....kuv mus saib kuv yawm txiv Nom Tswv mas nws mob nyhav heev li, nws muaj ntshav nce taub hau thiaj ua rau nws tuag ib sab tes ib sab taub hau, raws li kuv nrog tus Infermière tham mas nws hais tias Yawm Txiv Nom Tswv cov ntshav lawv twb muab tav tau tag tib si thiab lawv twb tu nws huv lawm, tiam sis nws tau sab heev ces ua rau nws tsis nco qab nws pw dans le coma lawm no na....le coma yog tsaug zog tob heev tsis paub xyov nws puas yuav tsim los lawm, tiam sis lawv hais tias Yawm Txiv Nom Tswb mas tsis xav tuag vim nws lub cev sib zog peem kom dim ntawm txoj kev tuag heev vim tias saib tus neeg xwb yeej sib zog huas pas tshaj plaws li, nws tsis xav tuag tiam sis kev tuag caum nws no na Doctor hais li ntawv, lawv hais tias lawv pab li lawv pab tau lawm xwb tam sim no ces yog Yawm txiv Nom Tswb yog tus txiav txim siab ciaj los tuag lawm xwb neeg yeej pab tsis tau nws lawm, li no mas peb saib nws peb hlub nws heev vim peb pom nws nrog txoj pa sib huas tas li, nws twb pw tau 1 week no lawm tsis tsim hauv nruab nrab ntub los li, txhawj kawg thiaj sib zog thov Ntuj kom Tswv Ntuj tso nws rov qab los nrog sawv daws nyob kom laus puv 120 xyoo tso nws mam mus.

    Tag kis kuv tseem yuav mus noj Yesxus lub cev tim tsev teev ntuj pub rau Yawm txiv thiab, tam sim no ces sawv daws tshuav 2 lub qhov muag saib nws lawm xwb, peb tso saib rau Tswv ntuj lawm xwb os XH Npaugtub.

    Kuv thov nej cov nyob deb pab thov ntuj nrog kuv pab peb yawm txiv thiab nawb. Yog yawm txiv zoo rov los mas yawm txiv yuav hlub kuv niam peb heev vim peb thiaj nrog nws tsev neeg mob siab tshaj plaws.


    Last edited by MayPajLug on 12th September 2009, 8:31 pm; edited 1 time in total
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 12th September 2009, 11:38 am

    Koojziagkabzaug wrote:

    Maypaj,

    Kuv pom koj zaj lus nov, ua rau kuv xav txog kuv tus txiv ntawm nyob tim Milwaukee...Lub lis piam tag los no...Kuv tus txiv ntxawm yog ib tug neeg ntseeg Ntuj heev, nws mob nyhav heev, nws tsev neeg peb tau thov Ntuj tsis tseg rau nws...Peb yeej tsis tag kev cia siab li, txawm Kws Tshuaj txhawj los peb tso siab lug rau Tswv Ntuj...Kuv muab kuv tus nus cov Mels rau koj saib:


    Sau li Fabkis ces xub sau hnub ua ntej hli ====> Mel du Mer 2/9/2009, 0h23

    Hello, all!

    Tout just a vous tenir au courant que Txiv Ntxawm Qiam a ete hospitalise; il est gravement malade, et aussi son age complique les choses. Il parait que ses poumons ont collapse; il est dans le coma depuis quelques jours. Je vous tiendrai a jour de l'evolution de son etat.

    J'irai me rendre a Milwaukee ce weekend.

    Mel du 2/9/2009, 20h41

    Phauj Tooj & Phauj Ntsuab;



    Voici, la derniere des nouvelles a propos de Txiv Ntxawm Qiam; son etat s’est stabilise, semble-t-il.

    Y a encore bien de progres a faire pour qu’il sorte du zone rouge puisqu’il a des infections pulmonaires serieuses. L’on m’a raporte qu’il repond failblement [par signe] a la communication.

    Comme il a ete [par negligence, je presume] laisse trop longtemps effondre inconcient [dans les toilettes en sa domicile] avant d’apercevoir l’urgence de lui preter d’aide medicale, il a frole de tres pres une expiration inattendue.



    Laissons le temps jouer son role; j’espere qu’il aille mieux. Je vous tiendrai au courant tres prochainement selon l’evolution des circumstances et de son etat.


    A bientot.


    Mel du Ven 4/9/2009, 21h33

    Bonjour tous et toutes!

    Voici, les nouvelles sur l'etat de sante de Txiv Ntxawm Qiam:
    D'apres le dernier rapport que j'ai, son etat ne s'est point ameliore; ses poumons ne repondent plus.
    Il est conscient, mais en total support respiratoir artificiel...et (si ce qu'on me dit s'avere correct) le medecin en est tres pessimiste.

    Bien vouloir passer le mot aux proches; Je ne veux pas etre negatif, mais la situation est serieuse [parait-il].


    Mel du Mar 8/9/2009, 17h15

    Bonjour tous et toutes!

    Me voici de retour de Milwaukee; cela ete une occasion de reflexion pour tous les membres de la famille.
    A mon arrivee a l'hopital, Txiv Ntxawm Qiam etait dans un etat serieuse avec des tubes de partout...[tres choquant a l'oeil nu] mais avec tous ses senses...et il reponda a tout ce qu'on dit... aussi, j'ai observe que le support respiratoir a fonctione a moitie capacite. J'avais le coeur serre, mais un obtimisme vibrant.

    Le soir du Samedi, nous avons eu une reunion de la famille (inclus Txiv Eb, Ntxawm Eb, Txiv Qhua + Ntxawm Qhua, Txiv Koos + Ntxawm Koos, Hlob + Niam Hlob Nyiaj Ceeb, Yawg Txhiaj, Phauj Ntxhais + Yij Zeb) sur place [a l'hopital meme]; il a ete question de prendre une decision... des speculations, assomptions sortaient de partout et volaient de tout cote... preconisant le pir. De la, j'ai mis le point sur les i, leurs disant que l'espoir n'est point sans issue; nous n'avons un verdict ferme et fonde de l'etat de sante de Txiv Ntxawm Qiam; donc, y a pas de quoi s'affoler ni de faire une gueule attristee de desespoir; vu qu'il avait tous ses senses et repondait a tout..., vu que son support respiratoir n'a contribue qu'a moitie capacite, je ne vois que de l'amerioration et d'un recouvrement...un miracle, si vous voudriez... De la, je m'opposais a tout pessimisme, toute speculation temeraire; je leur demande de se resaisir et de voir les choses avec rationalite...laisser les medecins faire leur boulot, avoir foi et le courage d'attendre le temps faire son oeuvre. Je leur aussi interdisais de preconiser le pir avec une machination d'imaginations mal-propres; de laisser a Hlob Nyiaj Ceeb le role de porte parole de la famille, et representant de Txiv Ntxawm Qiam...et communiquer entre nous, le medecin, et Txiv Ntxawm Qiam...pas tout le monde pel mel a degrader l'etat de sante du patient.

    Dimanche, sur ma route a Chicago, j'ai recu un coup de telephone.... a ma grande surprise....a l'autre bout du fil...une voix claire et distinctement reconnaissable....celle de Txiv Ntxawm Qiam lui meme, en personne, me disant que ses tubes d'aide respiratoir ont ete enleves...et il voulait que je me rende a ses cotes....

    Peu de temps apres, je me suis rendu a son chevet; il etait tout mornal et plein de vie...a parler de tout, de rien...des souvenirs de l'ancien temps...

    Hier, avant mon retour, j'etais a son cote... son etat s'est beaucoup ameliore...et l'on est en train de le tranferer du service d'urgence. Miracles? Oui, les miracles... arrivent de temps a temps...et encore de ces temps ci...mais il faut qu'on ait foi et fasse le premier pas pour qu'ils adviennent.

    Il a fraule de tres pres le pir; mais l'essentiel est qu'il est bien physiquement, moralement...et emotionellement.

    J'ai encore contacte Txiv Eb ce matin; son pere est bien...

    Je vous tiendrai au courant quant a l'evolution de la situation...qui me semble qu'il ne va que pour le meilleur.

    A bientot!


    Mel du Jeu 10/9/2009

    Hello, all!

    Je viens d'avoir une communication telephonique avec Txiv Eb; son pere (Txiv Ntxawm Qiam) s'est recouvert et rend a la maison aujourd'hui. Contrairement a tous les peurs, doutes, presomtions, speculations, y compris dianogstiques et pronostiques medicaux, et bravant tous les defis, il a MIRACULEUSEMENT recupere. Eh oui, miracle...incroyable mais vrai...non seulement son etat s'est stabilise, mais il a completement recupere avec totale clarite mentale, energie physique; il mange et boit tout normalement, il mache, parle, et va de ses besognes comme si rien ne s'etait passe.


    Maypaj, yog nws khoom no nws pab txhais ua lus Hmoob rau s d tau paub txog thiab. Ua tsaug.

