HMONG CATHOLIQUE

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Copyright@2010 Hmong Roman Catholic / Pictures-all rights reserved, reproduction and copy prohibited _HMONG: USA,FRANCE,GUYANE,THAILANDE,VIETNAM,LAOS,CHINE...

Tsev teev Ntuj XH.XYOOJ THOJ PAUL, zos Tiaj Ntxhw

Gallery


hnub nos yes xus tau pab kuv ua tsaug rau nws  Empty

Latest topics

» Tswv Ntuj txoj kev Khuv Leej Neeg.( Neuvaine à la Divine Miséricorde)
by Maiv Tooj 27th March 2024, 11:22 pm

» Ua tsaug ntees.
by Maiv Tooj 21st February 2024, 11:33 pm

» DUAB MAB LIAB TSHIAB.
by Maiv Tooj 16th February 2024, 8:39 am

» COV ZAJ NYEEM NRUAB LIS PIAM XYOO I 2022-2023
by Mim 10th August 2023, 7:04 am

» Cov zaj nyeem Hnub Chiv Xyoo A. 2022-2023
by Maiv Tooj 20th July 2023, 11:21 pm

» SAJ YES XUS KEV TXOM NYEM
by Maiv Tooj 7th March 2023, 6:34 am

» Tswv Ntuj ua tau tag puas tsav yam, F. Ts. Cob Tsib teb
by Mim 3rd February 2023, 11:33 am

» DAIM NTAUB QHWV TUAG NYOB TURIN
by Mim 29th January 2023, 9:24 am

» Txiv plig Tshaj Sawm (Harry Thiel ) Lub neej
by Maiv Tooj 28th December 2022, 8:25 am

» TXIV PLIG NYIAJ POV keeb kwm niam ntawv thoob teb ( Nias Ntawm no saib txuas ntxiv )
by Maiv Tooj 28th December 2022, 7:55 am

» COV ZAJ NYEEM NRUAB LIS PIAM XYOO II 2021-2022
by Mim 24th November 2022, 9:06 pm

» COV ZAJ NYEEM Hnub Chiv 2021-2022 Xyoo C
by NrhiavTswvNtuj 18th November 2022, 8:28 am

Suav neeg tuaj saib, txij hnub 17/09/2010 los mus.


    hnub nos yes xus tau pab kuv ua tsaug rau nws

    avatar
    Invité
    Guest


    hnub nos yes xus tau pab kuv ua tsaug rau nws  Empty hnub nos yes xus tau pab kuv ua tsaug rau nws

    Post  Invité 10th February 2015, 11:09 am

    samedi 7 février 2015 à 20h30 il y avait une messe pour les malades à saint etienne et j'y suis allée avec ma soeur. Nous avons chanté des chants joyeux et nous avons prié pour que jésus nous guérisse de nos maladies et plusieurs dans l'église ont été guéri. Moi j'ai été guéri de mon oreille qui avait des acouphènes c'est à dire j'entendais des sifflements sans cesse et cela avait fait baissé mon audition.

    J'ai été surtout pour prier pour mon mari qui est dans le coma et c'est moi que jésus a guéri. Alors je lui rends grace par ce témoignage et je souhaite faire connaitre l'association catholique qui organisait cette messe qui s'appelle notre dame de la lumière.

    je vous laisse les coordonnées de cette association si vous êtes intéressé et que vous habitez pas loin de caen, ce samedi 14/02/15 il y a une messe là bas.

    leur site internet : www.ndml.fr et leur portable : 06.67.01.30.75
    voila, n'hésitez à y aller car si vous avez la foi vous aussi pourrez guérir.

    merci maiv tooj si tu pouvais traduire mon texte en hmong.
    bisous
    cua




    Hnub Xya tim 07-02-2015, thaum 20h30 kuv tau nrog kuv tus niam hluas mus koom lub Thaj Txi Ntuj rau cov neeg mob nyob rau lub tsev teev ntuj St.Louis, nroog Saint Etinne. Yog thawj thawj zaug uas wb mus teev Ntuj li no. Peb hu ib cov nkauj teev xyiv xyuiv fab thiab peb thov kom HT.Yes Xus kho peb thiab peb cov neeg mob; muaj coob leej cov tuaj hauv tej mob cia li zoo kiag tam sim ntawd. Ntawm kuv tus kheej, kuv ib sab pob ntseg nrov nrov thiab ua rau kuv tsis hnov lus zoo lawm kuj zoo lawm.

    Kuv mus teev Ntuj ntawd tsis yog kuv mus rau kuv, yog kuv mus thov Ntuj rau kuv tus txiv uas nws tau ib tug mob nyhav, nws pw tsev kho mob thiab tsis nco qab tau ib hlis ntau no lawm uas nws tsis xeev li. Tab sis HT.Yes Xus ho kho kuv. Kuv ua Tswv Ntuj tsaug. Kuv thiaj li xav tshaj rau sawv daws paub txog lub koom haum Catholic uas npaj lub Txoos no hu ua "Notre Dame de la Lumière"

    Kuv tso nws chaw nyob rau hauv nov, yog nej leej twg nyob ze Cean (Fab Kis teb) no hnub tim 14-02-2015 no yuav rov muaj dua ib lub Thaj Txi Ntuj rau cov neeg mob nyob ped.


    www.ndml.fr

    tel: 06.67.01.30.75

    hnub nos yes xus tau pab kuv ua tsaug rau nws  B9uljx10

      Current date/time is 19th April 2024, 3:36 am