    Niamlaus Koojziagkabzaug.......kuv quaj quaj lawm os.......kuv thov kom Tswv Ntuj pab kuv yawm txiv Nom Tswv thiab os......lawv hais tias txoj leeg taub hau ma twb zoo thiab lawv twb muab cov ntshav lim huv tag lawm tab sis yog nws cov siab cov ntsws txhaws tas vim nws muaj qaub ncaug ntau heev mus txheem tag lamw xwb no na........kuv thov nej pab kuv thov ntuj tiag tiag thiab os......thov nawb pab kuv thov thiab .....Txiv Ntxawm Nqiam twb zoo mas kuv yawm Txiv Nom Tswb yuav tsum zoo rov los xwb xwb li....txawm Doctor hais li cas los kuv yeej tso siab rau Tswv Ntuj, nws yeej tsis tuag nws yuav xeev rov los hlub peb dua....nyeem koj cov ntawv saum no ces kuv yim nyeem kuv yim muaj kev cia siab thiab ua rau kuv lub siab ceev kawg nkaus...peb yawm txiv Nom Tswv ces tam sim no nws qhov cas raws nraim Txiv Ntxawm Nqiam li thiab tiag.

    Thov Tswv Ntuj hlub peb tus yawm txiv Nom Tswb Yaj thiab zam txim rau nws.
    Npuagtub
    Npuagtub
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1000
    Date d'inscription : 2009-08-16
    Age : 58
    Localisation : Fresno, California, USA.

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Npuagtub 12th September 2009, 3:45 pm

    MayPajLug wrote:Tijlaug Touheu....kuv mus saib kuv yawm txiv Nom Tswv mas nws mob nyhav heev li, nws muaj ntshav nce taub hau thiaj ua rau nws tuag ib sab tes ib sab taub hau, raws li kuv nrog tus Infermière tham mas nws hais tias Yawm Txiv Nom Tswv cov ntshav lawv twb muab tav tau tag tib si thiab lawv twb tu nws huv lawm, tiam sis nws tau sab heev ces ua rau nws tsis nco qab nws pw dans le coma lawm no na....le coma yog tsaug zog tob heev tsis paub xyov nws puas yuav tsim los lawm, tiam sis lawv hais tias Yawm Txiv Nom Tswb mas tsis xav tuag vim nws lub cev sib zog peem kom dim ntawm txoj kev tuag heev vim tias saib tus neeg xwb yeej sib zog huas pas tshaj plaws li, nws tsis xav tuag tiam sis kev tuag caum nws no na Doctor hais li ntawv, lawv hais tias lawv pab li lawv pab tau lawm xwb tam sim no ces yog Yawm txiv Nom Tswb yog tus txiav txim siab ciaj los tuag lawm xwb neeg yeej pab tsis tau nws lawm, li no mas peb saib nws peb hlub nws heev vim peb pom nws nrog txoj pa sib huas tas li, nws twb pw tau 1 week no lawm tsis tsim hauv nruab nrab ntub los li, txhawj kawg thiaj sib zog thov Ntuj kom Tswv Ntuj tso nws rov qab los nrog sawv daws nyob kom laus puv 120 xyoo tso nws mam mus.

    Tag kis kuv tseem yuav mus noj Yesxus lub cev tim tsev teev ntuj pub rau Yawm txiv thiab, tam sim no ces sawv daws tshuav 2 lub qhov muag saib nws lawm xwb, peb tso siab rau Tswv ntuj lawm xwb os XH Npaugtub.

    Kuv thov nej cov nyob deb pab thov ntuj nrog kuv pab peb yawm txiv thiab nawb. Yog yawm txiv zoo rov los mas yawm txiv yuav hlub kuv niam peb heev vim peb thiaj nrog nws tsev neeg mob siab tshaj plaws.

    Maypajlug,

    Nej ua siab loj, tsos siab rau Tswv Ntuj ib leeg xwb. Tag kis kuv mus teev ntuj tom tsev teev ntuj kuv mam li mus sau Yawm Txiv Nom Tswb lub npe rau hauv phau ntawv thov ntuj thiab peb mam li thov Ntuj pab nws thiab. Hom mob li nej yawm txiv no yog nws sab heev lawm xwb. vim yog nws cov hlab ntsha tawg ces thiaj zoo li ntawd. yog nws xeev rov los mas nws yeej tsis tuag ib zaug li.

    Nej txhob txhawj, tsuav yog nws lub plawv tseem muaj zog ua pa thiab nws tej roj ntsha tseem khiav ua rau nws lub cev sov taus mas nws yuav tuag tsis tau. Kuv muaj ib tug txiv ntxawm xyoo tas los no ua tsheb sib tsoo, nws tuag tsis xeev los tau 2 hlis diam, tiam sis nws twb tsis tuag. Kuv tus txiv ntxawm li mas kuv mus xyuas ces kuv txhov caug kiag ntawm lub npoo taw txaj kuv thov Ntuj ua kuv lub kua muag poob kiag. kuv yeej xav twj ywm tias yeej zoo tsis taus, kuv tsuas thov kom tswv ntuj txhob tso nws pov tseg xwb. peb yeej tu siab tas lawm, tiam sis nws tseem zoo taus los nrog peb nyob thiab.

    Maypajlug, nej ua siab loj nawv mog, Tswv Ntuj yeej yuav tsis tso nej yawm txiv pov tseg ib zaug li.Hais rau koj niam lawv kom txhob quaj quaj. Yog hlab ntsha tawg xwb ces yeej ua rau tus neeg tsis nov li lawm tiam sis yog nws txoj pa tsis tu ces nws yeej tsis tuag ib zaug li.
    Peb nyob deb lawm peb tuaj xyuas tsis tau es nws txhob tu siab nawv mog, peb mam li thov ntuj pab nws yawm txiv.
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 12th September 2009, 8:45 pm

    Npuag Tub wrote:
    MayPajLug wrote:Tijlaug Touheu....kuv mus saib kuv yawm txiv Nom Tswv mas nws mob nyhav heev li, nws muaj ntshav nce taub hau thiaj ua rau nws tuag ib sab tes ib sab taub hau, raws li kuv nrog tus Infermière tham mas nws hais tias Yawm Txiv Nom Tswv cov ntshav lawv twb muab tav tau tag tib si thiab lawv twb tu nws huv lawm, tiam sis nws tau sab heev ces ua rau nws tsis nco qab nws pw dans le coma lawm no na....le coma yog tsaug zog tob heev tsis paub xyov nws puas yuav tsim los lawm, tiam sis lawv hais tias Yawm Txiv Nom Tswb mas tsis xav tuag vim nws lub cev sib zog peem kom dim ntawm txoj kev tuag heev vim tias saib tus neeg xwb yeej sib zog huas pas tshaj plaws li, nws tsis xav tuag tiam sis kev tuag caum nws no na Doctor hais li ntawv, lawv hais tias lawv pab li lawv pab tau lawm xwb tam sim no ces yog Yawm txiv Nom Tswb yog tus txiav txim siab ciaj los tuag lawm xwb neeg yeej pab tsis tau nws lawm, li no mas peb saib nws peb hlub nws heev vim peb pom nws nrog txoj pa sib huas tas li, nws twb pw tau 1 week no lawm tsis tsim hauv nruab nrab ntub los li, txhawj kawg thiaj sib zog thov Ntuj kom Tswv Ntuj tso nws rov qab los nrog sawv daws nyob kom laus puv 120 xyoo tso nws mam mus.

    Tag kis kuv tseem yuav mus noj Yesxus lub cev tim tsev teev ntuj pub rau Yawm txiv thiab, tam sim no ces sawv daws tshuav 2 lub qhov muag saib nws lawm xwb, peb tso siab rau Tswv ntuj lawm xwb os XH Npaugtub.

    Kuv thov nej cov nyob deb pab thov ntuj nrog kuv pab peb yawm txiv thiab nawb. Yog yawm txiv zoo rov los mas yawm txiv yuav hlub kuv niam peb heev vim peb thiaj nrog nws tsev neeg mob siab tshaj plaws.

    Maypajlug,

    Nej ua siab loj, tsos siab rau Tswv Ntuj ib leeg xwb. Tag kis kuv mus teev ntuj tom tsev teev ntuj kuv mam li mus sau Yawm Txiv Nom Tswb lub npe rau hauv phau ntawv thov ntuj thiab peb mam li thov Ntuj pab nws thiab. Hom mob li nej yawm txiv no yog nws sab heev lawm xwb. vim yog nws cov hlab ntsha tawg ces thiaj zoo li ntawd. yog nws xeev rov los mas nws yeej tsis tuag ib zaug li.

    Nej txhob txhawj, tsuav yog nws lub plawv tseem muaj zog ua pa thiab nws tej roj ntsha tseem khiav ua rau nws lub cev sov taus mas nws yuav tuag tsis tau. Kuv muaj ib tug txiv ntxawm xyoo tas los no ua tsheb sib tsoo, nws tuag tsis xeev los tau 2 hlis diam, tiam sis nws twb tsis tuag. Kuv tus txiv ntxawm li mas kuv mus xyuas ces kuv txhov caug kiag ntawm lub npoo taw txaj kuv thov Ntuj ua kuv lub kua muag poob kiag. kuv yeej xav twj ywm tias yeej zoo tsis taus, kuv tsuas thov kom tswv ntuj txhob tso nws pov tseg xwb. peb yeej tu siab tas lawm, tiam sis nws tseem zoo taus los nrog peb nyob thiab.

    Maypajlug, nej ua siab loj nawv mog, Tswv Ntuj yeej yuav tsis tso nej yawm txiv pov tseg ib zaug li.Hais rau koj niam lawv kom txhob quaj quaj. Yog hlab ntsha tawg xwb ces yeej ua rau tus neeg tsis nov li lawm tiam sis yog nws txoj pa tsis tu ces nws yeej tsis tuag ib zaug li.
    Peb nyob deb lawm peb tuaj xyuas tsis tau es nws txhob tu siab nawv mog, peb mam li thov ntuj pab nws yawm txiv.

    XH Npuagtub.....kuv ua koj tsaug hnub no koj tseem mus sau peb yawm txiv Nom Tswb Yaj lub npe rau nej phau ntawv thiab nawb mog! yog tias yawm txiv rov zoo los mas yuav yog vim sawv daws yeej tau sib pab thov ntuj nws thiaj dim ntawm txoj kev tuag. Kuv yuav mus thov Ntuj tim Church hnub no pub rau yawm txiv thiab.

    Kuv zoo siab tseem hnov koj piav koj tus txiv ntxawm tau pw 2 lis piam mam xeev...li no kuv yuav tso siab rau Tswv Ntuj tias kuv yawm txiv yeej yuav tsis tuag. Muaj kzkz neb piav tej zaj experience li no rau kuv mas ua rau kuv siab loj , kuv zoo siab heev li nawb.

    Nag hmo kuv mus xyuas mas peb yawm txiv lub cev sov so, nws txoj pa tseem loj nws ntsej muag yeej tsis saus, nws zoo li tsaug zog tob heev xwb, yus hais lus rau nws mas zoo li nws di ncauj thiab lub ntsiab muag yeej khiav yeev yuav sawv, li no mas kuv yeej tsis poob siab tiam sis kuv tau ntshai zog thaum Docteur hais rau kuv tias nws sab heev ces nws nrog txoj kev tuag sib twv lawm xwb no mas ua rau kuv poob siab loj kawg nkaus.

    Yog tias peb yawm txiv zoo los ces yeej yog Tswv Ntuj cawm nws thiab hnov peb cov lus thov pub rau yawm txiv thiab Tswv Ntuj zam txim rau yawm txiv.


    Last edited by MayPajLug on 12th September 2009, 9:16 pm; edited 1 time in total
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 5527
    Date d'inscription : 2009-08-18

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Tooj 12th September 2009, 9:13 pm



    Maypaj,

    Ua li XH. Npuag Tub hais, nws yuav tso siab rau Tswv Ntuj ib leeg xwb. Tej lub caij nyuaj li no, tsis txhob ua xyem xyav, qhov nov yog lub caij yooj yim rau Dab phem ntxias yus...Vim yus muaj kev txhawb xeeb, yus siab muag. Tso siab rau HTN ib leeg, txawm yuav zoo yuav phem los txhob ua xyem xyav, txhob ntseeg luag tej mus ua ub ua no kom ua txhaum ntxiv. Ntau zaus thaum yus kawg tswv yim, yus muaj kev txhawj xeeb, tej neeg ib ncig nyiam kom yus ua li ub li no mas zoo xwb...Los yog thaum tsis zoo lawd lawv hais tias tim yog yus tsis ua qhov ub qhov no thiaj tsis zoo....Tab sis txhob ua dab tsi ntxiv dhau ntawm txoj kev Thov HTN pab. Yuav tau ua siab loj tshaj qhov loj tau nawb mog. Ua li kuv xav thiab hais rau lawv, yus twb laus lawm los zoo li yus tsis tau hlob, tej zaum mas yus ris tsis tau lub nra uas tshwm tuaj, xav kom muaj tej niam tej txiv los ris, los tiv rau yus. Tab sis tsis muaj lawm, ces yus yuav tau los ua niam ua txiv tiv lawm...Ua siab loj mog...Yog Tswv Ntuj khuv leej thiab pom tias tseem tshuav hauj lwm rau nws ua nyob ntiaj teb nov los Tswv Ntuj yuav dauv muag ntsiav nws ib muag, yog Tswv Ntuj pom zoo lwm yam los yuav tau ua siab loj. Tab sos txog hom mob no mas ua li XH. Npuag Tub hais, muaj coob tus tseem tsis nco qab ntev tshaj twb zoo taus, twb rov mus taus kev, tseem tsav taus tsheb nrov rig thiab. Txhais tau tias lub tswv yim tseem zoo luag thiaj pub nws tsav tsheb...Mas yuav tau ua siab loj mog.
    Nag hmo kuv twb mus nrog cov kwv tij Nplog teev Ntuj lawm, hnub no kuv tsis mus, kuv yuav mus ST. Etienne, tab sis kuv thov Ntuj hauv tsev rau nws yawm txiv.
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 12th September 2009, 9:23 pm

    Ua tsaug ntau nawb niamlaus Kzkz, XH npuagtub neb muab tau ib txoj kev kaj rau kuv, txawm tias peb yawm txiv tsis tau xeev los sai los kuv hnov neb cov temoingnage nov ua rau kuv yuav pw tau me ntsis lawm, tau 2 hmo no mas kuv pw tsis tsaug zog, kuv pheej tsim duj dheev hauv nruab dab ntub ua rau kuv txhawj xeeb kuv yawm txiv Nom Tswv heev li, yuav txog moo teev ntuj thiab ces kuv mus npaj lawm es yog muaj nouvelle dab tsi no los kuv mam tuaj sau qhia rau nej puab mog.
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 22nd November 2009, 7:36 am

    Peb Txiv Nom Tswb Yaj tau tag sim neej lub week-end tas los no lawm.....lub Week-end 11/21/2009no peb mus ua nws lub ntees, tag kis lawv yuav muab zeem cia hauv av, kuv tau mus ntsib MAIVXIS, nws siab zoo thiab tshaj lij npaum niamlaus MAIV TOOJ thiab, kuv muaj txoj hmoo zoo tau ntsib nej 2 3 leeg thoob tsib ua rau kuv nyob ze ntawm TSWV NTUJ. Kuv yuav thov kom tau Ntsib XH Npuagtub thiab Niamlaus Mim ib hnub thiab... MOO QAIJ QAUG Icon_biggrin .

    Kuv tsis tau ntsib TP Cwj Vuam Chiv vim nws tseem mus teev ntuj nyob rau Orléans lawm thaum nws los kuv ho mus tsev lawm thiab kuv tseg tau ib daim CD uas ZAM PAJ LUG2 tau hais tseg ua lus latin rau TP Cwj Vuam Chiv xwb, yuav tos ntsoov rov ntsib TP rau lwm zaus hauv txoj kev teev ntuj .
    Npuagtub
    Npuagtub
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1000
    Date d'inscription : 2009-08-16
    Age : 58
    Localisation : Fresno, California, USA.

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Npuagtub 22nd November 2009, 9:07 am

    MayPajLug wrote:Peb Txiv Nom Tswb Yaj tau tag sim neej lub week-end tas los no lawm.....lub Week-end 11/21/2009no peb mus ua nws lub ntees, tag kis lawv yuav muab zeem cia hauv av, kuv tau mus ntsib MAIVXIS, nws siab zoo thiab tshaj lij npaum niamlaus MAIV TOOJ thiab, kuv muaj txoj hmoo zoo tau ntsib nej 2 3 leeg thoob tsib ua rau kuv nyob ze ntawm TSWV NTUJ. Kuv yuav thov kom tau Ntsib XH Npuagtub thiab Niamlaus Mim ib hnub thiab... MOO QAIJ QAUG Icon_biggrin .

    Kuv tsis tau ntsib TP Cwj Vuam Chiv vim nws tseem mus teev ntuj nyob rau Orléans lawm thaum nws los kuv ho mus tsev lawm thiab kuv tseg tau ib daim CD uas ZAM PAJ LUG2 tau hais tseg ua lus latin rau TP Cwj Vuam Chiv xwb, yuav tos ntsoov rov ntsib TP rau lwm zaus hauv txoj kev teev ntuj .


    Nyob Zoo Mayapjlug thiab cov phooj ywg,

    Maypajlug, kuv nrog nws tu siab txog nej Txiv Nom Tswb tau tas sim neej lawm. Peb nyob deb lawm peb tuaj nrog nej xyuas tsis tau es nej txhob tu siab nawv mog.
    Kuv twb tso nej Txiv Nom Tswb lub npe txhua zaus kuv mus teev ntuj, kuv tseem xav tias tej zaum tsis hnov koj hais txog li lawm ntshai nws zoo lawm no, kuv tseem yuav nug koj no pheej tsis nco qab nug li, tiam sis hnub no kuv pom koj qhov post hais txog nws kuv thiaj li los saib na koj hais tias nws tas sim neej lawm. Kuv kuj tu siab heev tias Tswv Ntuj tsis teb kuv cov lus thov li kuv lub siab xav.

    Txawm li cas los xij, kuv yuav sau Yawm Txiv Nom Tswb lub npe ntxiv kom Tswv ntuj txais nws tus plig mus nyob pem Ntuj Ceeb Tsheej. Ua tsaug rau nws tsab xov hnub no os Maypajlug.
    Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 3770
    Date d'inscription : 2009-10-16

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Mim 22nd November 2009, 10:53 am

    MayPajLug wrote:Peb Txiv Nom Tswb Yaj tau tag sim neej lub week-end tas los no lawm.....lub Week-end 11/21/2009no peb mus ua nws lub ntees, tag kis lawv yuav muab zeem cia hauv av, kuv tau mus ntsib MAIVXIS, nws siab zoo thiab tshaj lij npaum niamlaus MAIV TOOJ thiab, kuv muaj txoj hmoo zoo tau ntsib nej 2 3 leeg thoob tsib ua rau kuv nyob ze ntawm TSWV NTUJ. Kuv yuav thov kom tau Ntsib XH Npuagtub thiab Niamlaus Mim ib hnub thiab... MOO QAIJ QAUG Icon_biggrin .

    Kuv tsis tau ntsib TP Cwj Vuam Chiv vim nws tseem mus teev ntuj nyob rau Orléans lawm thaum nws los kuv ho mus tsev lawm thiab kuv tseg tau ib daim CD uas ZAM PAJ LUG2 tau hais tseg ua lus latin rau TP Cwj Vuam Chiv xwb, yuav tos ntsoov rov ntsib TP rau lwm zaus hauv txoj kev teev ntuj .


    Nyob zoo Maiv Paj Lug,
    Kuv nrog koj tu siab txog qhov hais tias koj yawm txiv Nom Tswb yaj tau tas sim neej lawm os... Peb ua neej nyob ces ib leeg yuav tau hla txoj kev txom nyem siab zoo li no ib ntus los mas.... Nws tsis txhob tu tu siab thiab txhob quaj quaj os mog ... Kuv twb tsis tau paub hais tias nws yawm txiv muaj mob, kuv mam li pom nws qhov post no mam paub xwb. Cia kuv mam li thov Tswv Ntuj pab rau nws thiab nws tsev neeg tib si os mog.... Tej lub sij hawm zoo li no yeej tsis yooj yim li... tiam sis peb muaj Tswv Ntuj es peb cia siab hais tias muaj ib hnub twg peb yuav tau rov pom rov ntsib yus tej txheeb tej ze... es yuav zoo siab tshaj plaws... thiab tseem yuav muaj kev sib hlub zoo tshaj nyob ntiaj teb no lawm no os... qhov no ua kom yus zoo siab ua neej ntxiv os nawb...

    Kuv los ib yam thiab los mas... yeej xav kom tau ntsib tau paub koj kawg thiab os. Tim Fab Kis ko ces kuv yeej nquag tuaj hauj sim, vim tas kuv tsev neeg nyob tim ko lawm. Muaj ib hnub wb yeejyuav tau sib ntsib xwb los mas....
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 5527
    Date d'inscription : 2009-08-18

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Tooj 22nd November 2009, 6:25 pm



    Nyob zoo May Paj Lug, Mim thiab XH. Npuag Tub,

    May Paj Lug,

    Nrog nws tu siab rau nws yawm txiv txoj kev ncaim peb mus zaum no. Tu siab uas leej neeg muaj hnub yug hnub ploj, tsis nyob mus li rau lub ntiaj teb no. Tab sis vam tias s d yuav tau mus nyob ua ke tsis muaj caij kawg rau lub neej tom ntej. MaypajLug, nws ua siab loj mog, txhob qaug zog rau tej lub caij nyuaj, haj yam yuaj haj yam teev Ntuj ntau txhob yeem swb rau tej kev txom nyem kev tu siab. Tswj nws lub sia kom tus nws thiaj yuav maim dhau teeb meem.

    Mim,

    Tu tub hluas uas tag kev cia siab ntawm nws, nws tau txo nws txoj sia tau 15 hnub dhau los. Lub week end dhau los no May Paj Lug mus nrhiav tau nws dai tuag rau hauv nws tsev, twb tau 8 hnub lawm. Maypaj Lug mus hu nws tsis teb, tau hais tus tswv tsev nqa yuam sij tuaj qheb tsis tau qhov rooj, zoo li yuam suij ntsaws sab hauv lawm thiaj hu Police tuaj nyom qhov rooj. Pom nws twb dai tuag tau ntau hnub lawd, yog XH. Yaj Lis thaum ub nyob Simuang tus tub Ntshiab uas nkawd khaws me nyuam Nplog los tu. Koj puas nco qab lawm?

    Ntshiab muaj lub neej nyuaj ua ntu zus, thiaj los nyob dai May Paj Lug vim May Paj Lug yog ib tug ua hauj lwm pab cov neeg txom nyem ( Assistance Sociale). Ces May Paj Lug tau nrhiav tsev thiab hauj lwm rau nws, nws twb dim pa me ntsis...Tab sis txog hnub no nws ib tug phooj ywg (txiv neej) uas nkawd tau sib pus thaum nkawd ob leeg raug luag hau nkawd paj hlwb ua ke, tuaj hais ib cov lus phem nias nws siab ntsws kom nws tag kev cia siab...Ces nws thiaj tau txo nws txoj sia lawm. Yog Police nrhiav tsis tau nws tsev neeg los thaj tsob ces Mairie ( Nais Ban) mam thaj tsob no tab sis ho nrhiav tau nws tsev neeg ces lawv coj nws lub cev mus txog, lawv cia li tsis ua kab ke rau li, cia coj mus hlawv kiag xwb ces haj yam ua rau May paj Lug tu siab ntxiv...

    Ua li nov, May Paj Lug thiaj tu tu siab thiab khuv xim Ntshiab txoj sia, lub neej. Nws thiaj tsis qab siab tuaj sau ntawv lawm.

    May Paj Lug, ua siab loj mog.
    Txoj kev txom nyem qhia kom yus ua neeg loj.
    Txoj kev tsaus ntuj ua kom yus nrhiav qhov pom kev.
    Txoj kev siab ntev ua kom yus thoob tsib.
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 23rd November 2009, 5:06 am

    Npuag Tub wrote:
    MayPajLug wrote:Peb Txiv Nom Tswb Yaj tau tag sim neej lub week-end tas los no lawm.....lub Week-end 11/21/2009no peb mus ua nws lub ntees, tag kis lawv yuav muab zeem cia hauv av, kuv tau mus ntsib MAIVXIS, nws siab zoo thiab tshaj lij npaum niamlaus MAIV TOOJ thiab, kuv muaj txoj hmoo zoo tau ntsib nej 2 3 leeg thoob tsib ua rau kuv nyob ze ntawm TSWV NTUJ. Kuv yuav thov kom tau Ntsib XH Npuagtub thiab Niamlaus Mim ib hnub thiab... MOO QAIJ QAUG Icon_biggrin .

    Kuv tsis tau ntsib TP Cwj Vuam Chiv vim nws tseem mus teev ntuj nyob rau Orléans lawm thaum nws los kuv ho mus tsev lawm thiab kuv tseg tau ib daim CD uas ZAM PAJ LUG2 tau hais tseg ua lus latin rau TP Cwj Vuam Chiv xwb, yuav tos ntsoov rov ntsib TP rau lwm zaus hauv txoj kev teev ntuj .


    Nyob Zoo Mayapjlug thiab cov phooj ywg,

    Maypajlug, kuv nrog nws tu siab txog nej Txiv Nom Tswb tau tas sim neej lawm. Peb nyob deb lawm peb tuaj nrog nej xyuas tsis tau es nej txhob tu siab nawv mog.
    Kuv twb tso nej Txiv Nom Tswb lub npe txhua zaus kuv mus teev ntuj, kuv tseem xav tias tej zaum tsis hnov koj hais txog li lawm ntshai nws zoo lawm no, kuv tseem yuav nug koj no pheej tsis nco qab nug li, tiam sis hnub no kuv pom koj qhov post hais txog nws kuv thiaj li los saib na koj hais tias nws tas sim neej lawm. Kuv kuj tu siab heev tias Tswv Ntuj tsis teb kuv cov lus thov li kuv lub siab xav.

    Txawm li cas los xij, kuv yuav sau Yawm Txiv Nom Tswb lub npe ntxiv kom Tswv ntuj txais nws tus plig mus nyob pem Ntuj Ceeb Tsheej. Ua tsaug rau nws tsab xov hnub no os Maypajlug.

    XH Npuagtub....peb txhob tu siab rau Tswv ntuj tias nws tsis teb peb cov lus, kuv xav mas tej zaum Tswv Ntuj yeej teb peb tab sis yog Txiv Nom Tswb tsis kam rov los lawm xwb, ntshe Txiv Nom Tswb yog tus xaiv ncaim peb mus nrog Tswv ntuj nyob, vim hais tias nws los kuj laus lawm thiab ntshe nws tsis yeem rov qab zoo los xwb.....ib ntus thaum peb thov ntuj rau nws ces nws twb qhib tau qhov muag los saib sawv daws ntau zaus , tab sis nws txuas tsis tau lus nrog sawv daws ces nws nyob li ntawv tau 2 3 hli tom qab no nws ua ib siab ncaim ntiaj teb lawm......thaum kuv mus saib nws lub ntees zoo li kuv paub tias nws zoo siab ncaim peb mus lawm vim nws lub ntsej muag tsis chim.

    Kuv hlub Txiv Nom Tswv cov tub cov ntxhais tseem nyob tom qab vim lawv yuav tau txoj kev ntsuag li kuv thiab ces kuv hlub lawv heev.
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 23rd November 2009, 5:12 am

    Mim wrote:
    MayPajLug wrote:Peb Txiv Nom Tswb Yaj tau tag sim neej lub week-end tas los no lawm.....lub Week-end 11/21/2009no peb mus ua nws lub ntees, tag kis lawv yuav muab zeem cia hauv av, kuv tau mus ntsib MAIVXIS, nws siab zoo thiab tshaj lij npaum niamlaus MAIV TOOJ thiab, kuv muaj txoj hmoo zoo tau ntsib nej 2 3 leeg thoob tsib ua rau kuv nyob ze ntawm TSWV NTUJ. Kuv yuav thov kom tau Ntsib XH Npuagtub thiab Niamlaus Mim ib hnub thiab... MOO QAIJ QAUG Icon_biggrin .

    Kuv tsis tau ntsib TP Cwj Vuam Chiv vim nws tseem mus teev ntuj nyob rau Orléans lawm thaum nws los kuv ho mus tsev lawm thiab kuv tseg tau ib daim CD uas ZAM PAJ LUG2 tau hais tseg ua lus latin rau TP Cwj Vuam Chiv xwb, yuav tos ntsoov rov ntsib TP rau lwm zaus hauv txoj kev teev ntuj .


    Nyob zoo Maiv Paj Lug,
    Kuv nrog koj tu siab txog qhov hais tias koj yawm txiv Nom Tswb yaj tau tas sim neej lawm os... Peb ua neej nyob ces ib leeg yuav tau hla txoj kev txom nyem siab zoo li no ib ntus los mas.... Nws tsis txhob tu tu siab thiab txhob quaj quaj os mog ... Kuv twb tsis tau paub hais tias nws yawm txiv muaj mob, kuv mam li pom nws qhov post no mam paub xwb. Cia kuv mam li thov Tswv Ntuj pab rau nws thiab nws tsev neeg tib si os mog.... Tej lub sij hawm zoo li no yeej tsis yooj yim li... tiam sis peb muaj Tswv Ntuj es peb cia siab hais tias muaj ib hnub twg peb yuav tau rov pom rov ntsib yus tej txheeb tej ze... es yuav zoo siab tshaj plaws... thiab tseem yuav muaj kev sib hlub zoo tshaj nyob ntiaj teb no lawm no os... qhov no ua kom yus zoo siab ua neej ntxiv os nawb...

    Kuv los ib yam thiab los mas... yeej xav kom tau ntsib tau paub koj kawg thiab os. Tim Fab Kis ko ces kuv yeej nquag tuaj hauj sim, vim tas kuv tsev neeg nyob tim ko lawm. Muaj ib hnub wb yeejyuav tau sib ntsib xwb los mas....

    Niamlaus Mim kuv zoo siab rau nws cov lus txhawb zog nawb mog. Kuv twb tuaj sau ntev tsawv tias peb yawm txiv nom tswb tau mob tsis nco qab lawm, tab sis peb sib koom siab thov ntuj rau nws thiab TP Cwj Vuam Chiv twb tuaj ua lub cim txhab zog rau nws tas ces nws twb xeev los siab tau sawv daws tab sis zaum no nws rov tsis nco qab dua ces nws tau tag sim neej lawm, peb txawm tu siab los peb ntseeg tias Huab Tais Yesxus hlub nws tshaj peb lawm.

    Lawm hnub zoo siab hawm koj rov tuaj fab kis teb kuv yuav zoo siab ntsib koj thiab nawb mog! vim koj muaj kev thoob tsib ntau heev li os niamlaus Mim.
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 23rd November 2009, 5:20 am

    Maiv Tooj wrote:

    Nyob zoo May Paj Lug, Mim thiab XH. Npuag Tub,

    May Paj Lug,

    Nrog nws tu siab rau nws yawm txiv txoj kev ncaim peb mus zaum no. Tu siab uas leej neeg muaj hnub yug hnub ploj, tsis nyob mus li rau lub ntiaj teb no. Tab sis vam tias s d yuav tau mus nyob ua ke tsis muaj caij kawg rau lub neej tom ntej. MaypajLug, nws ua siab loj mog, txhob qaug zog rau tej lub caij nyuaj, haj yam yuaj haj yam teev Ntuj ntau txhob yeem swb rau tej kev txom nyem kev tu siab. Tswj nws lub sia kom tus nws thiaj yuav maim dhau teeb meem.

    Mim,

    Tu tub hluas uas tag kev cia siab ntawm nws, nws tau txo nws txoj sia tau 15 hnub dhau los. Lub week end dhau los no May Paj Lug mus nrhiav tau nws dai tuag rau hauv nws tsev, twb tau 8 hnub lawm. Maypaj Lug mus hu nws tsis teb, tau hais tus tswv tsev nqa yuam sij tuaj qheb tsis tau qhov rooj, zoo li yuam suij ntsaws sab hauv lawm thiaj hu Police tuaj nyom qhov rooj. Pom nws twb dai tuag tau ntau hnub lawd, yog XH. Yaj Lis thaum ub nyob Simuang tus tub Ntshiab uas nkawd khaws me nyuam Nplog los tu. Koj puas nco qab lawm?

    Ntshiab muaj lub neej nyuaj ua ntu zus, thiaj los nyob dai May Paj Lug vim May Paj Lug yog ib tug ua hauj lwm pab cov neeg txom nyem ( Assistance Sociale). Ces May Paj Lug tau nrhiav tsev thiab hauj lwm rau nws, nws twb dim pa me ntsis...Tab sis txog hnub no nws ib tug phooj ywg (txiv neej) uas nkawd tau sib pus thaum nkawd ob leeg raug luag hau nkawd paj hlwb ua ke, tuaj hais ib cov lus phem nias nws siab ntsws kom nws tag kev cia siab...Ces nws thiaj tau txo nws txoj sia lawm. Yog Police nrhiav tsis tau nws tsev neeg los thaj tsob ces Mairie ( Nais Ban) mam thaj tsob no tab sis ho nrhiav tau nws tsev neeg ces lawv coj nws lub cev mus txog, lawv cia li tsis ua kab ke rau li, cia coj mus hlawv kiag xwb ces haj yam ua rau May paj Lug tu siab ntxiv...

    Ua li nov, May Paj Lug thiaj tu tu siab thiab khuv xim Ntshiab txoj sia, lub neej. Nws thiaj tsis qab siab tuaj sau ntawv lawm.

    May Paj Lug, ua siab loj mog.
    Txoj kev txom nyem qhia kom yus ua neeg loj.
    Txoj kev tsaus ntuj ua kom yus nrhiav qhov pom kev.
    Txoj kev siab ntev ua kom yus thoob tsib.

    Niamlaus Maiv Tooj , ua koj tsaug nawb, tsis muaj koj ces kuv twb tsis pom qab hu xov tooj mus qhia leej twg li......kuv khuv xim Ntshiab lub neej thiab kuv ho Hlub Ntshiab vim nws yog ib tug neeg tsis txawj ntse dab tsi, nws zoo li tus me nyuam yaus muaj 10 xyoo xwb, tej kev txhaum nws tau nrog luag ua los vim muaj tus coj nws mus thiab ntxias nws.... Ntshiab yog ib tug neeg yus txib tau yooj yim heev, li no nws thiaj tau raug neeg haub ntxhias nws, thaum nws los nrog kuv nyob ces kuv txib li cas nws yeej ua li kuv hais tib si, kuv txib nws ua tej yam zoo kuv kuj zoo siab rau nws , Ntshiab txom nyeem heev los kuv nrhiav tau hauj lwm rau nws ua, nws tsis muaj tsev los kuv nrhiav tau tsev rau nws nyob, tab sis ntshe nws nyob ib leeg xwb ces muaj dab phem ntxias tau nws kom txo nws txoj sia lawm. Tiam sis kuv xav tias peb txoj kev thov ntuj rau Ntshiab yuav pab tau nws dim ntawm tus dab phem lawm thiab, tej zaum Tswv Ntuj zam txim rau Ntshiab lawm.....kuv hlub tus tub ntsuag ntawv vim nws ib txwm ua neej txom nyeem tas li xwb, thaum nws tuaj nrog peb nyob los kuv txoj kev pab nws tsis kaj nws siab li ces nws thiaj t-xiav txim siab tuag lawm, qhov no ua rau kuv kuj khuv xim nws txoj sia kawg nkaus, kuv tso siab rau TSWV NTUJ tib leeg yuav yog qhov kev kaj nrig rau tus tub tau dai tuag ntawv lawm xwb os.
    Npuagtub
    Npuagtub
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1000
    Date d'inscription : 2009-08-16
    Age : 58
    Localisation : Fresno, California, USA.

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Npuagtub 23rd November 2009, 6:59 am

    yob zoo Maypajlug, Mim, Maiv Tooj thiab cov phooj ywg,

    Maypajlug, tau 2 hnub no kuv hauj lwm ntau heev kuv tsis khoom tuaj sau ntawv li tiam sis kuv yeej tuaj xyuas ntshis saib puas muaj tej yam txawv txav nyob hauv peb lub tsev ntawv.

    Hnag hmob kuv pom koj posted koj yawm txiv Nom Tswb lub neej kawg, twb ua rau kuv lub hlwb nyob tsis tshua tus, ua cas hnub no kuv tseem pom ib qho ntxiv hais txog tus tub hluas NTSHIAB lub neej thiab mas ua rau kuv yim huab ntxhov siab. Txawm kuv tsis paub nkawd los koj twb paub nkawd zoo ces kuj ib yam li kuv paub nkawd lawm thiab kuv nrog koj tu siab heev rau txoj kev txom nyem zoo li no. Tiam sis yuav tau tso siab rau HT. Ntuj ib leeg xwb peb thiaj li yuav kiav dim ntawm txoj kev phem kev tsaus ntuj. Maypaj nws ua lub siab loj nawv mog, peb ua neej nyob ces ib leeg yeej muaj ib daim zeb nplua, koj yuav ntog hnub twg hmo twg los yeej tsis paub.
    Tsuas muaj ib tug Tswv thiaj li paub xwb, vim nws yog tus tsim koj los ua neej nyob ntiaj teb no. Maypajlug aw....., nws txhob quaj nawv mog, nws twb duaj thiab txom nyem txaus nyob hauv nws lub neej lawm. Kuv tsis txawj yuav hais li cas rau nws, kuv tsuas hais rau nws tias: kom nws ua siab loj tiv txhua yam kev phem, yus txoj kev txom nyem ua kom yus qhov muag pom kev deb thiab paub txog luag tej. Txoj kev tsaus ntuj ua kom yus paub txuj thiab txawj hlub cov neeg hmaub tsaus ntuj.

    Maiv Tooj thiab Mim, txawm peb ib leeg nyob ib sab ntuj los kev xav tias peb txoj kev tuaj sib fim ua phooj ywg tshaj txog Tswv Ntuj lub Moo Zoo nyob hauv no yuav yog ib yam zoo rau peb thiab, txawm tsis muaj npis rau luag tej los yeej yuav muaj nqis rau peb cov tuaj sib koom siab sau ntawv ua kev hauv no. Kuv xav kom peb yuav tau ua siab loj sib pab sib tuav tes ua ke sib koom siab mus rau qhov zoo. Thov peb ib leeg txhob tso ib leeg tseg, txawm yuav muaj tej yam los cuam tshuam tsis haum siab los peb yuav tau sib zam sib qhia peb thiaj li yuav ua tau ib daim phiaj rau ntiaj teb neeg sawv daws ntsia. Thov kom Tswv Ntuj nrog nej nyob ua nej siab kaj lug nyog hauv lub Xyoo Ntshiab 2010.
    Maiv Tooj
    Maiv Tooj
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 5527
    Date d'inscription : 2009-08-18

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Tooj 23rd November 2009, 9:40 am

    Npuag Tub wrote: yob zoo Maypajlug, Mim, Maiv Tooj thiab cov phooj ywg,

    Maypajlug, tau 2 hnub no kuv hauj lwm ntau heev kuv tsis khoom tuaj sau ntawv li tiam sis kuv yeej tuaj xyuas ntshis saib puas muaj tej yam txawv txav nyob hauv peb lub tsev ntawv.

    Hnag hmob kuv pom koj posted koj yawm txiv Nom Tswb lub neej kawg, twb ua rau kuv lub hlwb nyob tsis tshua tus, ua cas hnub no kuv tseem pom ib qho ntxiv hais txog tus tub hluas NTSHIAB lub neej thiab mas ua rau kuv yim huab ntxhov siab. Txawm kuv tsis paub nkawd los koj twb paub nkawd zoo ces kuj ib yam li kuv paub nkawd lawm thiab kuv nrog koj tu siab heev rau txoj kev txom nyem zoo li no. Tiam sis yuav tau tso siab rau HT. Ntuj ib leeg xwb peb thiaj li yuav kiav dim ntawm txoj kev phem kev tsaus ntuj. Maypaj nws ua lub siab loj nawv mog, peb ua neej nyob ces ib leeg yeej muaj ib daim zeb nplua, koj yuav ntog hnub twg hmo twg los yeej tsis paub.
    Tsuas muaj ib tug Tswv thiaj li paub xwb, vim nws yog tus tsim koj los ua neej nyob ntiaj teb no. Maypajlug aw....., nws txhob quaj nawv mog, nws twb duaj thiab txom nyem txaus nyob hauv nws lub neej lawm. Kuv tsis txawj yuav hais li cas rau nws, kuv tsuas hais rau nws tias: kom nws ua siab loj tiv txhua yam kev phem, yus txoj kev txom nyem ua kom yus qhov muag pom kev deb thiab paub txog luag tej. Txoj kev tsaus ntuj ua kom yus paub txuj thiab txawj hlub cov neeg hmaub tsaus ntuj.

    Maiv Tooj thiab Mim, txawm peb ib leeg nyob ib sab ntuj los kev xav tias peb txoj kev tuaj sib fim ua phooj ywg tshaj txog Tswv Ntuj lub Moo Zoo nyob hauv no yuav yog ib yam zoo rau peb thiab, txawm tsis muaj npis rau luag tej los yeej yuav muaj nqis rau peb cov tuaj sib koom siab sau ntawv ua kev hauv no. Kuv xav kom peb yuav tau ua siab loj sib pab sib tuav tes ua ke sib koom siab mus rau qhov zoo. Thov peb ib leeg txhob tso ib leeg tseg, txawm yuav muaj tej yam los cuam tshuam tsis haum siab los peb yuav tau sib zam sib qhia peb thiaj li yuav ua tau ib daim phiaj rau ntiaj teb neeg sawv daws ntsia. Thov kom Tswv Ntuj nrog nej nyob ua nej siab kaj lug nyog hauv lub Xyoo Ntshiab 2010.

    Nyob zoo XH. Npuag Tub, Maypajlug thiab Mim,

    MaypajLug,

    Yog yam kuv pab tau nws, kuv txaus siab hlo pab nws mog. Ntshe kuv tsis muaj lub hwj huam pab daws tau nws tej kev ntxhov siab xwb. Tswv Ntuj ncig thoob lub ntuj lub ntiaj teb, xaiv tau peb ob peb leeg los ua ke, los Hawm Tswv Ntuj lev npe xwb. Peb yuav sib coj sib tuav tes ua ke nyob hauv txoj kev zoo kev phem, kav kaj siab kev txom nyem tib si mog.

    XH. Npuag Tub,

    Yog ib txoj koob hmoov zoo heev uas Huab Tais Ntuj coj peb tuaj sib ntsib zaum no. Peb txawm ib leeg nyob ib rab teb, tsis tau sib pom dua los twb zoo npaum li peb yog ib pab phooj ywg niaj hnub sim pom. Peb yuav tuav tes ua Tswv Ntuj txoj haum lwm ua ke tsis muaj caij kawg. Yog ib hnub ib tug muaj chaw tab kaum los hais rau cov paub kom txhob tos tos. Vim peb tsawg tsawg xwb ces yog ib tug tsis tuaj nim zoo li vaj tse khoob lug xwb. Ntawm kuv tus kheej, nej nrog kuv sib faib kuv lub siab lub ntsws, ntshe kuv yuav tsis tso nej tseg ib zaug. Ua tsaug rau nws tej lus zoo lus txhawb siab nawb.
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 23rd November 2009, 10:04 am

    Nyob zoo Maiv Tooj, Mim , XH Npuagtub thiab Maivxis....tej zaum MaivXis twb los yuav txog tsev ces kuv tuaj hais nyob zoo rau nws thiab, tau ncaim Maivxis los tsev lawm mas kuv tseem nco Maivxis lub ntsej muag luag ntxhi zeem rau kuv nruab siab, kuv tau Ntsib Maivxis li npau suav xwb tab sis Maivxis yuav nytob nraim hauv kuv nruab siab zoo li niamlaus Maiv tooj thiab...thaum kuv nrog nej ua ke kuv mloog li kuv nyob kaj siab lug, yog tseem tau nrog niamlaus Mim thiab ntshe yog kuv txoj Hmoo TSWV NTUJ coj kuv txoj hauv kev tuaj cuag nej lawm tiag....peb yuav sib tuav tes Koom siab nrog XH Npuagtub thiab lwm tus yuav tuaj ntxiv kom lawm hnub peb mus ua ib pab ib pawg Hmoob nyob nrog Tswv ntuj saum ntuj ceeb tsheej thiab.

    Lub 11 hli ntuj 2009 nov ntshe yog Apocalypse rau peb cov Hmoob lawm los cas vim tias YESXUS xa xov rau 2 tug me nyuam Fabkis mas Yesxus hais tias kom sawv daws ceev faj Vim Tswv Ntuj yuav nqes los sim sawv daws siab, yog tias cov neeg ntseeg ces yuav tau txais txiaj ntsim tab sis yuav tau ntshai heev tag mas Tswv ntuj mam txhawb nws siab kom loj tuaj, cov tsis ntseeg thiab tsis ceev faj ces yuav thev tsis taus ces yuav tuag coob heev no naj :

    Myriam et Marie

    1er Janvier 2009 (page 92) : (…)«Préparez-vous !
    Préparez-vous afin de ne pas craindre le jour de l'Avertissement qui
    est proche, très, très proche maintenant, puisque je vous ai dit qu'il
    arrive avec l'année 2009

    14 mai 2009 : (...) Puis, avec
    l'Avertissement, vous serez entièrement renouvelés. Croyez-le ! car mes
    enfants il arrive, puisque Je vous ai dit que l'année 2009 serait
    l'année de l'Avertissement

    Ce jour de l'Avertissement peut
    arriver de nuit comme de jour. Pour certains, ce sera la nuit et
    d'autres le jour, car l'heure n'est pas la même dans tous les endroits
    de la terre

    15 août 2009 (page 147) : Jésus avait promis la guérison de Marie peu avant l’Avertissement. Cette promesse s’est réalisée le 15 août 2009.
    Tu
    as déjà témoigné de ta guérison, mon enfant. Oui tu as commencé ton
    témoignage, parce que tu crois que Dieu, le Saint des saints, t'a
    guérie. Puisque tu l'as cru, que tu as eu confiance jusqu'au bout, Je
    peux te dire, mon petit enfant, que J'ai refait ton genou, Je l'ai
    remodelé ainsi que le pied. Tu vas pouvoir marcher sans difficulté
    Lorsque toi, Marie, tu seras rétablie, l'Avertissement sera très proche. Oui, mes enfants, il ne vous reste que très peu de temps avant ce jour terrible.
    --------------------------------------

    Miriam and Mary

    1st January 2009 (page 92): (...) "Get ready! Get ready to not fear the day the notice is close, very, very close now, as I told you it comes with the year 2009

    May 14, 2009: (...) Then, with the notice, you will be completely renewed. Believe it! because my kids sometimes, because I told you that 2009 is the year of the Warning

    That day the notice can happen day or night. For some, this will be the night the other day, because time is not the same in all places of the earth

    August 15, 2009 (page 147): Jesus promised healing of Mary just before the warning. This promise was made August 15, 2009.
    You have already demonstrated your healing, my child. Yes you began your testimony, because you believe that God, the Holy of Holies, has healed. Because
    you believed that you had trusted to the end, I can tell you, my child,
    that I've redone your knee, I have remodeled and the foot. You'll be able to walk without difficulty
    When you, Mary, you will be reinstated, the notice will be very close. Yes, my children, you just very shortly before that terrible day.


    Txij kiag lub 11 hli 2009 no nyob hauv kuv lub neej kiag tau pom peb tug neeg tuag sib law liag mob siab tshaj plaws , thaum Ntshiab dai tuag kuv quaj quaj caws yaus tas, peb txiv nom tswv tseem tuag kiag lawv qab tib hnub ntawv, ua cas tom Montreuil Bellay Gitan txawm sib tua kiag tus tub Hmoob Tsab tuag kiag hnub ntawv lawm thiab. Saib tau daim Video hnub peb mus ua txiv nom tswb lub ntees ces lawv kuj ua tus tub Hmoob tsab lub ntees thiab lawv taug kev quaj chim siab, Ntshiab lub cev los kuj raug nws cov kwv mus hlawv rau tib ntub ntawv lawm thiab.

    Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 3770
    Date d'inscription : 2009-10-16

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Mim 23rd November 2009, 12:33 pm

    Nyob zoo Maiv Paj Lug, tais Tooj, XH NPuag Tub thiab nej sawv daws....
    Maiv Paj Lug, koj kuj tau kev nyuaj siab kawg nkaus li os.... Kuv yeej tsis paub yuav hais dab tsi kom ua tau koj lub siab kaj, tsuas yog hais tias kom ua siab loj thiab tso siab rau peb tus Tswv Ntuj xwb no os mog... Thaum mus txog tom tsev teev Ntuj yus mus txhos caug ntawm HT Yes Xus lub Cev uas nyob hauv lub Tabernacle, ces nrog nws tham, es muab yus tej kev txom nyem nyuaj siab piav rau nws mloog, ho thov nws zam txhaum rau yus thiab rau yus tej txheeb ze thiab rau cov uas tau tas sim neej ntawd xwb las as... Kuv kuj tsis paub yuav ua li cas thiab, kuv ua zaj no ntau xwb tiag... Yav thaum ub, kuj yeej tsis txawj ua li no li, tiam sis nyem no kuv txawj ua li no ntau me me tuaj...

    Txoj kev tuag yeej niaj hnub tshwm sim, tiam sis thaum yus hnov deb deb tom tej xwb ces zoo li tsis chwv txog yus dab tsi, yog txog kiag yus lawm ces zoo li niam nyuaj thiab hnyav kawg nkaus li tiag.... Tiam sis koj coj tuaj tham rau peb sawv daws hnov, es peb ib leeg hais ib los...ces zoo li ho ib nyuag sib zog tuaj....

    Kuv nrog koj nyuaj siab thiab tu siab txog Ntshiab, tus tub hluas uas koj tau pab pab nws ntawd.... Thaum muaj li no ces ua rau yus xav tsis tas tias tshuav qhov twg yus pab nws tsis txaus thiab thiaj zoo li no.... Tiam sis koj tsis txhob tu tu siab es ua siab loj loj... thiab kawg thov Tswv Ntuj hlub nws zam rau nws xwb os mog... yus yeej ua tsis tau dab tsi hloov tsis tau kom txawv li lawm...

    Tus tub hluas Hmoob Tsab lub ntees ntawd zoo li neeg tuaj coob kawg thiab cov hluas coob kawg li....es teeb meem yog li cas os? Puas yog luag ntxub yus cov Hmoob, los yog vim tej hluas nrog luag ua laib na?
    Mim
    Mim
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 3770
    Date d'inscription : 2009-10-16

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Mim 23rd November 2009, 3:15 pm

    Maiv Paj Lug, tais Tooj, XH Npuag Tub e....


    Maiv Paj Lug tau tso ib cov lus uas yog qaum ntuj los hais rau peb.... xyov tej zaum sawv daws xav tias yog lam hais.... tiam sis peb yeej tsis paub li... HT Yes Xus hais tias nws yuav los hnub twg los tsis muaj neeg paub.... Ntawm kuv mas kuv xav hais tias vim ntiaj teb phem phem heev li lawm... kev ua lwj ua qias los npaud, kev sib ntxub sib tua los npaud, kev txo neeg txoj sia los npaud, tej kws txuj los yim paub txuj yim tsis ntseeg Tswv Ntuj... peb lub Koom Txoos Kas To Liv los cov ntseeg zoo li yog cov tsawg, cov tsis ntseeg yog cov coob... ntshai lub ntiaj teb phem dhau vim neeg tsis hwm Tswv Ntuj lawm, ces Tswv Ntuj yuav rov los kho lub ntiaj teb los muaj... thaud Tswv ntuj twb ua dej nyab ntiaj teb, tseg Nom Hes tsev neeg xwb, vim lawv hwm Tswv Ntuj.... Qhov tseem ceeb peb yuav tsum npaj peb lub siab rawv xwb... kom nws los thaum twg los peb tau nrog nws ua ke xwb....

    Kuv ho tso ib co lus nram no thiab, nws yeej hais mus ib yam nkaus li cov uas Maiv Paj Lug tso... thiab yeej muaj coob leej ntau tus tau hais tib hom lus li ntawd tau ntev xyoo los lawm. Qhov txawv me ntsis mas yog qhov tias Myriam thiab Marie nkawd hais hnub nyoog tib si tias yuav tshwm sim xyoo 2009 no no, lwm cov mas lawv tsuas hais tias yuav tshwm sai sai no xwb. Nej mus click hauv no es nej nyeem os.... Qhov uas kuv muab rau epb sawv daws tau nyeem mas yog kom peb paub txog hais tias tam siss no Tswv Ntuj tshoj neeg coob los ua saaub hais lus rau peb sawv daws... Lawv muaj ntsis hais mus ib yam ntau, yog qhov hais tias lub caij ntiaj teb yuav raug txom nyem thiab HT Yes Xus yuav los nyob ze ze lawm xwb.... Tas txhua qhov uas kuv tau nyeem mas HT Yes Xus thiab Niam Mab Liab yeej kom peb yuav tsum thov Ntuj tsis tseg, hais txoj saw Mab Liab tsis tseg xwb... txoj Saw Mab Liab thiaj yuav pab tau peb xwb.....

    http://ephata.actifforum.com/chercheur-de-dieu-f6/message-de-jesus-via-henri-de-belgique-5-fev2008-t1009.htm

    http://www.godlikeproductions.com/forum1/message510160/pg1

    Zaj nram no yog ib zag piav txog Tswv Ntuj tsim lub sim ceeb zoo li cas thiab tib neeg lub neej yav tom ntej nrog nws nyob yuav zoo li cas.



    Last edited by Mim on 24th November 2009, 5:02 pm; edited 2 times in total
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 24th November 2009, 6:23 am

    MayPajLug wrote:

    "Reply By Maiv Tooj: "



    Nyob zoo ,

    Nov
    yog lawv mus "Taug kev ntsiag to" Xyom Tsim Meej, tus tub hluas Hmoob
    Tsab 15 xyoos uas rau 4 tug hluas Gitans xuas riam nkaug tuag rau hnub
    hmo tim 13-14 lub 11 hlis no nyob rau Motreil. Nws mus kawm Hip-Hop
    ntawm lub tsev loj nej pom tom qab daim duab tawm los. Tu siab kawg,
    yog ib hnub tawv heev rau nws, nws tawm tau lub caij tsis zoo thiaj
    ntsib cov hluas ( haiv neeg nyob tsis muaj chaw, lawv nres lawv cov
    caravanes nyob tsis deb ntawm qhov chaw ntawd).

    Tu siab uas
    hnub uas lawv taug kev nov, muaj ib tug yawg Hmoob Yaj tau tag sim neej
    thiab es muaj ob lub ntees nyob tsis deb tsis ze, neeg thiaj tsis coob
    heev. Yog lawv ho txhob rawm pam tus yawg Hmoob Yaj lub week end no
    thiab mas cov neeg yuav coob tshaj nov. Muaj ntau lub koom haum thiab
    Tswv Zos rau cov Tub Ceev Xwm thiab Tub Tua Hluav Taws puav leej mus
    koom siab txhawb nqa txoj kev thaj yeeb.

    Cov lus cev ntawm ib tug Tswj Koom Haum Hmoob:

    "Peb Hmoob yeej tsis ntshai tej kev sib ntau sib tua thiab tej hem
    thawj. Vim peb twb txom nyem txaus thaum peb thaum peb hla lub caij ua
    tsov ua r-og los lawm.
    Txawm yog yuav tsum rov ntau tsov ntau r-og
    dua tshiab kom tau txoj kev thaj yeeb rau hauv ib lub teb chaws li Fab
    Kis teb uas muaj lub txiaj ntsim cog tseg tias: " Ywj Pheej, zoo li ib
    cuab kwv tij, vaj huam sib luag". Los peb yeej yuav nrog ua r-og kom
    tau kev thaj yeeb, nyab xeeb.

    Hawm txog Tswv zos Montreuil thiab nws cov tub dej num uas tuaj txhawb peb.
    Txog tsoom pej xeem Montreuil uas pab txhawb thiab muaj dej siab dej ntsws nrog peb tu siab.
    Tag nrho cov Koom Haum uas tuaj nov.
    Cov
    Tub tua hluav taws lub peev xwm, kev tshaj lij thiab siab tawv uas tau
    cheem qhov xwm txheej ( lawv rov sib ntau zaum 2, yog cov Tub tua hluav
    taws mus cheem, tsis li mas ntshe tseem yuav muaj puas ntsoog loj tshaj
    nov.) yam muab lawv txoj sia mus pauv.
    Rau cov Tub Ceev Xwm tuaj txhawb nqa hnub no.
    Rau tag nrho cov neeg tuaj ntawm no.

    Hnub
    no tsev neeg Hmoob Tsab tau poob kua muag, tsis yog kua muag tu siab,
    tab sis yog kua muag chim siab, kua muag iab kua muag daw. Xav kom tom
    ntej no mus, pom kua muag zoo siab, kua muag vam khom, kua muag tau zoo.

    Txoj kev zoo yuav yeej txoj kev phem
    Txoj kev leem cai yuav yeej kev twm xeeb.

    Yog muaj Tsim Meej qheb txoj xub ke rau peb taug mus nrhiav txoj xub ke thaj yeeb sib haum xeeb ntawm cov haiv neeg."


    MOO QAIJ QAUG Img-resized Reduced: 41% of original size [ 1726 x 938 ] - Click to view full image
    Maiv Paj Lug
    Maiv Paj Lug
    Tswv Cuab Hmong Catholique
    Tswv Cuab Hmong Catholique


    Messages : 1235
    Date d'inscription : 2009-08-17

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maiv Paj Lug 24th November 2009, 6:25 am

    Cov neeg Gitan yog ib cov neeg tub
    sab thiab tsis leem cai li. Lawv nyiam mus nyiag luag tej khoom vaj
    khoom tsev thiab qaib coj mus noj thiab muag. Thaum lawv mus nyiag
    luaag tej khoom, lawv tab meeg mus nruab hnub thiab kwv phom tib si ces
    yuav txawm pom los yus yeej nti tsis taus li, hu Police los yog lawv
    muaj phom ces Police yeej tsis tuaj li....Ces lawv thiaj muaj sim
    heev...Lawv nyiam mus ua khawv koob mooj luag kom luag muab luag tej
    nyiaj qab nas rau lawv. Lawv khawv koob loj heev. Lawv yog ib cov neeg
    caj ces los ntawm teb chaws Roumanie los. Lawv nyob tsis muaj chaw, lub
    tsheb cab caravane mus txog twg nyob qhov twg. Fab kis tis npe hu ua "
    cov nyiag qaib" vim lawv nyob qhov twg, lawv nyiam nyiag luag tej qaib
    mus tua noj.


    MOO QAIJ QAUG Img-resized Reduced: 90% of original size [ 800 x 600 ] - Click to view full image



    MOO QAIJ QAUG 125917623
    Maivxis
    Maivxis
    Phooj Ywg
    Phooj Ywg


    Messages : 191
    Date d'inscription : 2009-11-05

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maivxis 24th November 2009, 10:09 am

    [quote="MayPajLug"]Nyob zoo Maiv Tooj, Mim , XH Npuagtub thiab Maivxis....tej zaum MaivXis twb los yuav txog tsev ces kuv tuaj hais nyob zoo rau nws thiab, tau ncaim Maivxis los tsev lawm mas kuv tseem nco Maivxis lub ntsej muag luag ntxhi zeem rau kuv nruab siab, kuv tau Ntsib Maivxis li npau suav xwb tab sis Maivxis yuav nytob nraim hauv kuv nruab siab zoo li niamlaus Maiv tooj thiab...thaum kuv nrog nej ua ke kuv mloog li kuv nyob kaj siab lug, yog tseem tau nrog niamlaus Mim thiab ntshe yog kuv txoj Hmoo TSWV NTUJ coj kuv txoj hauv kev tuaj cuag nej lawm tiag....peb yuav sib tuav tes Koom siab nrog XH Npuagtub thiab lwm tus yuav tuaj ntxiv kom lawm hnub peb mus ua ib pab ib pawg Hmoob nyob nrog Tswv ntuj saum ntuj ceeb tsheej thiab



    Nyob zoo os Maivpaj , Maiv tooj , Xh npuag tub , Mim thiab cov phooj ywg sawv daws ,

    Maivpaj aws !!! kuv twb los txog tsev lawm os tab sis kuv tseem sab heev li os ,Es kuv thiaj li tsis tau tuaj xyuas nej li os
    Maivpaj !!kuv ua koj tsaug ntau nawb mog , Uas koj tseem muab koj lub caij coj los tshaj kuv txiv nom tswb lub moo mob thiab lub moo ncaim peb mus lawm os , Es thiaj li ho muaj neeg pab peb hlub thiab pab thov ntuj rau nws os mog
    Thiab kuv thov ua tsaug ntau rau nej txhuas tug uas tau thov huab tais ntuj rau kuv txiv nom tswb nawb mog thov kom nej tau txais huab tais ntuj lub txij ntsim nawb mog ,





    Lub hlis no kuv txiv Nom Tswb
    Tau ncaim peb mus rau ntuj ceeb cheej
    Peb tsev neeg tau quaj thiab tu siab heev
    Hnub no kuv tseem nco txog nws lub suab
    Uas tau hu tuaj rau kuv uas yog lub suab quaj
    Tias nco peb cov me nyuam txhuas tus
    Uas hnub no nws tau ncaim peb sawv daws mus
    Nyob rau nws lub ntees txawm peb quaj
    Los peb kuj tseem muaj peb cov tseeg tuaj
    Txawm peb cov ntseeg yuav muaj tsis coob heev
    Los peb kuj tseem muaj peb txoj kev phooj ywg
    Tuaj puv uas txhua yam tag rau nws
    Kuv thov hawm txog TP cwj vuam chiv
    Uas nws tau tuaj ua peb tus txiv plig
    Tuaj ua tag txhua yam ntawm nws lub ntsees
    Vim peb sawv daws yog ib co neeg ntseeg...



    Maivpaj kuv zoo siab ua tau ntsib koj os mog , txawm hais tias tau ntsib koj es wb ho ua tau tej yam ua
    tsis yog lawm los muab pov tseg os mog .
    Xav lawm hais tias tsis ntev tom ntej no kuv yuav tau ntsib koj dua os lod .

    Maivxis.



    MOO QAIJ QAUG SAM_0141
    Maivxis
    Maivxis
    Phooj Ywg
    Phooj Ywg


    Messages : 191
    Date d'inscription : 2009-11-05

    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Maivxis 24th November 2009, 10:33 am

    Nyob zoo os Maivtooj .

    Maivtooj aws!!! kuv tau mus ntsib maivpaj lawm os ,Koj hais rau maivpaj hais tias kom nws tuaj nrhiav maivxis no ces
    Nrhiav tus me tsis loj tsis siab ho tus txim nws lub siab no ,Nrhiav tus me tsis siab tsis loj ho tus me zoo zoo nkauj no puas yog os ,
    Kuv qhia rau koj hais tias , Nws tuaj txog ces nws thiab kuv wb cia muaj hmoo sib ntsib kiag ntawm qhov rooj nkag los ntag tiag , tab sis ntshe nws tseem yuav nrhiav tus me zoo nkauj li koj qhia nws xwb na , Ces nws yeej tsis ntsia kuv thiab hais lus rau kuv li hos , Tab sis kuv thiab kuv tus niam hluas wb ho nyob ua ke ces nws txawm nrog kuv tus niam hluas tham na , kuv cia li hnov kuv tus niam hluas hu nws ua maivpaj no , Ces kuv cia li nug hais tias ua li es koj puas yog Maivpajlug na lod , Ces nws txawm hais tias kuv yog los ma , ua li koj puas yog Maivxis na , kuv thiaj teb tias yog los ma
    Ces xyov nws cia li ua li cas li lawm aws !!!!!!! Yav nov ces ho cia Maivpaj piav os yom .........!!!

    Xyov li os yog nws yuav nrhiav tus me zoo nkauj xwb ma ntshe xyov nws puas nrhiav tau li as Hahaaaaaaaaaaaaa

    Maivtooj kuv zoo siab ua tau ntsib Maivpaj thiab os .

    Maivxis.

    Sponsored content


    MOO QAIJ QAUG Empty Re: MOO QAIJ QAUG

    Post  Sponsored content


      Current date/time is 27th April 2024, 9:37 am